וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל חיפה: ורד ושכטר חוזרים להרכב, מלול צפוי להיות כשיר

בקבוצה מהבירה נוטים לשלב את סילבסטר כמחליף בגמר הגביע ובונים על המנהיגות של שכטר (רביעי, 20:45, שידור בספורט 5). מלול ובן בסט ערכו אימון חלקי, אבל צפויים לשחק

גמרהסתיים09/05/2018
בית"ר ירושלים
  • וארן (29)
3:1
  • (28) פלקושצ`נקו
  • (105) שיימן
  • (120) תורג'מן
הפועל חיפה
יוסי ציפקיס

    בית"ר ירושלים

    בית"ר ירושלים ערכה אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת גמר גביע המדינה נגד הפועל חיפה מחר בערב בטדי. כל הכרטיסים למשחק אזלו והאוהדים הצהובים-שחורים אמורים לתת את הטון, כש-20 אלף מהם יהיו ביציעים. בימים האחרונים ערך אלי אוחנה שיחות אישיות עם שחקנים על מנת להרים את המוראל השפוף לאחר התבוסה הביתית להפועל באר שבע.

    שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "יש הרבה מתח. מצד אחד אנחנו מאוד רוצים לנצח ולא לאכזב את הקהל, אבל מצד שני המשחקים האחרונים פגעו קצת בביטחון. זה משחק שהוא קודם כל לב ונשמה, אחר כך כדורגל". בבית"ר ביקשו מאיתי שכטר לקחת מנהיגות על אף התקופה הלא טובה שעוברת עליו.

    בצוות המקצועי עדיין מתלבטים בנוגע למערך וההרכב. חן עזרא ועידן ורד כנראה יפתחו בכנפיים, כאשר הצלע השלישית בחלק הקדמי תלויה בכשירות של יקוב סילבסטר. הסלובקי השתתף באימון המסכם, אבל לפני כן נעדר מאימונים במשך כשבועיים וייתכן שיעלה מהספסל. במקרה כזה שכטר יפתח במקומו.

    אופציה נוספת שנשקלה ב-24 שעות האחרונות היא הצבתו של אריק סאבו כמגן ימני., אך נראה שהוא ישחק בסופו של דבר במרכז המגרש. אנטואן קונטה התלונן גם אתמול על רגישות בברך, אך שידר אופטימיות שהוא יוכל לשחק, גם אם יהיה צריך לקבל זריקה. קלאודמיר ערך אימונים קלים, יקבל זריקה לפני המשחק ויפתח.

    לאחר משחק הגמר יחדשו בבית"ר את ההכנות לעונה הבאה. עדיין לא ברור אם המאמן בני בן זקן ימשיך. המועדון צפוי להביא את הסיכום עם הבלם קרלוס קוויאר לכדי חתימה וביקש מהשחקן להמתין עד לאחר גמר הגביע. בנוסף, מתעניינת הקבוצה בחלוץ אלי אלבז ששיחק העונה ביוון.

    בעירייה רתמו את העגלה לפני הסוסים?

    הפועל חיפה

    הפועל חיפה השלימה את ההכנות לקראת גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. האדומים, שרוצים להניף גביע ראשון מאז שנת 1974, ערכו היום את האימון המסכם באצטדיון רמת גן ומשם המשיכו לבית מלון בירושלים בו ישהו במהלך היממה הקרובה.

    דור מלול ועדן בן בסט ערכו אימון חלקי בלבד, אך זאת כדי להפחית עומסים לקראת המשחק. השניים צפויים להיות כשירים להתמודדות ונראה כי יפתחו בהרכב של ניר קלינגר. הבעלים יואב כץ, שנכח באימון אתמול, ערך שיחות אישיות עם השחקנים ודרבן אותם כשאמר: "בואו נעשה את זה, בואו ננצח את המשחק".

    קלינגר לא תרגל את ההרכב אך נראה כי לא יערוך שינויים לעומת זה שפתח מול בני יהודה. קלינגר מניח שמלול יהיה כשיר ולכן נראה שרסמוס סויסטדט יפתח בקישור האחורי, אם כי ריסטו מיטרבסקי התבקש להיות בכוננות למקרה שהמגן לא יוכל לשחק. גם גל אראל וגילי ורמוט בתמונת ה-11. ראדו גנסארי כשיר גם הוא לחלוטין וערך אימון מלא. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "לבית"ר יש מגרש וקהל ביתי, אבל לנו יש קבוצה שהוכיחה השנה שהיא מסוגלת להתעלות ברגעים החשובים. חייבים להביא את הגביע לחיפה".

    אימון הפועל חיפה. דובורת הפועל חיפה,
    האדומים מוכנים/דובורת הפועל חיפה

    טרויוויה

    * בית"ר ירושלים משתתפת בגמר ה-11 בתולדותיה. היא מחפשת זכייה שמינית בגביע וראשונה מאז 2009.

    * הפועל חיפה משתתפת בגמר השמיני שלה מאז קום המדינה. היא מחפשת זכייה רביעית בגביע וראשונה מאז 1974.

    * אל הגמר האחרון שלה ב-2004 הגיעה הפועל חיפה מהליגה הלאומית, והיא הפסידה בו 4:1 לבני סכנין. שני שחקנים שפתחו אז בהרכב - גילי ורמוט וחיים מגרלשווילי - נמצאים גם הפעם בסגל האדום.

    * בית"ר ירושלים והפועל חיפה נפגשו ארבע פעמים בעבר במסגרת גביע המדינה: החיפאים ניצחו ברבע גמר 1963 ובשמינית גמר 2004, הירושלמים ניצחו ברבע גמר 1970 (פנדלים) ובשמינית גמר 1986.

    * שלושה שחקנים שזכו עם בני יהודה בגביע בעונה שעברה, מקבלים הזדמנות לשמור על התואר מבחינה אישית: טל כחילה ושון גולדברג מהצד של בית"ר, אלון תורג'מן מהצד של הפועל חיפה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: טדי
    קהל: 28900

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully