וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אום אל פאחם נענשה בהורדת שתי נקודות בעקבות התפרעות אוהדיה

קבוצת ליגה א' תפתח עם העונה הבאה עם מאזן נקודות שלילי בעקבות אירועי משחק הפליייאוף מול טבריה. בית"ר ירושלים נקנסה ב-30 אלף ש"ח בעקבות זריקת חפצים מהיציע המזרחי מול באר שבע

עידן ויצמן מראה אבנים שנזרקו על שחקני עירוני טבריה במשחק מול הפועל אום אל פאחם. מתוך חשבון הטוויטר של עידן ויצמן, אתר רשמי
שחקן טבריה עידן וייצמן מראה אבנים שנזרקו על ידי אוהדים/אתר רשמי, מתוך חשבון הטוויטר של עידן ויצמן

אירועי משחק הפלייאוף במחוז צפון של ליגה א' בין הפועל אום אל פאחם לעירוני טבריה הגיעו היום (שלישי) לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, והקבוצה ספגה עונש קשה של הורדת שתי נקודות בפועל בפתיחת העונה הבאה, שלושה משחקי רדיוס וקנס של 15 אלף ש"ח. בנוסף, בעלי התפקידים ג'בארין מוחמד סולימאן (מנהל הקבוצה) ומחאג'נה מוחמד (רופא הקבוצה) הורחקו משני משחקים בפועל וספגו קנס של 1,000 ש"ח כל אחד, בגין העלבת שופט, איום והפרת סדר.

במשחק עצמו ניצחו הטבריינים 2:1 בחוץ את הפייבוריטית להתקדם למשחק הגמר של המחוז, ואוהדי המודחת התקשו לקבל את רוע הגזירה, התפרעו ויצרו מהומה גדולה. הם השליכו חפצים רבים לכר הדשא ויצרו מצב שבו שחקני טבריה וצוות השיפוט נאלצו להישאר באצטדיון שאר לאחר המשחק ולצאת רק בליווי משטרתי. "הפיכת שדה המשחק וסביבתו לשדה קרב לכל דבר ועניין הינה חמורה ומחייבת צעדים קיצוניים", נימק את החלטתו הדיין עורך הדין נעם ליובין, "אין בכוונתי להקל בעונשה של קבוצה אשר אוהדיה מעלים את רף האלימות פעם אחר פעם".

* יממה לפני גמר הגביע מול הפועל חיפה, בית"ר ירושלים נקנסה בסכום של 30 אלף ש"ח בשל התנהגות אוהדיה במשחק הליגה האחרון מול הפועל באר שבע. בדו"ח של שופט המשחק אלון יפת נכתב שמהיציע המזרחי נזרקו נפצים לפני פתיחת המשחק ולאחר הבקעת שער היתרון של בית"ר, וכי לאחר השער הרביעי של באר שבע נזרקה לכר הדשא שקית גרעינים.

עוד בנושא

עימותים וזעם בבית"ר: "כמו שחדר ההלבשה נראה, זכייה בגביע תהיה הפתעה"
מה אומרים הכוכבים: חמי אוזן על ההצלחה של באר שבע והבעיה של בית"ר
הכדורגל הישראלי ניצח: יוסיפון על סיכום ההשפלה של בית"ר ירושלים מול באר שבע

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
אלי אוחנה ואלי טביב/ברני ארדוב

"משליכי החפצים לא אותרו ולא ננקטו נגדם כל צעדים", כתב בהחלטתו הדיין עורך הדין גיורא לנדאו, "דומה כי נציגי הנאשמת, אשר בחלקים נכבדים של העונה הפגינו מאמצים ניכרים להילחם בתופעות של התנהגות אוהדיב, הרימו ידיים ואף חדלו לנסות לאתר את הפורעים. זאת ועוד, מדובר בהרשעה מספק 12 בעונת משחקים זאת".

* גם בן רייכרט עמד לדין על העלבת שופט לאחר שהורחק בשני כרטיסים צהובים, במשחקה של הפועל עכו מול עירוני קרית שמונה. הקשר הורחק ממשחק נוסף מעבר לעונש האוטומטי שספג של הרחקה משני משחקים, בשל העובדה שספג כרטיס אדום שני העונה, והוא יחמיץ את מחזור הסיום ושני משחקים נוספים בתחילת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully