וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר ירושלים: "במשחק כזה איתי שכטר צריך לפתוח"

9.5.2018 / 8:45

במועדון עדיין מתלבטים בנוגע לזהות השחקנים שיפתחו בהרכב בחלק הקדמי בגמר הגביע הערב (20:45, ספורט 5) מול הפועל חיפה. עם זאת, השחקנים מרגישים כי הקפטן חייב לפתוח: "צריך לתת לבכירים להוביל"

יוסי ציפקיס

שחקני בית"ר ירושלים התכנסו לאחר האימון שערכו אתמול בבית מלון בירושלים. בקרב השחקנים שררה דריכות לקראת גמר גביע המדינה הערב (רביעי, 20:45, שידור ישיר בספורט 5 וברשת ב') באצטדיון טדי. לאחר הכינוס בבית המלון חלק מהשחקנים יצאו לבקר בכותל המערבי, שם פגשו אוהדים רבים שביקשו מהשחקנים להשאיר את הגביע בירושלים.

מוקדם יותר, עוד לפני האימון, התייצבו השחקנים במשרדי המועדון כדי לראות מקרוב את שני הגביעים האחרונים בהם זכה המועדון. בבית"ר ירושלים קיוו כי הדבר יעניק לשחקנים השראה לקראת הגמר. אגב, עידן ורד הוא השריד האחרון במועדון מן הזכייה בגביע של 2009. אז גם הייתה עונת הפריצה שלו במועדון והוא נבחר לשחקן המצטיין של הגמר.

במישור המקצועי, יקוב סילבסטר שידר אתמול כי הוא כשיר לשחק ורוצה לפתוח בהרכב. עם זאת, השחקן ערך אתמול אימון מלא ראשון לאחר שבועיים ובמועדון מתלבטים לגביו. עידן ורד תורגל באגף ימין ואמור לפתוח כאשר בחוד תורגלו לסירוגין איתי שכטר, אנתוני וארן ויקוב סילבסטר.

בצד שמאל תורגלו לסירוגין שון גולדברג ומרסל הייסטר אך הנטייה היא לפתוח עם גולדברג. בבית"ר התאכזבו מהתנהלותו של הייסטר לאחרונה ולכן הוא לא קיבל קרדיט גם כשחזר מפציעה. אנטואן קונטה ערך אימון מלא והבהיר כי הוא כשיר לגמר. אם במקרה יחוש שוב ברגישות דוד קלטינס יהיה זה שיפתח במקומו.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים: נציג של אוסטריה וינה צפוי לעקוב אחר סילבסטר בגמר
בית"ר ירושלים - הפועל חיפה: ורד ושכטר חוזרים להרכב, מלול צפוי להיות כשיר
בעיצומו של מירוץ העלייה לליגת העל: משבר גדול בין עיריית ראשון לציון לאיל ברקוביץ'

שחקני בית"ר ירושלים, עידן ורד, איתי שכטר. ברני ארדוב
עדיין אין החלטה לגביהם. ורד ושכטר/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה חזרו ואמרו כי איתי שכטר חייב לפתוח בחוד ההתקפה במשחק הזה. שחקנים מספרים כי מאז הסיפסול של ורד ושכטר במשחק האחרון הייתה ירידת אנרגיות נוספת בחדר ההלבשה. כעת נראה כי כולם מנסים לאחד את השורות לקראת המשחק המשמעותי האחרון של העונה.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "זה לא משנה מה היה עד עכשיו עם שכטר, מקצועי או לא, במשחק כזה שכטר צריך לפחות ולהוביל את ההתקפה. הוא ועידן ורד החזיקו את הקבוצה שנתיים, צריך לתת לשחקנים הבכירים להוביל ברגעים האלה. אנחנו אחרי שתי תבוסות, צריך אופי וניסיון לעצור את זה, במיוחד בגמר גביע המדינה".

בבית"ר לא פוסלים את האפשרות כי גם ורד וגם שכטר יפתחו בהרכב אך ההחלטה הסופית תתקבל זמן קצר לפני המשחק. בבית"ר הסבירו כי ורד ירד לספסל נגד הפועל באר שבע כי חשו אצלו עייפות במשחק הקודם מול מכבי נתניה. בנוגע לשכטר ציינו כי היה מתחת ליכולת הרגילה שלו. עדיין, ישנה התלבטות בבית"ר ירושלים לגבי השניים ולא מן הנמנע כי בסופו של דבר אנתוני וארן יפתח על חשבון אחד מהם.

לאחר דין ודברים לאורך מספר שעות אתמול ובהתערבות שרת הספורט מירי רגב, אושרה הכנסת ציוד עבור אוהדי שתי הקבוצות לטדי. בצהריים זעמו אוהדים הקבוצה על ההחלטה שלא להכניס ציוד ואמרו: "כבר סגרנו הכל מול כולם, חודש אנחנו מתארגנים למשחק הזה עם תצוגה ויום לפני מודעים לנו דבר כזה? הגיוני בכלל שבגמר גביע לא יהיו תצוגות של קהלים?". כאמור, לבסוף נמצא פתרון לסוגיה זו.
המשטרה לא תאפשר הגעה לאיזור האיצטדיון באמצעות כלי רכב והיא תיעשה רק באמצעות שאטלים מאורגנים. כ-30 אלף איש אמורים להיות הערב באצטדיון, 20 אלף אוהדי בית"ר ועוד רבבה של הפועל חיפה. במשטרה לוקחים בחשבון כי חלק מאוהדי בית"ר ירושלים קנו כרטיס ליציע הדרומי המאכלס את אוהדי הפועל חיפה והקצו להם מקום נפרד בפינת היציע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עידן ורד עם יעקב בריהון בכותל. מתוך חשבון האינסטגרם של עידן ורד, אתר רשמי
קיבלו תמיכה מהאוהדים. בריהון וורד בכותל/אתר רשמי, מתוך חשבון האינסטגרם של עידן ורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully