וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באומן התעמת עם אוהדי מכבי חיפה והושעה: "התחילו לקלל ולירוק עליי"

14.5.2018 / 21:48

הפורוורד של מכבי חיפה מסר את גרסתו לתקרית בינו לבין אוהדי הירוקים שהתרחשה לאחר ההפסד לבני הרצליה. באומן: "אני לא קיללתי איש". לאחר התקרית הודיעה מכבי חיפה על השעייתו של השחקן

one

בני הרצליה ניצחה הערב (שני) את מכבי חיפה 64:78 וקירבה אותה לירידה לליגת המשנה. בסיום המשחק התפתח עימות בין פורוורד הירוקים ברנדון באומן לבין האוהדים. עם הבאזר, החלו האוהדים לקלל את שחקני הקבוצה כשלפתע ברנדון באומן התקרב אליהם ובין הצדדים כמעט התרחשה תגרה כשרק השחקנים האחרים והמאבטחים מונעים את התפתחות המהומה. לאחר שהשחקן הורד לפרקט על ידי אנשי האבטחה, החל לצעוד לעברם גם ת'רסון בורל שנבלם בידי חבריו. בהמשך התברר כי האוהדים קיללו את באומן עוד במחצית המשחק ואף ירקו לעברו והדבר גרם לו להגיב בצורה חריפה.
מיד לאחר האירוע הודיעה הנהלת הירוקים על השעייתו של באומן עד להודעה חדשה.

באומן אמר לאחר התקרית: "במחצית של המשחק אחד האוהדים קילל וניסה לשגע אותי וככה גם בסוף אז סימנתי לו שיבוא רגע הצידה שנדבר. אני לא בן אדם שמקלל או משהו כזה. כל האוהדים רצו אחריו והתחילו לקלל ולירוק עליי. לא עשיתי כלום, אני לא בן אדם כזה. לא קיללתי אותם, רק ביקשתי ממנו לבוא הצידה".

עוד בנושא
בני הרצליה ניצחה 64:78 את מכבי חיפה, ברנדון באומון התעמת עם אוהדים
בגלבוע זועמים על "מעורבות בזויה של אנשי הפועל תל אביב בתקרית"

שחקן מכבי חיפה ברנדון באומון. ברני ארדוב
"אני לא בן אדם כזה". באומן עם האוהדים/ברני ארדוב

מכבי חיפה קרובה לירידה, כדי להשאר היא תצטרך לנצח את שני המשחקים שנותרו לה, נגד גלבוע/גליל בחוץ והפועל חולון בבית, ולקוות לשני הפסדים של עירוני נהריה נגד מכבי אשדוד בחוץ והפועל תל אביב בבית. בכל תוצאה אחרת, היא יורדת לליגה הלאומית אחרי עשור בליגת העל.

מאמן מכבי חיפה ברק פלג התייחס להפסד ואמר: "החטאנו זריקות די פנויות של מומנטום, אין ספק שהלחץ פה הוא מרכיב משמעותי, זאת קבוצה מורכבת מאוד. משחקים כאלה עם חצי מומנטום שאתה לא מנצל אותו, ואז מפסידים. הגעתי במצב קשה, לא התחייבתי על הצלחה, התחייבתי שהקבוצה תלחם עד הסוף. גם אם אין סיכוי, נלחם עד הסוף, אנחנו פה בשביל זה".

מנגד, המאמן אריק שיבק אמר: "זאת פעם ראשונה שלי בקריירה בתחתית, זה קשה, הרבה לחץ, הרבה מתח, הרבה עצבים. זה שלא יכולנו להחליף שחקנים נתן שקט. היו לנו עליות ומורדות, השלשה של שולדבראנד בנהריה עשה לנו נזק מנטאלי שעלה לנו בהפסדים רצופים, החבר'ה גברים ועשו סטפ אפ. עמדנו במסע הזה בהצלחה. אם מסתכלים על אחוזי ההצלחה שלנו מאז שהגעתי, זה הרבה יותר מפלייאוף. אם הקבוצה הייתה עושה ארבעה או חמישה ניצחונות בסיבוב הראשון, אז היינו במקום אחר. כל זמן שזה אפשרי תיאורטי, חושבים על הפלייאוף, אבל זה לא בידיים שלנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully