וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים משולשים: מספרי האליפות השלישית ברציפות של הפועל באר שבע

אחוזי ההצלחה הנדירים של ברק בכר, ההשתלטות של מהראן ראדי על צלחת האליפות, היריבות המועדפות (בית"ר לא לבד) והרצף הביתי שהגיע לקצו. המספרים שיוצרים את השושלת הבאר שבעית

0 - שערי זכות באצטדיון טרנר? זה קרה להפועל באר שבע פעמיים העונה - בתיקו המאופס מול בני יהודה במחזור ה-17 והערב (שבת) בהפסד ההיסטורי למכבי תל אביב.

1 - אליפות ראשונה בקריירה לחנן ממן, אורן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, דור אלו וגיא מלמד.

2 - שערי ליגה כבש העונה ניב זריהן, בשחזור מדויק לעונה שעברה: שוב צמד ביתי נגד בית"ר ירושלים ובהפרש כמעט זהה של דקות (49 ו-59 בעונה הקודמת, 39 ו-50 העונה).

3 - אליפויות רצופות יש כעת לברק בכר, שהצטרף לרוני לוי כשני המאמנים היחידים שהשיגו רצף כזה בכדורגל הישראלי.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, חוגג אליפות. ברני ארדוב
השתווה לרוני לוי. ברק בכר/ברני ארדוב

4 - קבוצות בסך הכול הצליחו לבנות שושלת של שלוש אליפויות רצופות בכדורגל הישראלי מאז קום המדינה. הפועל באר שבע היא הרביעית, אחרי מכבי תל אביב, הפועל פתח תקוה ומכבי חיפה.

4 - פעמים העונה הפכה הפועל באר שבע פיגור לניצחון במשחק ליגה.

5 - אליפויות יש להפועל באר שבע כעת, והיא הצטרפה למכבי נתניה במקום השישי בטבלת הזכיות. אליפות נוספת תאפשר לה להשתוות להפועל פתח תקוה ובית"ר ירושלים המקדימות אותה במקומות הרביעי והחמישי.

6 - אליפויות רצופות יש כעת לאיש שלא עוזב את הצלחת: מהראן ראדי. הקשר זכה בשלוש אליפויות עם מכבי תל אביב, עבר לבאר שבע וכעת יש לו שלוש רצופות גם איתה. השיאן החדש השאיר מאחור את מיכאל זנדברג ואריק בנאדו (חמש אליפויות רצופות) וכן את שחקני הפועל פתח תקוה שהיו שותפים לחמש האליפויות בין השנים 1959 ל-1963.

שחקן הפועל באר שבע מהראן ראדי. ברני ארדוב
לא עוזב את הצלחת. מהראן ראדי/ברני ארדוב

6 - אליפויות יש כעת גם לאליניב ברדה. לא רצופות, אך עדיין שש. אחרי שתי הזכיות במדי מכבי חיפה והאליפות עם גנק הבלגית.

7 - נקודות מתוך 12 היו לבאר שבע ערב המחזור החמישי של העונה. בדיוק כמו בשתי האליפויות הקודמות.

7 - ניצחונות של 1:3 היו לאלופה עד כה העונה לצד כמות זהה של 0:1. שתי התוצאות המועדפות עליה.

8 - שנים חלפו מאז ההפסד האחרון של הפועל באר שבע למכבי פתח תקוה במסגרת כלשהי. הרצף מחזיק מעמד כבר 23 משחקים.

שחקן הפועל באר שבע חנן ממן חוגג. קובי אליהו
שיא לשחקן רכש שהגיע לבאר שבע באמצע העונה. חנן ממן/קובי אליהו

8 - שערים כבש חנן ממן מאז הצטרף לבאר שבע בינואר. הכי הרבה מבין כל שחקני רכש שהחתימה הקבוצה באמצע עונה כלשהי ושווה לכמות שכבש ראדה פריצה עבור מכבי תל אביב בחצי העונה החל מינואר 2013.

11 - שערים בלבד ספגה העונה הפועל באר שבע במשחקי בית. הכי מעט מבין קבוצות הליגה, אבל יותר משבעת שערי החובה שהיו לה בטרנר בכל העונה שעברה.

11 - ניצחונות רצופים יש לבאר שבע על הפועל אשקלון בכל המסגרות. רצף הניצחונות הכי ארוך שלה מול קבוצה בליגת העל, ששרד העונה בזכות שני שערים בתוספת הזמן.

18 - משחקים רצופים ללא הפסד מול בית"ר ירושלים. גם ארבעת הניסיונות העונה לא סייעו לירושלמים לנצח את הפועל באר שבע לראשונה מאז אפריל 2013. רצף נדיר, בטח ביחס למשחק עונה.

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הרצף הכי טוב באירופה הגיע לסיומו. אצטדיון טרנר/ברני ארדוב

21 - המחזור בו הפועל באר שבע איבדה את הפסגה לטובת מכבי תל אביב לאחר שהפסידה לה 1:0. מאז רשמה הקבוצה 12 משחקי ליגה ללא הפסד וצברה 30 נקודות מתוך 36 כדי לדהור לאליפות נוספת, עד שהפסידה לצהובים במשחק ההכתרה.

24 - שערים הבקיעו הזרים של הפועל באר שבע מתוך ה-60 של הקבוצה עד כה העונה (40 אחוזים) לעומת 21 מתוך 73 בעונה שעברה.

29 - שחקנים שיתפה העונה הפועל באר שבע במסגרת ליגת העל, כולל וובה בראון ואמיר חלאיילה שיצאו להשאלה בינואר. בעונה הקודמת שיתפה רק 24 שחקנים עד ההכתרה (עוד חמישה צעירים קיבלו דקות לאחר שהאליפות הובטחה).

51 - משחקי בית ללא הפסד היו כאמור לבאר שבע מאז חניכתו של אצטדיון טרנר: 39 ניצחונות ו-12 תוצאות תיקו. הערב הגיע ההפסד ההיסטורי. עכשיו בכר ושחקניו צריכים להתחיל לספור מחדש.

106 - משחקים יש לברק בכר כמאמן הפועל באר שבע בליגת העל: 73 ניצחונות, 23 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים. סך הכול: 76.1 אחוזי הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully