וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א פתחה בהליך משמעתי נגד בופון בעקבות ההתבטאויות נגד מייקל אוליבר

בצעד חריג, הוחלט להעניש את שוער יובנטוס על האמירות ("לאוליבר יש פח זבל במקום לב") נגד השופט במשחק הסוער מול ריאל ברבע גמר האלופות. הוא עשוי לספוג השעיה מהמפעלים האירופים

ג'אנלואיג'י בופון, יובנטוס, עם השופט מייקל אוליבר. GettyImages
יספוג השעיה? בופון עם מייקל אוליבר אחרי רגע המחלוקת/GettyImages

ג'אנלואיג'י בופון ייענש בעקבות התבטאויותיו והתנהלותו לאחר ההפסד הדרמטי 3:1 של יובנטוס לריאל מדריד בגומלין רבע גמר ליגת האלופות. אופ"א הודיעה הערב (שישי) כי פתחה בהליכים משמעתיים נגד השוער האגדי, שזעם על השופט מייקל אוליבר ולא טרח להסתיר זאת אחרי שהורחק במשחק הסוער, במהלכו הוענק לבלאנקוס פנדל מפוקפק בדקה ה-90, שבדיעבד העלה אותם שלב.

האישום נגד בופון עומד על שני סעיפים עיקריים: התנהגות "אגרסיבית" כלפי השופט הרחקתו "ואמירות שאינן הולמות" במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק. הכוונה היא בעיקר למספר שורות מחץ שירה השוער מהבטן אחרי המשחק.

"היה 10 אחוז פנדל", אמר אז. "אני יודע מה השופט ראה, אין ספק שההחלטה שלו מפוקפקת. לנו הגיע פנדל ברור במשחק הראשון. הקבוצה נתנה את הכל, אבל בא בנאדם והורס לנו את החלומות אחרי קאמבק יוצא מן הכלל. ברור שבמקום לב פועם, בחזה שלו יש פח זבל. אם אין לך אופי לשפוט במשחק כזה, באצטדיון כזה, אתה יכול לשבת ביציע עם אשתך והילדים".

כך או כך, מדובר בצעד חריג משום שלרוב אופ"א לא מייחסת משמעות כבדה לדברים שמתרחשים מחוץ לכר הדשא. בימים הקרובים תתכנס ועדה מיוחדת של אופ"א כדי לדון בעונשו של השוער, שממילא עשוי לפרוש בקיץ. הארגון ימסור את החלטתו ב-31 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully