וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מליקסון הוא השחקן הכי משמעותי שלנו בשנים האחרונות"

מאמן הפועל באר שבע החמיא לקפטן שלו לקראת משחק ההכתרה מול מכבי תל אביב (שבת, 21:00, ספורט 5): "מנהיג שקט וצנוע". הקשר: "אני חי בשביל הרגעים האלה, רוצים לשמוח עם האוהדים"

ברני ארדוב

בתום עונה קשה ורצופה במכשולים ובבעיות, הפועל באר שבע קרובה מאוד לשים עוד חותמת על השליטה שלה בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות ומקווה לזכות ביום שבת באליפות שלישית ברציפות, בידיעה שתיקו מול מכבי תל אביב יספיק לה כדי לחגוג שוב מול היריבה הגדולה - בדיוק כפי שקרה אשתקד. גם אם החבורה של ברק בכר תאבד את המאזן הנדיר שלה בטרנר ותפסיד לצהובים, היא תוכל לזכות בתואר שני מחזורים לסיום העונה אם בית"ר ירושלים לא תצליח לגבור באותו ערב על בני יהודה. בכר קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם ג'ורדי קרויף ושחקניו.

עוד בנושא

שחקנים בבית"ר ירושלים לקראת הגמר: "במשחק כזה איתי שכטר צריך לפתוח"
מכבי חיפה תאשר לפרד רוטן להיכלל במועצת המנהלים של טוונטה
בעיצומו של מירוץ העלייה לליגת העל: משבר גדול בין עיריית ראשון לציון לאיל ברקוביץ'

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לקראת בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ברק בכר/ברני ארדוב

"היו חגיגות אחרי המשחק הקודם כי שיחקנו טוב במקום קשה, לגיטימי לשמוח עם הקהל האדיר שהגיע", אמר בכר, "אבל כבר באימון הראשון שאחרי זה השחקנים הגיעו מפוקסים והתחלנו להתכונן מבחינת מקצועית. נצטרך לקחת את הדברים מהמחצית השנייה בטדי, אם נבוא כמו במחצית הראושנה יהיה קשה לנצח. במהלך כל העונה, לא רק בטרנר, אנחנו מרגישים שקבוצות מגיעות מולנו ומאוד רוצות לנצח. צריכים לבוא יותר דרוכים ומוכנים כדי לא לתת לקבוצות לבוא ולעשות פה תוצאה טובה, זה הולך ונהיה יותר קשה ממשחק למשחק. המטרה היא לבוא ולנצח, כי בכל משחק, אבל אנחנו יודעים שאם ננצח אז דברים טובים יקרו. בכל משחק אני אעלה עם המשחק הכי חזק עד סוף העונה".

בכר נשאל אם אליניב ברדה יקבל דקות פרישה במשחקי הסיום של העונה. "אם נתחיל להתעסק בדברים אחרים זה יפגע בנו ולא נשיג את התוצאה שאנחנו רוצים", אמר, "אחרי זה אולי נחשוב על דברים אחרים. לא צריך לחשוב על עייפות ודברים כאלה, שמים הכל בצד לפני משחק כזה חשוב. אני לא רואה סיבה שיהיו חיסורים במשחק ונדע יותר ככל שהמשחק יתקר".

על מאור מליקסון: "מאור מייצג את הפועל באר שבע בצניעות שלו, השחקן הכי משמעותי בקבוצה אולי אבל הוא לא מדבר הרבה ופועל בשקט ובצניעות. היכולת אולי לא באה לידי ביטוי במספרים, אבל הוא מביא את המנהיגות בצורה אחרת ושקטה והוא השחקן הכי משמעותי של הקבוצה אולי אפילו בשלוש השנים האחרונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאור מליקסון הפועל באר שבע. קובי אליהו
מאור מליקסון/קובי אליהו

מליקסון: "מוקדם לעשות סיכומים, יש עוד משימה חשובה מאוד בשבת. אני מרגיש טוב, כיף לי פה. אני חי בשביל הרגעים האלה, רוצים לשמוח עם האוהדים ונעשה הכל כדי לעשות את זה. אני עוד לא חושב על סוף הקריירה. לכל שחקן העונה היו עליות וירידות, החבר'ה חיפו וכולם ידעו להתעלות. כולם אומרים שההרכב שלנו חזק, אבל הוא שונה לגמרי מזה של תחילת העונה. כל מי שהחליף מישהו עשה עבודה מצוינת ולא היה אף שחקן מעל האחרים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully