וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "תמיד יכתירו חלוצים חדשים, זה רק מוסיף לי מוטיבציה"

מרגיש מוערך? "כן ולא". האליפות השלישית? "הייתה תחושה של עייפות". ומה לגבי העתיד? "נראה מה אלונה מתכננת לנו, יזכרו את הפועל באר שבע הזאת לעוד הרבה שנים". בן שהר חגג עוד תואר, ויודע: "המטרה העיקרית עכשיו היא קודם כל ליגת האלופות"

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

דקות אחרי שיצא מחגיגות האליפות של הפועל באר שבע בטרנר ושניות לפני שנכנס לשתות עם החברים לקבוצה באחד המועדונים בעיר, בן שהר נעצר לראיון מיוחד לוואלה! ספורט על האליפות המתוקה, העתיד המבטיח אבל הרבה גם על התחושות האישיות וחוסר הפרגון שיש כלפיו שלא בצדק.

עוד בנושא

שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. קובי אליהו
"אם היית שואל אותי לפני שלוש שנים אם יהיו לי כמעט 50 שערים בשלוש שנים, לא בטוח שהייתי אומר שזה יקרה". שהר/קובי אליהו

בן, זו האליפות הכי קשה של הפועל באר שבע?

"אני חושב שכן. האליפות הראשונה הייתה הכי מתוקה כי זו הייתה הפעם הראשונה. האליפות השנייה הייתה עם יכולת מאוד טובה. באליפות השלישית עברנו המון עליות וירידות והיא הכי קשה".

הייתה תחושה של שובע. שאתם עומדים לאבד את זה.

"הייתה תחושה של עייפות אבל היה רגע של מפנה במחנה שעשינו בנחשולים. ברק הראה לנו סרט על מייקל ג'ורדן שעשה לנו סוויץ' בראש כי מה שהיה חשוב זה המאני טיים. באנו והתאספנו במאני טיים ועשינו את המשחקים הטובים בפלייאוף. האליפות הזו מגיעה לנו".

היו המון פציעות, אבל היו כאן סיפורים של עונה שלמה אחד אחרי השני. אלה דברים שיכולים לפרק מועדון. איך זה מרגיש מבפנים?

"כל מה שעברנו עם שיר ואחרי זה האירוע עם אליניב. מה שקרה לברדה מוטט אותנו והיינו צריכים להרים את עצמנו. למדנו לחזור וזו הגדולה של הפועל באר שבע. החוזק המנטלי והעוצמות. וזה מגיע מהצוות המקצועי אבל יש כאן שחקנים שעברנו יחד כמה עונות עם הרבה ניסיון בינלאומי. למדנו לצאת מהמצבים האלה. באו שחקנים שהוכיחו את עצמם ועכשיו צריך להמשיך. נחגוג את הרגע אבל נחשוב גם על העתיד".

בן שהר, אלונה ברקת, שחקני הפועל באר שבע חוגגים אליפות 2017/18. ברני ארדוב
"אנחנו צריכים לתת עוד חותמת דרך ליגת האלופות. בוא נראה מה אלונה מתכננת לנו לשנים הבאות". שהר חוגג/ברני ארדוב
"אולי אני צריך עוד יותר פידבק חיובי מהתקשורת. אני חושב שיש שחקנים שיותר מתיידדים עם התקשורת ויותר מראים את עצמם. הדרך שלי היא באימונים"

אתה מרגיש מספיק מוערך?

"כן ולא. יש הרבה שכן מעריכים אותי אבל יש תמיד חלק שלא מעריכים".

אמא שלך תמיד אומרת שלא מספיק מעריכים אותך.

"תפקידי להוכיח בכל עונה שאני שחקן מוביל בקבוצה האלופה. אני חושב שאני כן צריך להיות ראוי ומגיע לי להיות יותר ראוי. תמיד יכתירו את החלוצים החדשים כאלה שיובילו אבל מי שמכיר אותי יודע שזה רק מוסיף לי למוטיבציה. אני נותן את עצמי ואת העבודה בשביל אלה שמעריכים אותי".

אתה מרגיש שהפועל באר שבע היא הבית שהיה חסר לך?

"כן. אני מרגיש את זה גם מהצוות המקצועי וגם מההנהלה. הם נתנו לי חוזה לחמש שנים ואני גם יודע שרוב הקהל אוהב אותי. תמיד יהיו כאלה שפחות יעריכו. אני תמיד אומר שמעריכים אותך באמת רק אחרי שאתה עוזב. אני פה ומוכיח את עצמי ומי שלא יבוא אני אצטרך להתמודד מולו ולהוכיח את עצמי".

גמרת כמלך השערים של הקבוצה עם חודשיים בחוץ בגלל פציעה.

"יכולתי לסיים עם יותר אבל אם היית שואל אותי לפני שלוש שנים אם יהיו לי כמעט 50 שערים בשלוש שנים, לא בטוח שהייתי אומר שזה יקרה".

איך אתה עם התקשורת?

"אולי אני צריך עוד יותר פידבק חיובי מהתקשורת. אני חושב שיש שחקנים שיותר מתיידדים עם התקשורת ויותר מראים את עצמם. הדרך שלי היא באימונים ואני תמיד בא ראשון והולך אחרון וצריך לשאול את אשתי מה היא עוברת בחיים אתי".

אולי הליגה הייתה חלשה?

"דווקא כן היו קבוצות טובות. אנחנו היינו מעל כולן. הראינו את החוזק שלנו".

הייתם פחות טובים.

"כן היינו פחות טובים, אבל אם לקחנו כך את האליפות עם פור כזה, זה אומר הכל עלינו ושוב במאני במאני טיים ואני הכי שמח".

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה זה היה קשה לא להיות גם העונה בליגת האלופות?

"בואו נהיה אמיתיים זה היה קשה ועכשיו המטרה העילאית היא ליגת האלופות. כל שנה אנחנו מגיעים כמעט. כמעט זה לא מספיק במפעלים האלה. הראינו את עצמנו בליגה האירופית והמטרה העיקרית עכשיו היא קודם כל ליגת האלופות. אני חוויתי את ליגת האלופות עם הפועל תל אביב ואני מאוד רוצה לעשות את זה שוב".

האם הפועל באר שבע היא הגדולה בהיסטוריה?

"הראינו את עצמנו כקבוצה מאוד חזקה ויזכרו את הקבוצה הזו לעוד הרבה שנים. אנחנו צריכים לתת עוד חותמת דרך ליגת האלופות. בוא נראה מה אלונה מתכננת לנו לשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully