וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר איביץ' מחכה להחלטת מכבי תל אביב: "כרגע אני מעדיף לשתוק"

5.5.2018 / 12:30

מאמנה של פאוק סלוניקי לשעבר עדיין נמצא ברשימת המועמדים להחליף את ג'ורדי, אך ממתין לתשובת הצהובים לפני שידבר: "לא הזמן הנכון מבחינתי". איתן טיבי חזר להתאמן אחרי ועדת המשמעת שנערכה לו

צילום ועריכה: קובי אליהו

מיטש גולדהאר וג'ק אנגלידיס צפויים להחליט בקרוב על זהות המאמן שיחליף את ג'ורדי קרויף בעונה הבאה ונראה שההתלבטות שלהם גדולה מאוד מכיוון שהם כבר למעלה מחודש עסוקים בעניין. אחת הסיבות לקיום אותה מסיבת עיתונאים מוקדמת בה נמסר לעולם כי קרויף יסיים את דרכו במכבי תל אביב עם סיום העונה, היתה לשם חיפוש אחר מחליף ראוי ומציאת אחד כזה בהקדם.

יש מאמנים שהציעו את עצמם בחודש האחרון ונדחו די מהר. יש כאלה שהיו על השולחן ומכבי הודיעה לסוכנים שלהם אחרי זמן קצר, כי המועמדות שלהם ירדה. מי שנמצא עדיין בתמונה הוא הסרבי ולדימיר איביץ', אותו מכיר אנגלידיס מהתקופה שאיביץ' אימן את קבוצת הנוער של פאוק סלוניקי ואנגלידיס ניהל את המועדון. איביץ' סירב אתמול לספר יותר מדי על המגעים עם מכבי תל אביב, אך מדבריו הקצרים עולה כי הוא עדיין ממתין לתשובת הצהובים.

ולדימיר איביץ'. GettyImages
המחליף של ג'ורדי קרויף? ולדימיר איביץ'/GettyImages

"אולי בהמשך אוכל לדבר על העניין, אבל כרגע אני מעדיף לשתוק", אמר המאמן הסרבי. "זה לא הזמן הנכון מבחינתי להתייחס לכל מה שנכתב עלי". ההערכה היא שאיביץ' מעדיף את מכבי תל אביב על פני כל התעניינות אחרת שהופנתה אליו ולכן הוא יחכה בתקווה שמכבי תל אביב תחליט עליו מבין המועמדים שהגיעו לקו הסיום.

איתן טיבי שב הבוקר להתאמן בשורות מכבי תל אביב המתכוננת למשחק החשוב מחרתיים מול מכבי נתניה. כזכור הושעה טיבי ביום רביעי מפעילות עד לוועדת המשמעת בעניינו שנערכה אתמול. גורם במועדון העיד אתמול כי האווירה בוועדת המשמעת בה נקנס הבלם, היתה מאוד נינוחה וחיובית ולא עלה ממנה לרגע סימן שיכול להעיד כי יש כוונה נסתרת להשתחרר מחוזהו של טיבי לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully