וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה באוקראינה: "בתו של יושב ראש ההתאחדות ביזתה את גביע האלופות"

בתו של אנדריי פבלקו פרסמה ברשת תמונה בה היא משתעשעת עם גביע האלופות שהגיע לקייב לקראת הגמר ב-26 בחודש. באופ"א מיהרו להגיב: "הבהרנו שיש הנחיות חמורות בנוגע לשימוש פומבי בגביע"

one

קייב נערכת בימים אלו לגמר ליגת האלופות שייערך בעיר ב-26 במאי וימשוך אליה עשרות אלפי אוהדים של ריאל מדריד וליברפול. גביע האלופות עצמו כבר הגיע לבירת אוקראינה וחולל סערה פוליטית במדינה. זאת לאחר שבתו של יושב ראש התאחדות הכדורגל האוקראינית אנדריי פבלקו פרסמה תמונות ברשת בהן היא נראת משחקת ומשתעשעת עם הגביע היוקרתי. תוך זמן קצר החלו להישמע ברשת ביקורות נגד פבלקו, המשמש פרט לתפקידו בהתאחדות, גם כחבר פרלמנט על כך שבתו ביזתה את הגביע היוקרתי. על פניו, מדובר בהפרה של חוקי אופ"א הקובעים כי עם הגעתו לעיר בה נערך הגמר אמור הגביע להימסר אך ורק לדמויות רשמיות ולהימצא תמיד בסביבת מאבטחים.

בעקבות האירועים פרסמה אופ"א הודעה מיוחדת בה נאמר: "יצרנו קשר עם התאחדות הכדורגל של אוקראינה על מנת להדגיש ולהבהיר את ההנחיות החמורות בכל הנוגע לשימוש פומבי בגביע האלופות". יש לציין כי זמן קצר לאחר הפרסום ברשתות החברתיות הוסרו התמונות בהן נראת הילדה משתעשעת עם הגביע, אולם הדיון הציבורי בנושא רחוק מלהסתיים.

עוד בנושא
מאנצ'יני הוצג כמאמן איטליה: "רוצה להחזיר אותה לטופ של אירופה"
נבחרת גרמניה: מריו גצה לא בסגל הרחב למונדיאל, מנואל נוייר בפנים
קיילור נבאס בראיון: "עמוק בפנים אני עדיין אותו ילד קטן מעיירה בקוסטה ריקה"

בתו של יושב ראש התאחדות הכדורגל של אוקראינה עם גביע האולופות. צילום מסך
התמונה שעוררה את הסערה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully