וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוותר על 13.2 מ' יורו: מאנצ'יני צפוי לחתום באיטליה בשבוע הבא

על פי הדיווחים המאמן ייאלץ לוותר על סכום לא קטן כדי לצאת מהחוזה בזניט. הוא ירוויח באזורי שני מיליון יורו לשנה, שליש משכרו ברוסיה. אנדראה פירלו צפוי להיות חלק מהצוות שלו

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. AP
בדרך לכדורגל הבינלאומי. מאנצ'יני/AP

רוברטו מאנצ'יני, שנבחר על ידי ההתאחדות האיטלקית להיות מאמנה הבא של הנבחרת, ישמיד את החוזה שלו בזניט סנט פטרסבורג ביום שני ויחתום באיטליה תוך 48 שעות לאחר מכן, כך מדווח בארץ המגף. מאנצ'יני חתם רק בקיץ שעבר על חוזה בקבוצה הרוסית עד 2020, במהלכו היה אמור להרוויח שישה מיליון יורו לעונה, ועל פי הדיווחים הוא ייאלץ לוותר על 13.2 מיליון כדי לסיים את ההתקשרות עם המועדון. בעונה בה אימן ברוסיה הוא לא הרשים במיוחד - הקבוצה נמצאת במקום החמישי, מחזור אחד לסיום העונה.

כמאמן האזורי הוא צפוי להרוויח רק שליש מהמשכורת שלו בזניט, שני מיליון יורו לשנה, אך כמובן שצפוי לו בונוס משמעותי אם יצליח להעפיל עם הנבחרת ליורו 2020. אחרי הכישלון הגדול באי העפלה למונדיאל ברוסיה, איטליה מקווה שמאנצ'יני יוציא אותה לדרך חדשה וינהל בהצלחה את חילופי המשמרות הנרחבים בסגל. על פי קוריירו דלו ספורט, אחד מהאנשים שיעזרו לו לעשות את זה הוא אנדראה פירלו, שיקבל תפקיד כלשהו בצוות האימון שלו.

עוד בנושא

אופ"א פתחה בהליך משמעתי נגד בופון בעקבות ההתבטאויות נגד מייקל אוליבר
מכה לנבחרת ברזיל: דני אלבס ייעדר למעלה מחודש ויחמיץ את המונדיאל
אחותו של כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו לא מדברים על מסי בבית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully