וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת גמר הלאומית: באר שבע ניצחה את קרית גת וגנבה את הביתיות

הקבוצה מבירת הנגב השיגה 75:78 בחוץ ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה. וורן סטורם הוביל את קלעי באר שבע עם 19 נקודות. רוטברט קלע 23 לקרית גת אך החטיא זריקה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה

רוברט רוטברט שחקן מכבי קרית גת. דף הפייסבוק של מכבי קרית גת, אתר רשמי
פספס הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה. רוברט רוטברט/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי קרית גת

הפועל באר שבע עלתה הערב (שלישי) ליתרון של 0:1 בסדרת הגמר של הליגה הלאומית. זאת לאחר שהשיגה 75:78 דרמטי מול מכבי קרית גת הנאבקת בקשיים כלכליים והעבירה אליה את הביתיות בסדרת הטוב מחמישה משחקים. מכבי קרית גת, שאיימה שלא להתייצב למשחק בשל אי תשלום משכורות השחקנים, הייתה קרובה מאוד אך שילמה את מחיר חוסר הוודאות הכלכלית.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים בתוצאה 21:24 לזכותה של הקבוצה מבירת הנגב. ברבע השני השליטה הבאר שבעית נמשכה בהובלת וורן סטורם ואנדל קומברבאץ' והאורחת הובילה 39:50 במחצית. בחלק השני של המשחק קרית גת חזרה בהדרגה וריצת 0:10 ברבע האחרון צימקה את הפער ל-71:72 בלבד. עוד שתי נקודות של רוברט רוטברט העבירו את היתרון לקרית גת שעלתה ל-72:73 כשנותרה דקה ו-50 שניות לסיום. בשלב הזה החלה על המגרש נדנדת סלים כשהיתרון עובר מצד לצד. שתי נקודות של אנתוני פישר לזכות באר שבע מהקו שש שניות לסיום העלו את האורחת ליתרון 75:78. הכדור האחרון של קרית גת הלך לרוטברט שהחטיא שלשה והפועל באר שבע חגגה את הניצחון.

וורן סטורם הוביל את קלעי הקבוצה המנצחת עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים. רוברט רוטברט סיים עם 23 נקודות, 5 חסימות אך לקפטן קרית גת היו גם 6 איבודים.

עוד בנושא
התקווה החדשה של מכבי חיפה: אי מימוש עלייה מצד מכבי קרית גת
נשים: קורי קאר מונה למאמן בנות הרצליה, עדני דגן במכבי רעננה
ג'רמי פארגו: "לא משנה לי שהמשחק היה צמוד, העיקר שניצחנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully