וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של קונטה בצ'לסי? אברהם גרנט מטפס בסוכנויות ההימורים

לפני זמן מה, היחס לחזרתו של הישראלי לקווים בסטמפורד ברידג' עמד על 66/1. כעת, על פי "פאדי פאוור", הוא עומד על 7/1 - מעל אנצ'לוטי, ז'ארדים ואחרים. סארי ולואיס אנריקה ראשונים

אברם גרנט מאמן צ'לסי. GettyImages
שוב בכחול? גרנט/GettyImages

באנגליה פחות או יותר סופרים את הימים עד שצ'לסי תודיע על פיטוריו של אנטוניו קונטה. סיכוייו של המנג'ר שלקח את האליפות אשתקד אך התרסק לגמרי העונה להישאר נראים קלושים, בעיקר בהתחשב במערכת היחסים המפוקפקת שלו עם ההנהלה, וכעת תוהים בממלכה מי יחליפו.

על פי סוכנויות ההימורים, המועמד המוביל הוא מאוריציו סארי, מאמנה הנפלא של נאפולי, עם יחס של 3/1. אחריו מאמן ברצלונה לשעבר לואיס אנריקה, עם 4/1, ולאחר מכן מסימיליאנו אלגרי עם 5/1 ומאוריסיו פוצ'טינו (11/2).

השם המפתיע ברשימה, שהופיע בסוכנויות ההימורים בימים האחרונים, הוא זה של אברהם גרנט - האיש שאימן את הבלוז ב-2007/08, אז ירד מתפקידו הניהולי והחליף את ז'וזה מוריניו. בסוכנות "פאדי פאוור" הפתיעו והעניקו לאפשרות שהישראלי ישוב לסטמפורד ברידג' יחס של 7/1 - יותר מקרלו אנצ'לוטי, ברנדן רוג'רס, חורחה סמפאולי, לאונרדו ז'ארדים, לורן בלאן, דייגו סימאונה, אונאי אמרי, סלבישה יוקאנוביץ', ג'ון טרי ואחרים.

יש לציין שלפני זמן לא רב, עמד היחס של גרנט על 66/1. גם בסוכנויות אחרות בממלכה הוא מופיע, עם יחסים של 12/1, 14/1 ו-16/1.

בינתיים, בתקשורת הדרום אפריקאית טוענים שגרנט הוא המועמד המוביל של קייזר צ'יפס, שמחפשת אחר מחליף לסטיב קומפלה שסיים את תפקידו.

עוד בנושא:

כ-50 אנשים פרצו למתחם האימונים של ספורטינג והיכו את השחקנים
פורסם סגל שבדיה למונדיאל: זלאטן איברהימוביץ' כצפוי נותר בחוץ
סערה באוקראינה: "בתו של יושב ראש ההתאחדות ביזתה את גביע האלופות"
דייגו סימאונה: "מארסיי קבוצה דומה מאוד לאתלטיקו מדריד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully