וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "גביע יהיה דחיפה אדירה", שכטר: "זה משחק של מנהיגים"

מאמן הפועל חיפה במסע"ת לקראת הגמר: "לא תשמעו מאיתנו שמספיק שהגענו לפה", בן זקן: "רוצה לזכות עבור השחקנים". בן בסט: "כל העיר מדברת על זה", קפטן בית"ר: "המעמד הכי מחייב"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים והפועל חיפה אמנם לא הצליחו להגשים העונה את חלום האליפות, אבל מחר (רביעי, 20:45, ספורט 5) תהיה להן הזדמנות לשים חותמת נפלאה על העונה שלהן כאשר תפגשנה בגמר גביע המדינה באצטדיון טדי. הקבוצה מהבירה תצטרך להתאושש מהתבוסות שספגה מול מכבי נתניה והפועל באר שבע ותנסה לזכות בגביע השמיני בתולדותיה, והראשון מאז 2009. האדומים מהכרמל יגיעו למשחק הגדול במצב רוח טוב יותר, כשמאחוריהם עונה שעלתה על כל הציפיות והם מקווים להביא למועדון גביע ראשון אחרי 44 שנה, בגמר הראשון שלהם מאז 2004 (הפסד לסכנין). המאמנים בני בן זקן וניר קלינגר, והקפטנים איתי שכטר ועדן בן בסט ערכו את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת הגמר.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים - הפועל חיפה: ורד ושכטר חוזרים להרכב, מלול צפוי להיות כשיר
בית"ר ירושלים נקנסה בבית הדין על התפרעות אוהדיה מול באר שבע
מה אומרים הכוכבים: חמי אוזן על ההצלחה של באר שבע והבעיה של בית"ר

עדן בן בסט, ניר קלינגר, בני בן זקן, איתי שכטר לקראת גביע גביע המדינה. יוסי ציפקיס
המאמנים והקפטנים עם הגביע/יוסי ציפקיס

" גמר גביע המדינה תמיד היה אירוע שהכול יכול לקרות בו, אל לי ולקבוצה שלי להתבסס על נתונים סטטיסטיים והסתברויות", פתח קלינגר את האירוע המסורתי. "אנחנו צריכים להתמקד ביכולת שלנו, כל השאר זו סמנטיקה שטובה לתקשורת. תשתמשו בזה וזה בסדר. אני סומך על השחקנים שלי שבעזרת השם יעלו על הדשא ויעשו את העבודה. אני חושב שיפה מאוד תמיד להיזכר בהיסטוריה. הפועל חיפה הוא מועדון מכובד ובעל היסטוריה משמעותית בכדורגל הישראלי. לצער כולם לא נוכל להשתמש בזה. אנחנו לפני שבוע עשינו כבוד לכוכבי הזכייה האחרונה של המועדון. מורשת זה דבר חשוב, אבל לא נותן שום יתרון מעבר לנוסטלגיה".

"אני אשמח לחזור לזכות בתארים כמו שהתחלתי את הקריירה", אמר המאמן שזכה בגביע היחיד שו ב-2005, "כמו שבית"ר ירושלים לא מתעלמת מהפועל חיפה ורואה את המשחקים שלנו, כך גם אנחנו. אבל אנחנו רוצים להעביר מסר לעצמנו שלמשחק מחר אין שום קשר לאירועי עבר. זה משחק אחד שיש בו המון לחץ. אני בטוח שנדע לנתב את החשיבה לכיוון נכון. אנחנו מתעסקים בעצמנו ובקבוצה שלנו במומנטום הטוב שלנו ורוצים להמשיך אותו. אי אפשר להגיד 'הפועל חיפה' ו'כישלון' באותו משפט. זה אפילו פאטתי. 'הגענו לפה וזה מספיק' אלו ביטויים של לוזרים. לא תשמעו את זה ממני והשחקנים שלי. אנחנו רוצים לזכות. אנחנו לא מסתפקים בהגעה לגמר גביע".

"לכל נתון יש היבט שלילי וחיובי. התוצאות של בית"ר במשחקים האחרונים יכולות להיות טובים לנו או לא טובים, וכך גם התוצאות שלנו", אמר קלינגר, "אנחנו צריכים לדעת לקחת את זה למקומות שטובים לנו. אני לא רוצה לזכות בגביע בשביל איזושהי משרה, אני אוהב לזכות בתארים ומקווה בעזרת השם שזה יקרה מחר. זו תהיה חותמת ודחיפה אדירה למועדון, שנמצא בשנה של עלייה מדהימה, מקצה לקצה. אווירה, קהל, תקשורת, חשיפה. אירופה מאוד חשובה בנושא הזה. מקווה להיות שם. מקווה שדרך הגביע".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר, מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. יוסי ציפקיס
קלינגר ובן זקן רוצים תואר/יוסי ציפקיס

בני בן זקן: "זו עובדה שהפסדנו את שני המשחקים האחרונים, אבל אנחנו העונה במומנטום טוב ויודעים להביא תוצאות. אם היינו אחרי ניצחונות היו שואלים איך מורידים את השחקנים לקרקע. אנחנו מקצוענים. נבוא מרוכזים כדי לעשות את העבודה. אנחנו כרגע במצב עובדתי שיש לנו גמר בטדי ויש לנו הזדמנות אחרי עשר שנים להביא תואר למועדון. עבדנו קשה בעונה שבה אפשר להביא תואר. נאבקנו על אליפות שלושה מחזורים עד תום העונה. השחקנים עושים עבודה מצוינת. עכשיו יש לפנינו תואר והוא הגביע. יש רצון לקחת אותו. כל נתון שנזרוק פה יכול להיות יתרון או חיסרון. ננצח רק אם נגיע מנותקים ומרוכזים, רק כך ננצח. זכינו בכרטיס לאירופה, אנחנו בגמר הגביע. זו קבוצה מוכנה ומאומנת".

"אני רוצה לזכות בגביע בשביל השחקנים", הוסיף בן זקן, "בבית"ר לפעמים כל משחק מרגיש כמו גמר. יש לחצים ויש מצבים שונים. אנחנו מגובשים. מקווה שנצליח לעשות את זה. הרכב? זו לא החלטה קלה. בסוף נעלה עם 11 שחקנים וננסה לנצח. לשחקני ספסל יש תפקיד חשוב מאוד. גם כשניצחנו את הפועל חיפה קל זה לא היה. לפעמים שחקני ספסל מכריעים משחקים. מחר נצטרך את כולם".

קפטן הפועל חיפה עדן בן בסט, קפטן בית"ר ירושלים איתי שכטר. יוסי ציפקיס
שכטר ובן בסט חולמים על רגע ההנפה/יוסי ציפקיס

איתי שכטר: "להיות בגמר זה המעמד הכי מחייב שיש. רוצים להשאיר את התואר בירושלים. יש מבחן סופר קשה נגד קבוצה מאומנת. השארנו את המשחקים מול נתניה ובאר שבע מאחור. ננסה לזכות בתואר. מחר מבחינתי זה משחק סופר חשוב. עוד מעט אני שנתיים וחצי במועדון היקר הזה, זה משחק שיכול לסמן דרך מדהימה. אנחנו באירופה כבר ארבע שנים. נותנים כבוד מלא ליריבה אך ננסה לזכות בתואר. משחקים כאלה הם משחקים של מנהיגים. ניסיון מאוד משמעותי. אני לא יודע אם אני עולה ב-11. אבל גם אם אשחק 20 דקות אעשה הכול כדי שהקבוצה תנצח. איכזבנו את הקהל. רצנו לאליפות עד שלושה מחזורים עד לסיום העונה. עכשיו אפשר לקחת תואר. גביעים לוקחים על דברים קטנים. מקווה שנעשה את העבודה. אני מאמין שההורים שלי יהיו מרוצים. יהיה משחק סופר קשה".

עדן בן בסט: "בעזרת השם נבוא מחר, נעלה למגרש. ניתן את הכול. יש שיחות בין שחקנים על המשחק. כל העיר מדברת על זה. יש רעש סביב המשחק הזה. זה חדש להפועל חיפה. אבל יש זרים שמשחקים בנבחרות, ישראלים שעברו דבר או שניים. אנחנו מוכנים, מקווה שנראה את זה מחר. אנחנו שווי ערך, בית"ר קבוצה מצוינת, במיוחד פה בטדי עם הקהל שיש לה. בית"ר קבוצה מסוכנת, אנחנו מכבדים אותה, אבל נבוא עם הצניעות שלנו ונסה לקחת את הגמר הזה. זה אירוע חגיגי לכדורגל ישראלי. הם רוצים, אנחנו רוצים. מי שיהיה טוב יותר, יזכה. אמרתי שאפשר לקחת גביע כי זה יותר קל מאשר לקחת אליפות. אבל לרוץ ככה בליגה, הייתי רק יכול לחלום על זה. טוב שזה קרה לי בהפועל חיפה, במועדון שבו גדלתי. הרבה שנים הקבוצה נשארה בליגה במחזורים אחרונים, ירדה ליגה, עלתה ליגה, עכשיו מגיע להם לקחת איזה תואר. יש לי פרפרים. יש לי רצון לעשות את זה. אני מרגיש מאוד מזוהה עם המקום הזה. אני רוצה שהקהל הזה יחווה רגעים שלו אושר. כל כך מגיע להם. גם השנה אנשים לא ידעו על מה התגברנו במהלך העונה הנוכחית. כל שבוע עוברים מכשול, עכשיו הגענו לגמר ואני מרגיש אחריות והתרגשות".

גביע המדינה בכדורגל. יוסי ציפקיס
גביע המדינה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully