וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס זכתה באליפות שביעית ברציפות עם 0:0 ברומא

אחרי הזכייה בגביע, הגברת הזקנה סיימה ב-0:0 באולימפיקו מול רומא והשלימה דאבל רביעי רצוף עם אלגרי. נאפולי ניצחה 0:2 את סמפדוריה, לאציו בדרך לאלופות, מילאן ספגה בתוספת הזמן

רויטרס

אין כל חדש בסרייה A. ארבעה ימים אחרי הזכייה בגביע האיטלקי, יובנטוס חגגה הערב (ראשון) באופן רשמי וסופי גם אליפות שביעית ברציפות. הגברת הזקנה הייתה זקוקה לנקודה באולימפיקו והשיגה את מבוקשה עם 0:0 מול רומא השלישית, בדרך לדאבל רביעי רצוף. נאפולי השנייה ניצחה 0:2 את סמפדוריה, בעוד אטאלנטה ומילאן נפרדו ב-1:1 דרמטי בקרב על אירופה. בתחתית, קרוטונה ירדה אל מתחת לקו האדום אחרי 2:2 דרמטי מול לאציו, שרחוקה כעת נקודה מחזרה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי עשור.

עוד בנושא:
מהדי בנעטיה השכיח את הטעויות ביובנטוס עם צמד בגמר הגביע
הדאבל רביעי כבר בכיס: יובנטוס זכתה בגביע עם 0:4 גדול על מילאן
רוברטו מאנצ'יני יוותר על 13.2 מיליון יורו כדי לקבל את נבחרת איטליה

שחקני יובנטוס חוגגים אליפות 2017/18. רויטרס
חגיגה שגרתית. שחקני יובנטוס/רויטרס

רומא - יובנטוס 0:0

מסימיליאנו אלגרי אמר לשחקניו בשבת שאם הם רוצים עוד שבוע חופש, הם צריכים להבטיח את האליפות באופן רשמי כבר באולימפיקו. אז השחקנים ביצעו. זה לא היה מבריק, בסך הכול תיקו מאופס, אבל השורה התחתונה ברורה: יובנטוס אלופת איטליה בפעם השביעית ברציפות וחוגגת דאבל רביעי תחת שרביטו של אלגרי. ג'יג'י בופון וג'ורג'ו קייליני צפו מהספסל בחבריהם מתכתשים עם רומא שהבטיחה את הכרטיס לליגת האלופות כבר אמש, בעקבות ההפסד המפתיע של אינטר לססואולו. פאולו דיבאלה החמיץ מול אליסון בדקה ה-16 ושער שלו נפסל בדקה ה-49, כשבדקה ה-68 הוא סחט עבירה מראג'ה נאינגולן שהורחק עם שני צהובים תוך חמש דקות. למרות היתרון המספרי, יובנטוס רק ספרה את הדקות לסיום וחגגה רשמית את האליפות ה-34 שלה (או 32, אם לא סופרים את תארי הקאלצ'ופולי הגנוזים).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי יובנטוס עם שלט לכבוד האליפות ה-35. רויטרס
סופרים עד 35. אוהדי יובנטוס/רויטרס
קלאודיו מרקיזיו, שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
עוד דאבל לאוסף. קלאודיו מרקיזיו/רויטרס

סמפדוריה - נאפולי 2:0

מארק האמשיק נכנס להופעה ה-500 שלו בנאפולי, שתסיים את העונה במקום השני אבל לפחות חזרה למסלול הניצחונות. סמפדוריה רצתה לשמור על סיכוי להגיע לאירופה ולשם כך הייתה צריכה לנצח את המדורגת שנייה לראשונה מאז מאי 2010, אבל ארקדיוש מיליק סובב בשמאל לחיבורים בדקה ה-72 וראול אלביול נגח את השני בחלוף שמונה דקות.

אלאן שחקן נאפולי לפני ואסקו רג'יני שחקן סמפדוריה. GettyImages
בישל את השער של מיליק. אלאן לפני ואסקו רג'יני/GettyImages

קרוטונה - לאציו 2:2

הביאנקוצ'לסטי חילצו נקודה דרמטית ויצטרכו נקודה בלבד בקרב הישיר באולימפיקו מול אינטר במחזור האחרון כדי להבטיח חזרה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי עשור. בהיעדרם של מלך השערים צ'ירו אימובילה, מרקו פארולו ולואיס אלברטו, לאציו התקשתה למרות שכבשה ראשונה מפנדל של סנאד לוליץ' בדקה ה-17. סימי נגח את השוויון של קרוטונה בדקה ה-29 והבלם פדריקו צ'קריני השלים מהפך בדקה ה-61 כשהמשיך מהאוויר פנימה את הכדור החופשי שהגביה אנדראה בארבריס. הקבוצה של וולטר זנגה הייתה מעל הקו האדום עד לדקה ה-84, אז סרגי מילינקוביץ' סאביץ' כבש בסיבוב וקירב אותה לירידה, לאור העובדה שבמחזור הסיום היא צריכה לבקר בסן פאולו של נאפולי.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' שחקן לאציו. GettyImages
קירב את לאציו לצ'מפיונס ליג. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'/GettyImages

אטאלנטה - מילאן 1:1

הרוסונרי היו רחוקים שלוש דקות מהבטחת הכרטיס לאירופה, אך בסופו של דבר הסטטוס-קוו נמשך והם יצטרכו לעשות את זה במחזור האחרון. פרנק קסייה, שהגיע למילאן מאטאלנטה, ירה מ-17 מטרים אל הרשת בדקה ה-60 וקירב את קבוצתו להבטחת הכרטיס לאירופה, במיוחד אחרי שרפאל טולוי ספג צהוב שני מהיר והורחק בדקה ה-64. אלא שריקרדו מונטוליבו המחליף ביצע גלישה מסוכנת לרגליו של פאפו גומס, הורחק גם הוא ואפשר לחץ של אטאלנטה, בסיומו הבלם אנדראה מאזיילו נגח את השוויון הדרמטי בדקה ה-92. אם מילאן תנצח במחזור הסיום, היא תבטיח את המקום השישי ותהיה אוטומטית בשלב הבתים של הליגה האירופית. אם אטאלנטה תשיג נקודה ומילאן תפסיד, אטאלנטה תהיה במקום השישי.

פרנק קסייה שחקן מילאן מול אנדראה מאזיילו שחקן אטאלנטה. GettyImages
שני הכובשים. פרנק קסייה מול אנדראה מאזיילו/GettyImages

משחקים נוספים

טורינו - ספאל 1:2
לטורינו: אנדראה בלוטי (68), לורנצו דה סילבסטרי (87). לספאל: אלברטו גראסי (22)

ורונה - אודינזה 1:0
לאודינזה: אנטונין ברק (20)

פיורנטינה - קליארי 1:0
לקליארי: לאונרדו פאבולטי (37)

בולוניה - קייבו 2:1
לבולוניה: סימונה ורדי (12 בפנדל). לקייבו: עמנואלה ג'אקריני (48), רוברטו אינגלזה (60)

עמנואלה ג'אקריני שחקן קייבו חוגג שער. GettyImages
שער נהדר במדי קייבו. עמנואלה ג'אקריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully