וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאר קיארטנסון ביקש לעזוב, מכבי תל אביב לא פוסלת גם השאלה

9.5.2018 / 16:14

החלוץ האיסלנדי הבהיר את רצונו מול ראשי המועדון, שפועלים ביחד עם סוכניו כדי למצוא לו קבוצה. לא מן הנמנע שיושאל לקבוצה שתסכים לשלם את שכרו. מנספורד יערוך פגישה בעניין שכטר

צילום ועריכה: קובי אליהו

וידאר קיארטנסון רוצה לעזוב את מכבי תל אביב ולשחק בליגה אחרת והוא כבר העביר את המסר הזה למועדון, לא רק באמצעות ראיונות באיסלנד. חלוץ מכבי תל אביב הבהיר את עמדתו גם מול ראשי הקבוצה שפועלים ביחד עם סוכניו כדי למצוא לו קבוצה שתרכוש אותו. ההעדפה במכבי תל אביב היא למכור את האיסלנדי כבר בקיץ הקרוב בסכום שינוע סביב ארבעה מיליון יורו לפחות, אבל לא מן הנמנע כי בסופו של דבר יושאל קיארטנסון לקבוצה שתסכים לשלם את שכרו הגבוה (כמיליון יורו נטו לעונה) ומכבי תל אביב תיתן לה את האופציה לרכוש את כרטיסו בתום העונה הבאה.

עוד בנושא

וידאר קיארטנסון באיסלנד: "אני רוצה לעזוב את מכבי תל אביב בקיץ"
מכבי תל אביב: "אין יותר מתוק מלסיים עונה עם ניצחון בבאר שבע"
עומר אצילי: "ברור שאני חושב מה היה העונה אם לא הייתי נפצע"

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מחפש אתגר חדש. קיארטנסון/יוסי ציפקיס

ההעדפה היא כמובן למכור אותו כעת ובסכום שייכנס עליו ועל פרדראג ראיקוביץ' לממן חלק גדול משכר השחקנים, אך בקבוצה גם לוקחים בחשבון את העובדה שהמניות של האיסלנדי נמצאות בירידה, ולכן יהיה קשה לקבל עליו לפחות מה ששולם בשעתו - 3.75 מיליון יורו. במקרה כזה, ינסו הצהובים לסגור על השאלה בסכום נמוך, העיקר שהשחקן יממש את רצונו לעזוב ומכבי תוכל לחסוך את משכורתו הגבוהה.

בשבוע הבא אמור מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד להיפגש בעניינו של איתי שכטר, אז גם צפויה הקבוצה להגיש הצעה כספית מסודרת לשחקן. במועדון ביקשו להבטיח לעצמם לפחות את האופציה להשוות כל הצעה שיקבל שכטר מקבוצות אחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully