וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנות הבנות בין ארגון השחקנים למנהלת הליגה

15.5.2018 / 17:41

אחרי פגישה בת שלוש שעות הגיעו הצדדים למתווה לפיו החוק הרוסי ימשיך בעונה הבאה עם שישה זרים, ולאחר מכן הקבוצות יחויבו להחזיק מספר מסוים של בוגרי מחלקת הנוער בסגל. ניר אלון צפוי לנסות להעביר את ההסכם בארגון השחקנים ברביעי בערב

one

פריצת דרך במגעים בין ארגון השחקנים למנהלת הליגה. הצדדים נפגשו היום (שלישי) למשך שלוש שעות בתל אביב והגיעו להבנות שאמורות לבטל את איום השביתה על ליגת העל החל מסוף השבוע הקרוב, ואמורים ביומיים הקרובים לחתום על ההסכם. על פי מתווה ההסכם, החוק הרוסי ישוחק גם בעונה הבאה, כשקבוצות יוכלו לרשום שישה זרים בטופס תמורת פיצוי כספי גדול מאוד. לאחר מכן, יבוטל החוק הרוסי, וקבוצות יחוייבו להחזיק מספר מסוים של בוגרי מחלקת נוער ישראלי בסגל.

במנהלת הליגה ובארגון השחקנים סרבו בשלב הזה לאשר את הפרטים, אך על פי הידוע לוואלה! ספורט מחר בשעה 9 בערב יכנס יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, את שחקני ליגת העל בהסתדרות על מנת להעביר את ההסכם, וביום חמישי בבוקר הצדדים צפויים להפגש פעם נוספת על מנת לחתום על ההסכם. בשעה זו מעודכנים חלק מחברי הדירקטוריון של מנהלת הליגה על פרטי ההסכם.

עוד בנושא
נשים: קורי קאר מונה למאמן בנות הרצליה, עדני דגן במכבי רעננה
התקווה החדשה של מכבי חיפה: אי מימוש עלייה מצד מכבי קרית גת
ג'רמי פארגו: "לא משנה לי שהמשחק היה צמוד, העיקר שניצחנו"

ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, ניר אלון. יוסי ציפקיס
פריצת דרך. ניר אלון/יוסי ציפקיס

אחת התוצאות הישירות של המתווה החדש צפוי להיות הסרת הודעתה של מכבי תל אביב על הקמת שני סגלים בעונה הבאה, סגל ליורוליג וסגל לליגת העל, מאחר ואנשי מכבי תל אביב, ביניהם דיוויד פדרמן, היו בין אלה שדחפו לאפשר חוק רוסי עם שישה זרים. ההערכות בליגה בשבועות האחרונים היו שמלבד מכבי תל אביב והפועל ירושלים, אף אחת מקבוצות הליגה לא תבחרנה לשחק עם שישה זרים ויעדיפו לשחק עם ארבעה או חמישה זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully