וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אין יותר מתוק מלסיים עונה עם ניצחון בבאר שבע"

8.5.2018 / 7:14

אחרי הניצחון על נתניה, במכבי תל אביב רוצים להבטיח כבר במחזור הקרוב את הכרטיס לאירופה: "יש הרבה על הכף במשחק הזה". וגם: בלקמן מאוכזב ממעמדו, ג'ורדי משבח את דן גלזר וסוד השינוי של עומר אצילי

קובי אליהו

1. בדרך לאירופה עוברים בטרנר ורוצים ניצחון היסטורי

אחרי הניצחון אמש (שני) 0:2 על מכבי נתניה, במכבי תל אביב רוצים להבטיח כבר במחזור הקרוב בבאר שבע את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית ומסמנים כמטרה גם ניצחון בכורה בטרנר והפסד ליגה ראשון של האלופה שבדרך במגרשה. "יש הרבה על הכף במשחק הזה", הודו אמש במכבי תל אביב. "האליפות של באר שבע זה ברור, אבל דווקא כשאנחנו הרבה יותר משוחררים ואין לנו את הלחץ של נסיעה לבאר שבע למשחק על אליפות, אפשר לקחת ניצחון ראשון שם בטרנר. כולם רוצים לסיים את העונה הזו עם טעם מתוק בפה ואין יותר מתוק במצב הנוכחי, מניצחון על הפועל באר שבע".

במכבי תל אביב גם הזכירו אמש שמעבר ליוקרה שבמשחק מול באר שבע, משימת הבטחת המקום באירופה טרם הושלמה. "אם נחשוב שהניצחון הזה על מכבי נתניה, סיים את העבודה, נישאר בלי אירופה. יש עוד מספיק נקודות בקופה ואנחנו לפני משחקים מול באר שבע ובית"ר ירושלים. הכל יכול לקרות, אם ניקלע שוב להפסדים".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב גברה על מכבי נתניה וחזרה למקום השלישי
עומר אצילי: "ברור שאני חושב מה היה העונה אם לא הייתי נפצע"

שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. קובי אליהו
לא פתח למרות ששוינפלד ויצחקי לא שיחקו. ניק בלקמן/קובי אליהו

2. המחליפים נכנסו הפעם בזמן. בלקמן מאוכזב ממעמדו

"שברנו היום שיא במהירות שבה השחקנים היו מוכנים לחילוף", התלוצץ ג'ורדי קרויף אחרי המשחק כשנשאל האם מקרה איתן טיבי לא חזר אתמול על הספסל והאם היה מרוצה מהזמן שלקח לכל שחקן שהכניס כמחליף, להיות מוכן. "העניין הוא לא המהירות", הוסיף קרויף. "ומבחינתי הסיפור שהיה עם איתן טיבי הסתיים. איתן הוא חייל טוב והוא שירת את המועדון. נכון שהוא לא היה בסגל, אבל אני אומר בוודאות שאם אני אצטרך אותו במשחקים הבאים, הוא יהיה בסגל וישחק. כל מה שקרה, הסתיים מבחינתי ואין שום משקעים".

ולמרות הדברים הללו על המחליפים, שוב נטען אמש כי ניק בלקמן ממש לא מרוצה ממעמדו בקבוצה במשחקים האחרונים. בלקמן היה מורגל להיות הבאנקר של קרויף ועל אף שארון שוינפלד וברק יצחקי לא היו אתמול בסגל, הוא נכנס רק כמחליף. במכבי תל אביב הכחישו אמש שבלקמן עשה פרצופים על הספסל וטענו שהוא נכנס לשחק כמחליף עם הרבה חשק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם עומר אצילי. קובי אליהו
כמה שהוא היה חסר למכבי. עומר אצילי/קובי אליהו

3. ג'ורדי מבסוט מדן גלזר

"דן גלזר הוא אריה", פתח ג'ורדי קרויף את תשובתו לשאלה מה צריכה מכבי תל אביב לעשות עם אחד המושאלים הכי טובים שלה העונה. "אם הייתי נשאר במכבי תל אביב, הייתי מחזיר אותו בוודאות בעונה הבאה. זו כבר לא העבודה שלי ואני יכול לדבר כעת רק כאוהד וכמי שעקב אחר ההתפתחות שלו מאז שהוא היה שחקן נוער אצלנו דרך בית"ר תל אביב רמלה וכעת מכבי נתניה. תמיד הרגשנו שיש לדן גלזר את האופי ואת רוח הלחימה שמכבי תל אביב צריכה. אני לא יודע מה תחליט הקבוצה, אבל אני יודע מה אני הייתי מחליט אם הייתי נשאר. אני גם יודע שצדקנו כשנתנו לו לעבור לשחק העונה במכבי נתניה. זה מועדון מצוין עבורו והוא מצוין עבור מכבי נתניה.

מכבי תל אביב תיהנה בעונה הבאה משחקנים שיצאו בהשאלה לשחק העונה וצברו הרבה דקות". לשאלה אם הוא היה מבין אם גלזר היה מבקש להישאר במכבי נתניה, השיב קרויף: "יש לדן גלזר חוזה במכבי תל אביב ואלה החיים. אם מכבי תל אביב תחליט שהיא רוצה אותו בעונה הבאה, הוא יצטרך לחזור".

מיטש גולדהאר עם בן מנספורד, ג'ק אנגלידיס. קובי אליהו
הדמות המחברת בין איביץ' לקצבאיה. אנגלידיס עם מנספורד וגולדהאר/קובי אליהו

4. אנגלידיס הדמות המחברת בין איביץ' לקצבאיה

במכבי תל אביב מעריכים כי המאמן שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה, כבר יודע זאת ומסיבות שאינן ברורות עדיין לגמרי, הוחלט במועדון לא לפרסם את שמו. יש חוט ברור שמחבר בין ולדימיר איביץ' וטימור קצבאיה המועמדים לאימון מכבי תל אביב בעונה הבאה ואשר הגיעו לפגישות בארץ בשבוע שעבר. הקשר הוא ג'ק אנגלידיס. המנכ"ל בן מנספורד אולי קיווה להיות זה שיבחר את המאמן, אבל הדמות המרכזית בסיפור היא אנגלידיס שמכיר היטב את איביץ' וקצבאיה. לא ברור אם אחד מהשניים יהיה מאמן מכבי תל אביב, או שיש מועמד אחר שכבר קיבל על כך הודעה. מה שבטוח, שמכבי תל אביב כבר הכינה לזה שיחליף את קרויף את כל החומר, כל המשחקים וכל מה שהוא צריך כדי להחליט על מי לבנות ואת מי לשחרר וקרוב לוודאי שהוא כבר צופה ולומד הכל.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
קצת נחת בעונה לא פשוטה. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

5. ריקן גילה מה סוד השינוי אצל עומר אצילי

עומר אצילי שהחמיץ חלק גדול מהעונה הזו, יהיה אחת מדמויות המפתח של מכבי תל אביב בעונה הבאה. אתמול ויתר אצילי לוידאר קיארטנסון על הפנדל וזכה להבקיע שער יפהפה אחרי שגם היה זה שסחט את הפנדל. "אנחנו עזרנו לעומר אצילי להיקלט היטב במכבי תל אביב", גילה אמש אבי ריקן. "עומר השתדרג מאוד מבחינה מנטלית. הוא הגיע אחרי עונה לא פשוטה בספרד. עזרנו לו להבין שלא הכל צריך להיות סובב סביבו ושהוא בסך הכל צריך להיות חלק מקבוצה. בכך עזרנו לו להוריד את הלחץ הגדול שהיה עליו בתחילת העונה. לצערי בהמשך הוא נפצע והחסיר הרבה משחקים. אני בטוח שבעונה הבאה הוא יהיה עוד יותר טוב ואם הוא יצטרך עוד עזרה ברמה המנטלית, אנחנו נהיה תמיד בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully