וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאר קיארטנסון: "אני רוצה לעזוב את מכבי תל אביב בקיץ"

3.5.2018 / 18:32

חלוץ הצהובים התראיין באיסלנד ודיבר על שאיפותיו לקראת העתיד: "היה לי טוב כאן, אבל זה הזמן לעשות שינוי, תמיד רציתי לשחק באנגליה ואני שואף להגיע למקום שקרוב יותר לאיסלנד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חלוץ מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון התראיין בארצו איסלנד ודיבר על כך שהוא מעוניין לעזוב את הצהובים בקיץ. קיארטנסון, שהגיע למכבי תל אביב ב-2016, כבש מאז בכמויות מרשימות כשהוא מסיים את העונה שעברה כמלך שערי ליגת העל עם 19 שערים. העונה, החלוץ האיסלנדי כבש 12 שערי ליגה, אבל חל פיחות משמעותי במעמדו והוא נותר מחוץ להרכב במשחקים חשובים רבים.

קיארטנסון נרכש בסכום של 3.75 מיליון יורו, הוא מרוויח כמיליון יורו נטו לעונה במכבי תל אביב. הצהובים רוצים מאוד למכור אותו הקיץ וגם בונים על הסכום שייכנס על מכירתו כחלק מתכנית הרכש לקראת העונה הבאה. בהתחלה קיוו שאפשר יהיה למכור אותו ברווח, אבל כרגע לאור היכולת שלו הם ישמחו להחזיר את ההשקעה בו. הם תולים תקוות בכך שהוא שחקן נבחרת איסלנד ואולי זה מה שיגרום לכך שהוא יימכר.

"אני חושב שאחרי שנתיים כאן, זה הזמן לעשות שינוי ותמיד רציתי לשחק באנגליה", אמר קיארטנסון בראיון, "אני רוצה ללכת למקום מתוקשר יותר ואולי שיהיה קרוב יותר לאיסלנד. היו כמה הצעות בשני החלונות האחרונים ואני מקווה שהמצב יהיה שונה הקיץ". על החיים בישראל אמר קיארטנסון: "היה לי זמן נהדר כאן, זה מקום נהדר לחיות בו ונהניתי כאן מאוד".

קיארטנסון התייחס גם לסיכויים שלו לקבל זימון לגביע העולם בקיץ, בו תשחק איסלנד בבית אחד עם ארגנטינה, קרואטיה וניגריה. "אני מאמין שאקבל זימון, אתה חייב להאמין בעצמך. המטרה שלי היא לגרום למאמנים לא להיות מסוגלים להתעלם ממני. באופן אישי שיחקתי טוב וכבשתי הרבה שערים העונה. ברור שהבחירה תהיה קשה מאוד עבור המאמן כי יש הרבה שחקנים טובים".

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך החוצה. קיארטנסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully