וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מאנצ'יני מונה למאמן נבחרת איטליה, בופון צפוי להודיע על פרישה

המאמן בן ה-52, שהשתחרר מן החוזה בזניט סנט פטרסבורג, הפך רשמית למאמן האזורי וינסה לשקם אותה לאחר אי ההעפלה למונדיאל לראשונה מזה 60 שנה. השוער האגדי יכנס מסיבת עיתונאים ביום חמישי

one

רוברטו מאנצ'יני מונה הערב (שני) רשמית למאמן נבחרת איטליה וינסה לשקם את האזורי לאחר שלא העפילו למונדיאל לראשונה מזה 60 שנה. מאנצ'יני בן ה-53 אימן בשנה בחוסר הצלחה את זניט סנט פטרסבורג והגיע בשבוע האחרון להסכם על התרת חוזהו במועדון הרוסי. על פי הדיווחים האיטלקי ויתר על סכום של 13.2 מיליון דולר על מנת להשתחרר מחוזהו בזניט. ההסכם של מאנצ'יני עם ההתאחדות האיטלקית הוא עד סיום יורו 2020. הוא יוצג רשמית כמאמן האזורי במסיבת עיתונאים שתתקיים מחר (שלישי).

כמאמן האזורי הוא צפוי להרוויח רק שליש מהמשכורת שלו בזניט, שני מיליון יורו לשנה, אך כמובן שצפוי לו בונוס משמעותי אם יצליח להעפיל עם הנבחרת ליורו 2020. אחרי הכישלון הגדול באי העפלה למונדיאל ברוסיה, איטליה מקווה שמאנצ'יני יוציא אותה לדרך חדשה וינהל בהצלחה את חילופי המשמרות הנרחבים בסגל. על פי קוריירו דלו ספורט, אחד מהאנשים שיעזרו לו לעשות את זה הוא אנדראה פירלו, שיקבל תפקיד כלשהו בצוות האימון שלו.

עוד בנושא
תומאס טוכל חתם לשנתיים בפריס סן ז'רמן: "מצפה לאתגר מרגש"
זעם בגרמניה על מסוט אוזיל ואילקאי גונדואן, שהצטלמו עם ארדואן
פורסם סגל נבחרת ברזיל לגביע העולם: טייסון, פרד וז'רומל בפנים

רוברטו מאנצ'יני, מאמן נבחרת איטליה. אתר התאחדות לכדורגל של איטליה, אתר רשמי
מאנצ'יני עם מעסיקיו החדשים/אתר רשמי, אתר התאחדות לכדורגל של איטליה

עוד בארץ המגף: אחד הסמלים הגדולים של הנבחרת, גאנלואיג'י בופון, צפוי להודיע על פרישה מכדורגל ביום חמישי. השוער האגדי יערוך מסיבת עיתונאים בה הוא אמור להודיע על סיום הקריירה שלו בגיל 40, ורגע אחרי שזכה עם יובנטוס באליפות שביעית ברציפות (ותשיעית בקריירה) ודאבל רביעי ברצף. כמובן שמעבר להישגיו בגברת הזקנה, בופון היה גם חלק משמעותי מהזכייה של האזורי במונדיאל 2006.

בופון הודיע בעבר שיפרוש אחרי המונדיאל ברוסיה, אך נבחרת איטליה לא הצליחה להעפיל אליו ולא היה ברור אם יפעל לפי תוכניתו המקורית. לאחר אותו הפסד לשבדיה הוא הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים, אבל חזר למשחקי הידידות שהתקיימו במרץ האחרון. הוא עשוי לערוך הופעת פרידה מאיטליה במשחק ההכנה מול הולנד ב-4 ביוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון חוגג. רויטרס
סוף הדרך? בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully