וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: נציג של אוסטריה וינה צפוי לעקוב אחר סילבסטר בגמר

8.5.2018 / 21:56

במועדון האוסטרי התלבטו אם להגיע לגמר הגביע נוכח הפציעה של החלוץ, אבל הבינו שהוא אמור להשתלב במהלך המשחק וכנראה ישלחו סקאוט לצפות בו. לבית"ר אופציה להאריך את חוזהו של הסלובקי

יוסי ציפקיס

נציג של אוסטריה וינה אמור להגיע מחר (רביעי, 20:45, ספורט 5) כדי לעקוב אחר חלוץ בית"ר ירושלים, יקוב סילבסטר, במשחק גמר גביע המדינה נגד הפועל חיפה. בקבוצה האוסטרית התלבטו בגלל שהסלובקי היה פצוע בשבועיים האחרונים, אבל הבינו שהוא יהיה בסגל מחר וכנראה ישלחו סקאוט לצפות בו.

הקבוצה מבירת אוסטריה עומדת בפני סיומה של עונה רעה מאוד. היא מדורגת במקום ה-7 מתוך 10 קבוצות ורחוקה מאוד ממאבק על מקום באירופה. במועדון מתכוננים למהפכה בקיץ ורוצים להתחזק בחלוץ בכיר עם ניסיון באירופה. במועדון עוקבים באופן קבוע אחרי ליגת העל הישראלית והתרשמו מאוד מסילבסטר, אותו הם מכירים מהתקופה שבה שיחק בגרמניה.

יש לציין שבית"ר ירושלים מתכוונת לממש את האופציה שיש לה להאריך את חוזהו של הסלובקי לעונה נוספת. המשמעות היא שאם אוסטריה וינה או כל קבוצה אחרת תרצה אותו, היא תצטרך לנהל מו"מ מול הקבוצה מהבירה על דמי העברה.

גם אולימפיאקוס היוונית עוקבת אחר סילבסטר, אבל היא החליטה לא לשלוח נציג לגמר הגביע. ייתכן מאוד שסקאוט שלה יגיע לצפות בסלובקי באחד ממשחקי הליגה האחרונים. סילבסטר הגיע לבית"ר ירושלים בינואר ומאז כבש 5 שערים בליגה ו-2 בגביע המדינה.

עוד בנושא:

עידן ורד ואיתי שכטר צפויים לפתוח בגמר
איתי שכטר: "גמר גביע זה משחק של מנהיגים"

יקוב סילבסטר, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ידוע באירופה בזכות התקופה הטובה בגרמניה. סילבסטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully