וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי הובילה 0:2, גנגאן הפכה, תובאן קבע 3:3 בעשרה שחקנים

משחק משוגע בליג 1: תובאן כבש צמד (14, 81) ובישל לז'רמן (2), קלמון גרנייה ענה עם צמד משלו (42, 52), ובתווך סטיב מנדנדה הורחק (66) וג'ימי בריאן הפך (70). מארסיי נותרה במקום הרביעי

פלוריאן תובאן שחקן מארסיי. רויטרס
הציל את מארסיי. פלוריאן תובאן/רויטרס

המחזור ה-37 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם 3:3 קצבי ורב אירועים בין מארסיי לגנגאן. בכך, נותרה הקבוצה של רודי גרסיה במקום הרביעי בלבד, מרחק נקודה מהשנייה ליון ועם מאזן נקודות זהה לזה של מונאקו.

זה החל עם מה שנראה כמו טיול ערב שישי קליל ונינוח למארסיי. פלוריאן תובאן, במשחק אישי מצוין, בישל לואלר ז'רמן כבר אחרי שתי דקות, ובדקה ה-14 כבש בעצמו את השני. אבל אז חניכיו של רודי גרסיה הורידו רגל מהגז, ראו את קלמון גרנייה מצמק (42) לפני ההפסקה ומאזן דקות ספורות אחרי שהסתיימה (52), ולקינוח קיבלו הרחקה של סטיב מנדנדה, אחרי שג'ימי בריאן הוכשל על ידו ברחבה וגרם לו לספוג צהוב שני. בשלב זה שוער המשנה יוהאן פלה נכנס אבל לא הושיע כשבריאן בעט פנימה כדי להשלים מהפך ולקבוע 2:3 לזכות גנגאן המפתיעה בדקה ה-70.

גמור? לא אם תשאלו את פלוריאן תובאן, שבדקה ה-81, אחרי לחץ כבד של מארסיי למרות שהייתה ב-10 שחקנים בלבד, איזן פעם נוספת מתוך הרחבה. עד הסיום מארסיי ניצלה במזל מהפסד אחרי הרחקה מהקו בדקה ה-93, והתנחמה לפחות בנקודה.

* במשחק הראשון של חצי גמר הפלייאוף להעפלה לפרמיירליג, גברה דרבי קאונטי 0:1 על פולהאם בבית והשיגה מקדמה לקראת הגומלין. קמרון ג'רום כבש את שער הניצחון בדקה ה-30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully