וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "ברור שאני חושב מה היה העונה אם לא הייתי נפצע"

קשר מכבי תל אביב כבש משחק רביעי ברציפות אחרי עונה קשה. קרויף לקראת באר שבע: "הזכייה שלהם בעונה שעברה בפרצוף שלנו הייתה כואבת". ברדה: "מכבי תל אביב הייתה הרבה יותר טובה"

קובי אליהו

במכבי תל אביב נרשמה הערב (שבת) שביעות רצון גדולה בעקבות הניצחון 0:2 על מכבי נתניה. הצהובים שרשמו ניצחון שני בלבד בפלייאוף העליון, חזרו למקום השלישי אחרי יומיים בהם הפועל חיפה שהתה שם וחשוב מכך - התרחקו ממכבי נתניה כדי 7 נקודות כשבקופה נותרו 9. בשורה התחתונה: הכרטיס לאירופה קרוב מאוד.

עוד בנושא:

במקום השלישי: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי נתניה 0:2
ולדימיר איביץ' מחכה להחלטת מכבי תל אביב בעניינו
איתן טיבי נקנס על ידי מכבי תל אביב ושב לפעילות

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
בדרך הבטוחה לאירופה. מכבי תל אביב/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, אמר: "עדיין לא הבטחנו את הכרטיס לאירופה. גם לפני שבוע כבר חשבנו שזה בידיים שלנו, וזה לא קרה. על פי המחצית השנייה, הגיע לנו לכבוש ולנצח. סיימנו עם שער נקי ואני מרוצה מההופעה שלנו. ראינו שלפעמים פוטנציאל לא מספיק. אני מקווה שהמועדון יעשה את ההחלטות הנכונות בקיץ, אני מאמין שיש פה פוטנציאל, אבל יש גם דברים חסרים".

על הפנדל של וידאר קיארטנסון: "אחרי כל הסיפורים העונה, הסכמנו שאין לנו בועט קבוע. עומר אצילי עשה את זה טוב לאחרונה ומבחינתי הוא זה שהיה צריך לבעוט, אבל יש לנו שחקנים בוגרים ולא ילדים בני 15. בקריירה שלי כשחקן למדתי שכשאתה נמצא על המגרש, אתה מרגיש את הדברים הכי טוב. לכן אם יש שחקן שמרגיש טוב ובטוח לבעוט פנדל, אין לי בעיה עם זה. ברור שאם וידאר היה מחמיץ, היו עושים מזה סיפור".

על המשחק נגד הפועל באר שבע ביום שבת, בו האדומים יוכלו להבטיח את הזכייה באליפות: "הם זכו באליפות במשחק נגדנו בעונה שעברה, בפרצוף שלנו, וזה היה כואב. אבל הם זכו כי הגיע להם וצריך לומר את זה. גם לנו יש משהו להשיג. אנחנו רוצים לעלות לאירופה וכמובן שנשמח להיות הראשונים שמנצחים בטרנר בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי תל אביב ג'וריד קרויף. קובי אליהו
מרוצה מהיכולת במחצית השנייה. קרויף/קובי אליהו

עומר אצילי שכבש משחק רביעי ברציפות: "ניצחון חשוב מאוד, אמרנו שאם לא נהיה באירופה זה יהיה כישלון ענק. עשינו צעד חשוב מול אחת היריבות שלנו והפנים כבר קדימה. בשבוע שעבר התחלנו להיראות הרבה יותר טוב, אם נמשיך כך נסיים את העונה כמו שצריך. נעדרתי למשך חמישה חודשים וחצי וברור שאני חושב מה היה קורה אם לא הייתי נפצע, אבל אני תמיד שמח לשחק ולעשות את הטוב ביותר שלי".

על הפנדל: "לא היו חילוקי דעות, ג'ורדי סימן לי, אבל וידאר ביקש לבעוט ונתתי לו. אני שמח שהוא כבש ואני וחושב שבגלל זה באה לי הברכה וכבשתי את השער שלי".

על הפוסט נגד רונאלדו: "אנשים לקחו את זה קשה קצת ושלחו לי הודעות באינסטגרם. ברור שלא השוויתי את עצמי אליו, אלא לשחקן הגדול בכל הזמנים ליאונל מסי. הכול בסדר".

שחקו מכבי תל אביב עומר אצילי מאוכזב. קובי אליהו
אם הוא היה כשיר כל העונה, מכבי תל אביב הייתה במקום אחר? אצילי/קובי אליהו

מאמן מכבי נתניה, שי ברדה: "האלמנטים שאפיינו אותנו כל השנה לא היו כאן היום. רצינו בשיטת המשחק שלנו לתת לבלמים להניע את הכדור, אבל לצערי הלכנו אחורה ולא היו מספיק שחקנים שהלכו לעומק. מכבי תל אביב הייתה הרבה יותר טובה, ניצחה ואנחנו נפיק את הלקחים. הפנים להפועל חיפה".

על החיסרון של דיא סבע המורחק: "סבע חשוב מאוד למכבי נתניה, אבל קבוצת כדורגל צריכה להסתדר בכל מצב. לצערי לא עשינו את זה היום. נלמד ונסיק את המסקנות. זו מחמאה אדירה ששואלים אותנו על אירופה שלושה מחזורים לסיום העונה. השחקנים סחוטים, אבל נעשה הכול כדי לנסות ולצמצם את הפער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully