וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו לא מדברים על מסי בבית"

קטיה אביירו סיפקה אמירה מעניינת באשר ליריבות ארוכת השנים: "הוא יודע שבבית הוא מוגן מהדיבורים שבחוץ". אימו של הפורטוגלי: "הוא ימשיך לשחק כל עוד הוא יכול, לדעתי 3-4 שנים"

one

אימו של כריסטיאנו רונאלדו, דולורס אביירו, העניקה ראיון למגזין השבועי של ל'אקיפ, אך האמירה המעניינת ביותר במהלכו דווקא לא יצאה מהפה שלה. יחד עם אביירו נכחו בראיון גם אחיותיו של רונאלדו, אלמה וקטיה, וכשעלתה שאלה לגבי היריבות עם ליאונל מסי, הייתה זו קטיה שחשה צורך להתערב.

"אנחנו לא מדברים על מסי בבית", היא אמרה כאשר המראיין שאל כיצד רונאלדו מרגיש לגבי כדורי הזהב של הפרעוש. "כריסטיאנו יודע שמחוץ לבית כולם מדברים על זה, כך שכשהוא עובר את הדלת פנימה הוא מוגן".

אביירו, שדווקא השתדלה כנראה לא לספק כותרות צבעוניות מדי לראיון, סיפקה את דעתה באשר לגיל הפרישה הצפוי של בנה. "הוא מאוד ממוקד, כאילו הוא בבועה", היא אמרה, "הוא תמיד מנתח משחקים בראש וחושב מה יהיה. הוא לא מכונה, אבל הוא ימשיך כל עוד הוא מסוגל, לדעתי עוד שלוש או ארבע שנים".

עוד בנושא

מכה לנבחרת ברזיל: דני אלבס ייעדר למעלה מחודש ויחמיץ את המונדיאל
אופ"א פתחה בהליך משמעתי נגד בופון בעקבות ההתבטאויות נגד מייקל אוליבר
צרפת: מארסיי הובילה 0:2, גנגאן הפכה, תובאן קבע 3:3 בעשרה שחקנים

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (שמאל) מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
היריבות שלא נגמרת. רונאלדו ומסי/רויטרס

חבריו של רונאלדו לקבוצה, לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו, הניחו אתמול (שישי) לרגע בצד את היריבות עם ברצלונה ונראו מחויכים מאוד ביציעי המשחק של רפאל נדאל, לצד לא אחר מאשר ג'רארד פיקה. בכל זאת, המונדיאל בקרוב וכדאי להתחיל להציג חזית מאוחדת. לצערם, לנדאל זה לא כל כך עבד והוא הפסיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Click To Expand

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully