וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא מחכה לטובות מבית"ר: "אליפות צריך לקחת בסטייל"

11.5.2018 / 19:16

האלופה שבדרך חושבת רק על ניצחון מול מכבי תל אביב, למרות שגם איבוד נקודות של בית"ר מול בני יהודה יבטיח תואר. שחקן בקבוצה: "אנחנו רוצים לעשות את זה לבד". שיר צדק, שלא ישתתף בטקס האליפות, שפוף

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי יומיים של אימונים בקצב גבוה, הורידו היום (שישי) בהפועל באר שבע מהאינטנסיביות וערכו אימון קל שלווה בתדריך וידאו אשר התמקד במצבים נייחים. בבאר שבע נותנים משקל גדול לקרנות והכדורים הנייחים ומתכוננים אליהם מול כל קבוצה באופן אחר. מכבי תל אביב היא אחת הגרועות בליגה בהתמודדות מול מצבים חופשיים וגם בניצולם ובבאר שבע העבירו לשחקנים תדרוך מלא על האופן שבו אפשר לנצל או להתגונן בפני זאת.

אף שמדובר בפער של שמונה נקודות מבית"ר ירושלים ולמרות שבאר שבע מעולם לא הפסידה בטרנר, ההתייחסות למשחק מחר מאוד רצינית. "יכול להיות שנהיה אלופים בהפסקה ואולי אפילו תוך כדי המחצית הראשונה, אם בני יהודה תוביל על בית"ר ותהיה בדרך לניצחון. אבל אנחנו רוצים לעשות את זה לבד", אמר הערב שחקן בקבוצה. "זה משחק אליפות ואליפות צריך לעשות בסטייל כמו שעשינו בעונה שעברה מול מכבי תל אביב. הסיכויים שאנחנו נפסיד ובית"ר, אחרי האכזבה בגביע, תאסוף את עצמה ותנצח הם קלושים אבל הם קיימים ולכן כדי שנעשה את זה בגדול וכמו שאנחנו רוצים, אנחנו חייבים להביא את הפוטנציאל שלנו ולעשות את המשחק הטוב שלנו ואז ניקח אליפות הכי מתוקה שיש. מכבי תל אביב לא תרצה ששוב נחגוג לה מול העיניים".

ברק בכר צפוי להעלות הרכב זהה לזה שפתח וניצח את בית"ר ירושלים במחזור הקודם. שיר צדק שהכריז כי לא יגיע למשחק מאחר שלא ניתן לו על ידי אופ"א להשתתף בטקס האליפות, לא מתאמן כל השבוע בשל פציעה בכף הרגל ושחקנים מספרים שמצב רוחו מאוד שפוף.

עוד בנושא

אופ"א אסרה על שיר צדק להשתתף בטקס הנפת הצלחת
באר שבע ממתינה לחן עזרא, לחץ על איתי שכטר להצטרף
לפני המשחק: טקס לזכרו של צ'סוואה נסופוואה עם משפחתו

שיר צדק חוזר להתאמן במדי הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
רוצים אליפות בסטייל. שחקני באר שבע באימון/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully