וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "מה היה עם דיאנדרה קיין? אתם לא מצפים שאתייחס לזה"

15.5.2018 / 0:19

מאמן מכבי תל אביב הגיב בביטול לעימות עם השחקן במהלך ה-73:84 מול מכבי ראשון לציון: "השחקנים הציגו מאמץ ועשו עבודה טובה". צביקה שרף המאוכזב: "נמשיך לעשות הכול עד הסוף"

one

מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) ניצחון שני ברציפות עם 73:84 מול מכבי ראשון לציון בחוץ במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל. שישה שחקנים של הצהובים סיימו את המשחק עם ספרות כפולות של נקודות כשג'ייק כהן מוביל את הרשימה עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, אלכס טיוס תרם 13 נקודות ו-13 כדורים חוזרים.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 73:84 את מכבי ראשון לציון

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ספאחיה/קובי אליהו

במהלך המשחק התרחש עימות בין מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה לדיאנדרה קיין, שלא רצה לשבת על הספסל ורצה ללכת לחדר ההלבשה. בעקבות כך, כעס המאמן הקרואטי ודרש ממנו להישאר, כשקייין לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו ואף נצפה באותו עימות מסנן מספר קללות.

ספאחיה אמר בסיום:"השחקנים הציגו מאמץ ועשו עבודה טובה הגנתית והתקפית במחצית השנייה. היה חשוב לשחק בקצב גבוה, ולעצור את לנגפורד וקרופורד. מה שקרה עם דיאנדרה? אתם באמת חושבים שאתייחס לזה? במהלך משחק קורים דברים, אבל הכול בסדר. אחר כך יגידו שהיה בלאגן בחדר ההלבשה".

מאמן ראשון לציון צביקה שרף הוסיף: "במחצית הראשונה הובלנו, במחצית השנייה ירדנו ואיבדנו את ההובלה ואת קצב המשחק שלנו, אולי בגלל רוטציה קצרה. למרות שחזרנו היו שלשות של בולדן, מכבי תלך לפלייאוף ואנחנו ננסה לעשות את המקסימום בשני המשחקים שנותרו לנו. אמרתי לשחקנים שמה שלא יהיה, ספורטאים עושים הכול כדי לסיים כמו שצריך את הליגה עד הדקה האחרונה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully