וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: קורי קאר מונה למאמן בנות הרצליה, עדני דגן במכבי רעננה

15.5.2018 / 17:20

שחקן העבר בן ה-42, ששיחק באינספור קבוצות בישראל, התרגש: "לא הרבה אפרו-אמריקאים אימנו בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי". דגן יחליף את לירון שרף ברעננה, אחרי עונה אחת בבני יהודה

מאמן מכבי אשדוד עדני דגן. ניב אהרונסון
אתגר חדש. דגן/ניב אהרונסון

משבצות המאמנים בליגת העל לנשים לקראת עונת 2018/19 הולכות ונסגרות, כשהבוקר (שלישי) הודיעה מכבי רעננה על מינויו של המאמן הוותיק עדני דגן למאמנה במקומו של לירון שרף שעבר לאמן את מכבי רמת חן/בליך. דגן שאימן בעונה שעברה את בני יהודה תל אביב, זכה במהלך הקריירה שלו בחמש אליפויות המדינה ובשבעה גביעים. הוא זכה בגביע המדינה עם מכבי רמת חן/בליך וזכה בדאבל עם מכבי אשדוד בעונת 2011/2012, ובגביע נוסף בעונת 2012/13.

"אני שמח לאמן במכבי רעננה, מועדון עם מסורת כדורסל מקצועית רבת שנים", אמר דגן לאחר מינויו, "המשימה המידית שלנו היא לבנות את הסגל הכי טוב שאפשר לעונה הקרובה, לקדם שחקניות כישרוניות ממחלקת הנערות המצוינת של רעננה ולשמור על הצעירות ששיחקו בשנה שעברה. אנחנו עם הפנים לקפיצת מדרגה נוספת".

"נפרדנו בצער מלירון שרף, אולם כאשר פנה אלינו, לא התלבטנו לרגע, ונתנו לו את ברכת הדרך. אנו מאמינים בו ומאחלים לו הצלחה בקבוצה החדשה. אנו שמחים על מינויו של עדני דגן כמאמן הקבוצה לעונה הבאה. דגן מביא עמו ניסיון עצום ורקורד של תארים, ואני מאמין שמכבי רעננה תצא נשכרת ממנו", אמר יו"ר מכבי רעננה יואב מזרחי.

מאמן בנות הרצליה קורי קאר. בנות הרצליה, אתר רשמי
עובר לתפקיד המאמן. קורי קאר/אתר רשמי, בנות הרצליה

שינוי נערך היום גם בבנות הרצליה, שמינתה את קורי קאר למאמנה. שחקן העבר בן ה-42 הגיע לישראל אי שם בשנת 2000 ועבר בין היתר במכבי רעננה, הפועל גליל עליון, הפועל חיפה, מכבי גבעת שמואל, עירוני אשקלון, עירוני נהריה, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, עירוני נס ציונה, רמת השרון, אליצור רמלה והפועל עכו.

"כבוד גדול עבורי להצטרף לבנות הרצליה", אמר קאר. "אני עוקב אחר כדורסל הנשים שנים רבות, לצד היותי חלק מכדורסל הגברים בישראל. זהו רגע גדול עבורי. לא הרבה אפרו-אמריקאים אימנו במהלך ההיסטוריה של הכדורסל הישראלי. נפלה בחלקי זכות אדירה להתחיל בקריירת אימון לאחר למעלה מ-20 שנות משחק מקצועני. אני מודה להנהלה והצוות המקצועי של בנות הרצליה על ההזדמנות שקיבלתי" .

איזי צ'יניאו, מנכ"ל המועדון, אמר: "אנו גאים בכך שקורי קאר, שחקן בעל עבר מפואר בכדורסל הישראלי, האירופאי וב-NBA, החליט להתחיל את דרכו בבנות הרצליה כמאמן בליגה הבכירה לנשים בכדורסל. בפגישות שקיימנו עמו התאים קאר בצורה מושלמת לרוח המועדון, לאווירתו ולמטרותיו בקידום ובפיתוח שחקניות ישראליות צעירות, בזכייה בתארים ובייצוג העיר הרצליה בכבוד. בחרנו בקורי קאר לעבוד אתנו הקיץ כמאמן אישי והחיבור המוצלח עם השחקניות עזר לנו לקבל את החלטת מינויו כמאמן ראשי של הקבוצה.אני בטוח שבחירה זו תוכיח את עצמה, וקאר יהפוך לחלק ממשפחת בנות הרצליה לשנים רבות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully