וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "מארסיי קבוצה דומה מאוד לאתלטיקו מדריד"

מאמן הקולצ'ונרוס מוכן לגמר הליגה האירופית (ד', 21:45, ערוץ 14 וספורט 1), גודין: "נעבוד כקבוצה, זה מה שאנחנו תמיד עושים". גבי: "נשחק עם הראש ועם הלב, זו עבודה של שבע שנים"

הגמרהסתיים16/05/2018
אתלטיקו מדריד
    0
    • (21) גריזמן
    • (49) גריזמן
    • (89) גאבי
    מארסיי
    one

    בווידאו: תקציר הניצחון של אתלטיקו מדריד בסוף השבוע

    מארסיי ואתלטיקו מדריד יתמודדו מחר (רביעי, 21:45, ספורט 1 וערוץ 14) על התואר האירופי המשמעותי הראשון של עונת 2017/18 בגמר הליגה האירופית בליון. הקולצ'ונרוס כמובן מגיעים כפייבוריטים ועם הרבה יותר ניסיון אירופי בשנים האחרונות ועבורם זה יהיה הגמר האירופי החמישי שלהם מאז 2009/10 כשפעמיים הם זכו בליגה האירופית ופעמיים הפסידו בגמר ליגת האלופות. מארסיי חולמת על תואר אירופי שני אי פעם אחרי הזכייה בליגת האלופות ב-1992/3 והיא חוזרת למעמד של גמר אירופי לראשונה מאז גמר גביע אופ"א ב-2003/4.

    מבחינת אתלטיקו מדריד זה גמר אירופי שני בליון ויש לה זיכרונות רעים מאוד מהפעם האחרונה, אז הובסה 3:0 על ידי דינמו קייב בגמר גביע המחזיקות ב-1986. מארסיי מציגה העונה הבדלים עצומים בין היכולת שלה במשחקי הבית באירופה לבין משחקי החוץ וניצחה בשמונה מתשעת המשחקים שלה בוולודרום באירופה העונה, אבל רק פעם אחת שלא באצטדיון הביתי וזה היה עם 1:2 מול אתלטיק בילבאו בחוץ. הקבוצה מדרום צרפת זקוקה לניצחון גם על מנת להבטיח את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה כיוון שבמקרה של הפסד וסיום העונה בצרפת במקום הרביעי, היא תשתתף במוקדמות ב-2018/19.

    דימיטרי פאייה שחקן מארסיי (מימין) עם בונה סאר. רויטרס
    עונה אירופית מדהימה בוולודרום, אבל לא מחוצה לו. פאייה/רויטרס

    קפטן אתלטיקו גבי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "נגיע למשחק בדיוק כמו שהגענו לחצי הגמר מול ארסנל. זו פריבילגיה לשחק במשחקים מהסוג הזה. נשחק עם הראשים והלב שלנו. העבודה להגיע למקום בו אנחנו נמצאים עכשיו היא עבודה של למעלה משבע שנים עם דייגו סימאונה. עבדנו בדרך מסוימת. שחקנים שלא היו גדולים כשהגיעו, הפכו להיות גדולים תחת דייגו סימאונה". דייגו גודין הוסיף: "אנחנו קבוצה שגדלה ביחד ואנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל גמר אחר, עם הלב והראש שלנו כמו שגבי אמר. אנחנו יודעים שלמארסיי יש שחקנים נהדרים בחלק הקדמי, היא משחקת כדורגל התקפי ואינטנסיבי. נעבוד כקבוצה, זה מה שאנחנו תמיד עושים".

    מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה הוסיף: "מחר נשחק בגמר נוסף, יש הרבה רגשות ותחושות ואנחנו מתרגשים וצריכים להישאר צנועים. נעבוד הכי קשה שאפשר נגד יריבה קשה שגם עובדת קשה ותוקפת מצוין. הייתה למארסיי עונה נהדרת, בליגה המקומית ובאירופה. זה יהיה גמר נהדר, אנחנו שתי קבוצות די דומות. הם אולי לא רצים ביחד כל כך הרבה שנים כמונו, אבל מארסיי גם קבוצה מתלהבת מאוד שעובדת קשה. יהיה גמר נהדר".

    קשר מארסיי דימיטרי פאייה אמר לקראת המשחק: "לאתלטיקו יש ניסיון, אבל למדנו אותם היטב ונדע איך לשחק מולם. אולי לא נוכל לשחק כדורגל יפה לאורך כל המשחק, אבל המטרה המרכזית היא לכבוש שער אחד יותר מהם". פאייה דיבר על חברו מנבחרת צרפת אנטואן גריזמן, אותו יפגוש בגמר: "גריזו הוא מר פלוס שלהם. הוא כובש שערים ומייצר אותם. הוא מסוגל לעשות את ההבדל בכל רגע נתון ונצטרך לפקוח עליו עין בצורה משמעותית מאוד".

    מאמן הלבנים רודי גרסיה: "אתלטיקו קבוצה חזקה ויציבה עם המאזן ההגנתי הטוב ביותר בספרד, אבל היא גם קבוצה מסוכנת מאוד בהתקפה. אם יש דימיון בין שתי הקבוצות זה בגלל שמדובר בשתי קבוצות עם אופי. אנחנו מכבדים מאוד את אתלטיקו, מועדון ספרדי נהדר עם המון ניסיון. הדבר הכי טוב מבחינתנו הוא שאנחנו פוגשים אותם במשחק אחד, הכול אפשרי בכדורגל במשחק אחד".

    דייגו קוסטה, אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד. רויטרס
    רעבים לתואר נוסף. גריזמן את קוסטה/רויטרס

    הרכבים משוערים

    אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, שימה ורסאליקו, חוסה חימנס, דייגו גודין, לוקאס הרננדס, גבי, קוקה, סאול, אנחל קוראה, אנטואן גריזמן, דייגו קוסטה.

    מארסיי: סטיב מנדנדה, הירוקי סקאי, עדיל ראמי, לואיז גוסטבו, ז'ורדן אמאבי, אנדרה פרנק זמבו אנגיסה, מורגן סנסון, פלוריאן תובאן, דימיטרי פאייה, לוקאס אוקמפוס, ולרה ז'רמן.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully