וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני הוצג כמאמן איטליה: "רוצה להחזיר אותה לטופ של אירופה"

מאמנה החדש של האזורי ערך מסע"ת ואמר: "להיות מאמן נבחרת זה הדבר הכי טוב שאפשר לבקש. היה קשה לכולם לקבל את זה שלא עלינו למונדיאל". על באלוטלי: "יש לו הרבה מה לתת, כנראה שנזמן אותו"

רוברטו מאנצ'יני, מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
נכנס לתפקיד. מאנצ'יני/רויטרס

רוברטו מאנצ'יני הוצג היום (שלישי) באופן רשמי כמאמנה החדש של נבחרת איטליה. מאנצ'יני, שינסה לשקם את הנבחרת אחרי ההדחה המפתיע בפלייאוף המונדיאל על ידי שבדיה, ערך מסע"ת שבה הוא סיפק כמה ציטוטים מעניינים.


"אני חושב שלהיות מאמן נבחרת זה הדבר הכי טוב שמאמן יכול לבקש. בכל קריירה צריך לקחת החלטות. יש כאלו שמעדיפים לאמן קבוצות וצריכים לראות את השחקנים בכל יום. אני מאמן הרבה שנים וזה הזמן המתאים עבורי משום שאנחנו צריכים לעשות משהו טוב עם הנבחרת. לא להגיע למונדיאל זה היה קשה לכולם. היה קשה לקבל את זה".

עוד בנושא:

רשמית: מאנצ'יני מונה למאמן נבחרת איטליה, בופון צפוי להודיע על פרישה
תומאס טוכל חתם לשנתיים בפריס סן ז'רמן: "מצפה לאתגר מרגש"

רוברטו מאנצ'יני, מאמן נבחרת איטליה. אתר התאחדות לכדורגל של איטליה, אתר רשמי
עם המעסיקים החדשים. מאנצ'יני וראשי ההתאחדות/אתר רשמי, אתר התאחדות לכדורגל של איטליה

"אני רוצה להיות מאמן טוב לנבחרת, אני רוצה לקחת את איטליה לטופ בעולם ובאירופה. מקווה להחזיר את הנבחרת לרמות הגבוהות, עם עבודה קשה אנחנו יכולים לעשות את זה".

המאמן התייחס גם לזימון מחודש אפשרי של מריו באלוטלי, החלוץ הפרובלמטי שסיים עונה מצוינת מבחינתו בניס: "באלוטלי? הוא יכול לתת לנו הרבה. אנחנו נדבר על זה וככל הנראה נזמן אותו".

כמאמן האזורי מאנצ'יני צפוי להרוויח רק שליש מהמשכורת שלו בזניט, שני מיליון יורו לשנה, אך כמובן שצפוי לו בונוס משמעותי אם יצליח להעפיל עם הנבחרת ליורו 2020. אחרי הכישלון הגדול באי העפלה למונדיאל ברוסיה, איטליה מקווה שמאנצ'יני יוציא אותה לדרך חדשה וינהל בהצלחה את חילופי המשמרות הנרחבים בסגל. על פי קוריירו דלו ספורט, אחד מהאנשים שיעזרו לו לעשות את זה הוא אנדראה פירלו, שיקבל תפקיד כלשהו בצוות האימון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully