וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה החדשה של מכבי חיפה: אי מימוש עלייה מצד מכבי קרית גת

15.5.2018 / 9:18

ייאוש בכרמל אחרי ההפסד המאכזב לבני הרצליה: "אין קבוצה שמגיע לה לרדת יותר מאיתנו". התקווה עשויה לבוא מגמר הלאומית, לאור הבעיות הכספיות בקרית גת. ברנדון באומן שהושעה צפוי להיקרא לשיחת הבהרה

one

מכבי חיפה עשתה אמש (שני) צעד גדול לעבר הליגה הלאומית כשהפסידה 78:64 לבני הרצליה בחוץ. הירוקים מדורגים במקום האחרון בטבלה, שני מחזורים לסיום, והתסריט היחיד שישאיר אותם בליגה כולל שני ניצחונות )על גלבוע/גליל בחוץ והפועל חולון בבית) ובנוסף שני הפסדים של עירוני נהריה (למכבי אשדוד בחוץ והפועל תל אביב בבית). בכל תוצאה אחרת יסיימו הירוקים את העונה במקום האחרון בטבלה שמוביל לליגת המשנה.

"מתסכל מאוד", אמר אחד משחקני חיפה אמש בחניית אולם היובל, "לא חושב שיש קבוצה שמגיע לה לרדת יותר מאיתנו. בכל כך הרבה משחקים עשינו כל כך הרבה טעויות. היינו צריכים לנצח לפחות עוד שלושה-ארבעה משחקים בקלות, ואנחנו כרינו לעצמנו בור שכמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו. נופיע עד הסוף, אבל כשזה לא תלוי בנו כבר, זה נראה לא טוב".

עוד בנושא
מכבי חיפה הפסידה לבני הרצליה, והתקרבה לליגה הלאומית
מהומה בסיום: ברנדון באומן התעמת עם אוהדי, והושעה מהקבוצה

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
מגיע לנו. שחקני חיפה/ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה ברנדון באומון מאוכזב. ברני ארדוב
יאללה קרית גת. חיפה/ברני ארדוב

בסביבת המועדון מדברים על תקווה שלמרות המקום האחרון, תישאר חיפה גם בעונה הבאה בליגת העל, כפי שקרה בעונת 2011/12. שתי האפשרויות שעליהן מדברים בחיפה הן השבתת הליגה שתגרום להפסקתה ולהקפאת יורדות, או דבר ריאלי יותר - אי מימוש עלייה מהלאומית, אם מכבי קרית גת תנצח את סדרת הגמר של ליגת המשנה שתיפתח היום.

תקציב המינימום בליגת העל צפוי לתפוח בעונה הבאה ל-6.5 מיליון שקל, וקרית גת, שבחודשים האחרונים נמצאת בכותרות בשל אי תשלום משכורות, מתקשה לשלם סכומים של מאות אלפי שקלים, כך שקשה לראות כיצד תצליח לגייס מעל 4 מיליון שקל בעונה הבאה, ולכן מדובר בתסריט הגיוני לחלוטין שהקבוצה תוותר על העלייה אם תזכה בזכות זו. העולה מהלאומית צריכה להציג את תקציבה עד ה-30 ביוני. מנגד, אם הפועל באר שבע תזכה באליפות הלאומית, היא צפויה להשיג את התקציב בצורה די קלה.

אגב, בדיונים בין מנהלת הליגה לאיגוד הכדורסל דובר על שינוי התקנון, שמדבר היום על כך שהיורדת מליגת העל תקבל את זכות ההישארות אם קבוצה לא מממשת את העלייה, אך בכל מקרה זה לא יקרה החל מהעונה הזאת.

בסיום ההפסד להרצליה התרחשה מהומה גדולה ביציעי אולם היובל, כשברנדון באומן, שחקנה האמריקאי של חיפה, עלה ליציע והתעמת עם אחד האוהדים, וכתוצאה מכך עשרות ירוקים החלו לקלל ולירוק עליו. לטענת אנשי חיפה ובאומן, אותו אוהד קילל אותו בצורה קשה במחצית ובאומן סימן לו להירגע. בסיום המשחק כשהקללות חזרו על עצמן בליווי יריקות, הוא ביקש ממנו לבוא הצדה על מנת לשוחח עמו, מה שגרם להתלהטות הרוחות. הירוקים הודיעו על השעייתו של באומן, והיום הוא צפוי להיקרא לשיחה, שבסיומה עשוי לחזור לפעילות או להיענש.

רג'י באקנר, שלא התלבש למשחק אמש בשל פציעה בקרסול, נמצא בספק גדול גם למשחק ביום חמישי נגד גלבוע/גליל.

שחקן מכבי חיפה ברנדון באומון. ברני ארדוב
תקרית בסיום. באומן/ברני ארדוב
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
תסכול גדול בקהל. אוהדים של מכבי חיפה בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully