וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ערכה טקס לזכרו של צ'סווה נסופוואה

רגע לפני שריקת הפתיחה למשחק מול מכבי תל אביב, כיבדה האלופה שבדרך את שחקן העבר שלה, שהתמוטט ומת על כר הדשא לפני כ-11 שנה. בנו ואשתו של שחקן העבר נכחו בטרנר וזכו לתשואות

מחזור 34הסתיים12/05/2018
הפועל באר שבע
    0
    • (44) פרץ
    מכבי תל אביב
    ברני ארדוב

    אחרי עונה קשה במהלכה הצליחה לדלג מעל מכשולים רבים, הפועל באר שבע מקווה לחגוג הערב (שבת, 21:00, ספורט 5) אליפות שלישית ברציפות וחמישית בתולדותיה. מי שתנסה לעמוד בדרכה היא מכבי תל אביב, שתשמח מאוד להפוך לקבוצה הראשונה שגוברת על האדומים באצטדיון טרנר (אחרי 51 משחקים) ולסיים עונה מאכזבת בטעם מתקתק. החבורה של ברק בכר עשויה לחגוג את התואר גם במקרה של הפסד, אם בית"ר ירושלים לא תנצח את עירוני קרית שמונה במשחק שייערך במקביל. נהיה פה עם כל העדכונים והדיווחים לקראת הערב הגדול של הבאר שבעים.

    עוד בנושא

    עונת חייב: תומר יצחק מסביר מדוע חנן ממן מוכרח להיות שחקן העונה של 2017/18
    מכבי חיפה בשפל של 41 שנה, מימר: "לעזיבה שלי אין קשר לכדורגל"
    הפועל באר שבע לא מחכה לטובות מבית"ר: "אליפות צריך לקחת בסטייל"

    אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע בטקס הוקרה לכבוד שחקן העבר צ'סווה נסופוואה. ברני ארדוב
    הטקס לכבוד צ'סווה נסופוואה/ברני ארדוב
    הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת עם אשתו ובנו של שחקן העבר צ'סווה נסופוואה. ברני ארדוב
    הטקס לכבוד צ'סווה נסופוואה/ברני ארדוב
    אוהדי הפועל באר שבע עם שלט הוקרה לכבוד צ'סווה נסופוואה. ברני ארדוב
    גם הקהל לא שוכח/ברני ארדוב

    20:57: רגע לפני שריקת הפתיחה, ערכה האלופה שבדרך טקס לזכרו של צ'סווה נסופוואה המנוח, השחקן שהתמוטט על כר הדשא ומת במהלך משחק אימון מול מכבי באר שבע לפני כ-11 שנה. בנו ואשתו של שחקן העבר נכחו בטרנר, וזכו לתשואות מכל הקהל.

    19:55: גם הרכב הפועל באר שבע פורסם, ושם אין כל שינוי. ברק בכר המשיך עם: גיא חיימוב, בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, לואי טהא, אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, חנן ממן, מאור מליקסון, אנתוני וואקמה, בן שהר.

    19:50: הרכב מכבי תל אביב פורסם: וידאר קיארטנסון רק על הספסל. ה-11 בצהוב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שרן ייני, טל בן חיים, ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, אייל גולסה, דור פרץ, דור מיכה, עומר אצילי, ניר בלקמן.

    18:43: אלירן עטר לא נכלל בסגל מכבי תל אביב למשחק הערב בבאר שבע בעקבות רגישות בשרירי המפשעה. החלוץ לא התאמן שלשום, ובעוד אתמול הרגיש יותר טוב, ג'ורדי קרויף החליט להלביש את החלוצים שחזרו מהרחקות, ארון שוינפלד וברק יצחקי. יובל שפונגין שפתח במשחק הקודם לא יתלבש הערב עקב מתיחה בשריר הירך האחורי. במכבי תל אביב מאוד מרוצים מהאליפות של קבוצת הנוער היום, שהצטרפה אל האליפויות של קבוצות הנערים של המועדון בגילאים השונים.

    עוד סיבה למסיבה בבירת הנגב

    אוהדי באר שבע עם פיתרון יצירתי עבור שיר צדק

    הבלם המושעה לא קיבל אישור מאופ"א להשתתף בטקס ההנפה, אבל אף אחד לא אמר שום דבר על הקמע, נכון?

    מנהלת הליגה בחרה את שחקן העונה שלה

    במשאל אוהדים שערכה המנהלת, זכה חנן ממנן בתואר האישי בפער ניכר מהמועמדים האחרים. קשר הפועל באר שבע זכה ל-59.5 אחוזים מהקולות והבא אחריו - קלאודמיר - רק ל-19.9. אחריהם: דיא סבע עם 15.2, 2.9 לערן לוי ו-2.6 לעדן בן בסט.

    אוגו עם מסר בטוויטר

    הניגרי צייץ: "צריך כישרון כדי לזכות בתארים, אבל כדי לחזור ולזכות שוב צריך אופי. רודף אחרי האליפות השלישית שלי ברצף. ניצחון יעניק לנו את התואר. זו הייתה העונה הכי קשה שלי מבחינה מקצועית אבל אני מודה לאלוהים על הכול ועל כך שהוא תמיד שם בשבילי".

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 15855

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully