וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 73:84 את מכבי ראשון לציון

הצהובים הצליחו לחזור מפיגור ולרשום ניצחון שני ברציפות בזכות משחק קבוצתי מרשים ושישה שחקנים שסיימו בספרות כפולות, ג'ייק כהן הוביל אותם עם 19 נקודות. דרו קרופורד בלט עם 21 אצל המפסידה

one

צפו בתקציר הניצחון של מכבי תל אביב בראשון לציון

מכבי תל אביב השיגה הערב (שני) את הניצחון השני שלה ברציפות וכמו מול עירוני נהריה במחזור שעבר, גם הפעם היא הצליחה לחזור מפיגור ל-73:84 מול מכבי ראשון לציון בחוץ במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל. שישה שחקנים בקבוצה של נבן ספאחיה סיימו את המשחק עם ספרות כפולות בעמודת הנקודות כשג'ייק כהן מוביל עם 19 נקודות ו-7 כדורים חוזרים, אלכס טיוס קלע 13 וקטף 13 ריבאונדים. מכבי ראשון לציון קיבלה תרומה רק משני הזרים שלה, קית' לנגפורד עם 19 נקודות ודרו קרופורד עם 21 כשמרפי הולוואיי תורם 13 ו-9 ריבאונדים.

מכבי תל אביב נותרה במקום השני עם מאזן 10:21 בעוד מכבי ראשון לציון עם 20:11 במקום העשירי ורחוקה שני משחקים מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף כשנותרו רק שני מחזורים לסיום העונה. כנראה שהכתומים לא יהיו בפלייאוף העונה. צביקה שרף, שעבר בשבוע שעבר הליך רפואי, עמד כבר על הקווים ואפילו קיבל מגן הוקרה לרגל ההופעה ה-500 שלו כמאמן ראשי בליגת העל, אבל גם הוא ודאי התאכזב לראות את הקבוצה שלו שומטת את היתרון בו החזיקה במשך שני רבעים וחצי וקורסת לקראת הסיום. רק שיהיה בריא צביקה.

במהלך המשחק נרשמה תקרית בין ספאחיה לבין דיאנדרה קיין ונרשמו חילופי מילים בין השניים אחרי שהמאמן החליף את השחקן.

קית' לנגפורד שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
קית' לנגפורד פוגש את האקסית/קובי אליהו

ראשון לציון פתחה את המשחק מצוין, ובעיקר כמו שצביקה שרף אוהב - עם הגנה מצוינת. הכתומים ספגו רק 11 נקודות ברבע הראשון ונעלו אותו ביתרון 11:21 כשדרו קרופורד הלוהט קולע 10 נקודות. מכבי תל אביב, שלא שיתפה אף צבר במהלך הרבע, לא ממש הגיעה למשחק עדיין. מכבי תל אביב פתחה טוב את הרבע השני והצליחה לקזז כמעט את כל הפער בזכות ג'ייק כהן, שהוריד עד 22:24. ראשון הצליחה בכל זאת להרים הילוך כשלנגפורד (מול האקסית) עם 12 נקודות ודרו קרופורד עם 14 מובילים אותה ל-35:40 במחצית.

מכבי תל אביב הצליחה להמשיך לקזז את הפער ברבע השלישי ושלשה של ג'רמי פארגו העלתה אותה ל-51:53. עוד שלשה של הרכז החדש קבעה כבר 51:56 וצביקה שרף המיוזע הזעיק פסק זמן. הרבע נגמר בסופו של דבר ב-56:64 למכבי תל אביב. ראשון הצליחה לחזור ברבע האחרון ולצמק עד 70:72, אבל אז הגיעה שלשה של בולדן מהפינה אחרי ספק עבירת תוקף בתחילת המהלך והאורחת שוב הגדילה את הפער ל-70:75. זה היה הקש ששבר את גב הראשון לציון ובסופו של דבר זה נגמר ב-73:84.

צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון עם עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב, דורון ג'מצ'י, רוני בוסאני, יצחק פרי, מאיר טפירו. קובי אליהו
צביקה שרף מקבל מגן הוקרה מיוחד לרגל הגעתו ל-500 משחקי ליגה כמאמן/קובי אליהו

קלעו למכבי ראשון לציון: דרו קרופורד 21 נקודות (9 מ-15 מהשדה), קית' לנגפורד 19, מרפי הולוואיי 13, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות, אבי בן שימול 9, מארק טולפסון 4, עידן זלמנסון 4, ניצן חנוכי 3.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, אלכס טיוס 13 ו-13 ריבאונדים, נוריס קול 12 ו-7 אסיסטים, ג'רמי פארגו 11, מייקל רול 10 ו-5 אסיסטים, ג'ונה בולדן 10, ג'ון דיברתולומאו 9. דיאנדרה קיין (20:15 דקות), איתי שגב (06:22) ויובל זוסמן (02:15) שותפו, אך לא קלעו.

צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון עם עמי ביטון. קובי אליהו
רק שתהיה לנו בריא, קואץ'/קובי אליהו
צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
צביקה בפוזת ז'ליקו אוברדוביץ'/דושאן איבקוביץ'/קובי אליהו
דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב מול מרפי הולוואיי שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
קיין מול הולוואיי/קובי אליהו
דרו קרופורד שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
קרופורד/קובי אליהו
ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ג'ייק כהן מקבל טיפול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully