וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "לא משנה לי שהמשחק היה צמוד, העיקר שניצחנו"

15.5.2018 / 8:47

מכבי תל אביב השיגה ניצחון קשה בראשון לציון, הרכז החדש הודה: "אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים ולשאוף להיות טובים יותר". מייקל רול: "הצלחנו לשמור את לנגפורד על סקור נמוך"

one

מכבי תל אביב ניצחה אמש (שני) את מכבי ראשון לציון 73:84 אולם הצהובים הציגו יכולת מגומגמת במשך לא מעט דקות במשחק והתקשו עד שהצליחו להכניע את הקבוצה של צביקה שרף. כל ההנהלה הוותיקה הגיעה למשחק, כשהלחץ ממצב הקבוצה ניכר עליהם.

במהלך המשחק ניתן היה לחזות במערכת היחסים הסבוכה בין ספאחיה לשחקנים, כשנרשמה תקרית בין המאמן לבין דיאנדרה קיין ונרשמו חילופי מילים בין השניים, אחרי שהמאמן החליף את השחקן כשעמי ביטון, מנהל הקבוצה, מיהר לגשת אליו להרגיעו.

עוד בנושא:

נבן ספאחיה: "מה היה עם דיאנדרה קיין? אתם לא מצפים שאתייחס לזה"
מכבי תל אביב ניצחה 73:84 את מכבי ראשון לציון

קית' לנגפורד שחקן מכבי ראשון לציון מול ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ניצחון קשה. פארגו מול לנגפורד/קובי אליהו

ג'רמי פארגו סיכם: "תמיד חשוב לנצח, טוב שניצחנו. לא ממש משנה לי אם המשחק מול ראשון אפילו היה צמוד עד שתי השניות האחרונות, הכי חשוב שנשיג ניצחון. מה התחושה שלי לגבי הקבוצה? זה עדיין מוקדם לי להביע דיעה כי אני לא הרבה זמן כאן. אבל אנחנו צריכים לשפר כמה דברים ולהמשיך לשאוף להיות טובים יותר. יש בחורים טובים בקבוצה, צריך להיות מוכנים לפלייאוף".

מייקל רול הוסיף: "המפתח לניצחון היה בצורה שיצאנו למחצית השנייה ושיחקנו בהגנה. לחצנו עליהם ומשם שמרנו על ההובלה עד הסיום. התמקדנו בכל השחקנים, לא רק בלנגפורד, שמרנו אותו על סקור נמוך. אנחנו מנסים לעשות צעד קדימה ולהיות מוכנים לפלייאוף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully