וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים וזעם בבית"ר: "כמו שחדר ההלבשה נראה, זכייה בגביע תהיה הפתעה"

6.5.2018 / 8:13

שחקני בית"ר בהלם מ"ההתעללות" של באר שבע: קליימן ועזרא התעמתו, ורד ושכטר הופתעו, כעס בחדר ההלבשה על הייסטר אחרי שצהל במהלך התבוסה בנתניה. סילבסטר בספק לגמר, עזרא, קריאף וסירושטיין עשויים להישאר

ברני ארדוב

1. קליימן ועזרא התעמתו, ומה קרה לבריהון בחדר ההלבשה?

הלם. זו התחושה הנפוצה ביותר בקרב שחקני בית"ר אחרי התבוסה 4:1 אמש (שבת) בידי הפועל באר שבע. לפני המשחק השחקנים חשו ביטחון והאמינו כי ניתן לנצח ולפתוח מחדש את מאבק האליפות, אך המחצית השניה אתמול העירה אותם מהחלום, ואחריה הם השתמשו במילים כמו "השפלה" ו"התעללות".

המחצית השניה הייתה המשך של המשחק בשבוע שעבר בנתניה והמשך גם למחציות השניות החלשות מול מכבי תל אביב והפועל חיפה. במצבה הנוכחי, בית"ר סחוטה. שחקנים בקבוצה אף הודו ואמרו: "אנחנו מנסים כל יום לגרור את העונה ולדחוף את עצמנו, אבל לבאר שבע יש סגל רחב והם הביאו את השחקנים הכי רעננים למשחק הזה. בחצי השני ראו את זה, לא הצלחנו להתמודד איתם ולהביא עזרה על וואקמה, שעשה מה שהוא רצה".

אבל כבר במהלך המחצית הראשונה לא היה שקט בקבוצה, ונרשם עימות בין בוריס קליימן לחן עזרא. קליימן ביקש לא לרוץ יותר מדי למעלה ועזרא הגיב בתנועת ביטול. המאמן בני בן זקן ניסה להתערב, אך לא הצליח. המתיחות בין השניים נמשכה גם בחדר ההלבשה, אך נרגעה בהמשך.

יעקב בריהון נשכב על ספסל בחדר ההלבשה במחצית וכשקם שמע שהוא מוחלף. הוא הופתע ואמר כי לא ביקש להתחלף, אך העובדה כי חש סחרחורות גרמה לצוות המקצועי להחליט להחליפו. בבית"ר עשויים לעשות בירור בעניין. בן זקן אמר על כך בסיום: "בכל מקרה תכננו שעידן ורד יחליף את בריהון לאחר זמן קצר במחצית השנייה, כי יעקב עדיין לא בנוי ל-90 דקות".

וזה לא הסוף: איתי שכטר ועידן ורד הופתעו לגלות שהם לא נכללים בהרכב רק כשה-11 הפותחים נכתבו על הלוח. שחקנים בקבוצה אמרו כי "לשניים במעמדם צריך להגיד דברים כאלה בארבע עיניים, הם הביאו אותנו לכאן" . בנוסף, נשמעה ביקורת על ההרכב של בן זקן: "הגיוני לעשות שינויים אחרי נתניה, אבל במשחקים גדולים צריכים לפתוח אלה שעמדו ויודעים לעמוד בלחץ. ככה זה צריך להיות גם בגמר גביע, ההרכב של היום לא יוכל להביא גביע".

עוד בנושא

האליפות בכיס: הפועל באר שבע השפילה את בית"ר עם 1:4 בטדי
בכר ובאר שבע חגגו בסיום: "זו יכולה להיות האליפות הכי מתוקה שלנו"
בן זקן אחרי התבוסה: "אנחנו צריכים להיות גאים במקום בו אנחנו נמצאים"

שחקן בית"ר ירושלים בוריס קליימן. ברני ארדוב
חדר ההלבשה מתוח מתמיד. קליימן/ברני ארדוב

2. "עם איך שחדר ההלבשה נראה, ניצחון בגמר הגביע יהיה בגדר הפתעה"

בבית"ר מודאגים מאוד ממצבה המנטלי של הקבוצה לקראת גמר הגביע ברביעי. גורמים במועדון אמרו: "עם איך שחדר ההלבשה נראה, אנחנו לא פייבוריטים, להיפך. זה נראה כאילו ניצחון שלנו ברביעי יהיה הפתעה. צריך להרים כאן את כולם, אחרת העונה הזאת תסתיים בלי כלום".

בצוות המקצועי ינסו לאושש את השחקנים ביומיים הקרובים כדי להביאם במצב פיזי ראוי לגמר. אנטואן קונטה נשמע אתמול אופטימי בנוגע לסיכויים לשחק בגמר. יקוב סילבסטר היה סקפטי, אך בכל מקרה בבית"ר עשויים לבקש ממנו לקחת זריקה ולהיכלל בסגל הקבוצה, אם הדבר יתאפשר. קלאודמיר, שסובל מסדק באצבע, יצא צולע בסיום, אך ינוח עד רביעי, יקבל זריקה וישחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני בית"ר ירושלים קלאודמיר, דוד קלטינס, טל כחילה, על רקע אלון יפת. ברני ארדוב
"צריך להרים את כולם". שחקני בית"ר מאוכזבים/ברני ארדוב

3. השחקנים זועמים: הייסטר שמח כשבית"ר הובסה?

במובן מסוים, המסר של בית"ר לקראת היה תבוסתני לא פחות מהיכולת במחצית השנייה. הקבוצה רשמה הכנסה נאה לקופה בעקבות בואם של קרוב ל-8,000 אוהדי באר שבע, אבל גם שידרה בכך שהיא לא מספיק מאמינה. בית"ר הייתה מחוייבת על פי התקנון להקצות לאוהדי באר שבע 10 אחוזים מתכולת האיצטדיון, כ-3,000 כרטיסים. אם בבית"ר היו באמת מאמינים שיש סיכוי טוב לניצחון ומהפך בדרך לאליפות, ספק אם היו מוכנים שחצי טרנר יפקוד את טדי.

אבל כנראה שמה שהיה אתמול משקף את הלך הרוח של כולם - בית"ר ניסתה לגנוב אליפות, אך לא מספיק האמינה, בעוד שעבור באר שבע זאת הייתה המטרה היחידה.

מרסל הייסטר נכנס אתמול לשחק ב-20 הדקות האחרונות של המשחק. לא מעט גבות הורמו שהתברר שהוא לא חוזר ל-11 לאחר שהתאושש מהפציעה שלו, אך מתברר שזה קשור בעניינים שמחוץ למגרש. הייסטר כבר אמור היה לחזור לעניינים במשחק בנתניה בשבוע שעבר, אך האנרגיות השליליות של הגרמני-קרואטי רק דחקו אותו החוצה. בבית"ר מאוכזבים מהתנהלותו של הייסטר מאז איבד את מקומו בהרכב.

כזכור, בתחילת העונה כאשר קיבל כרטיס אדום טיפשי נגד הפועל חיפה והורחק מחמישה משחקים אלי אוחנה קנס אותו, נזף בו ולאחר מכן אף לקח אותו תחת חסותו ובעזרת שיחות רבות הצליח לייצב אותו. מאז שהייסטר חזר מפציעה ולא השתלב בהרכב, הוא הפך לדמות שלילית בחדר ההלבשה, ובקבוצה מעידים שהוא מתוסכל, עושה פרצופים ולא נלחם על מקומו. במחצית המשחק נגד מכבי נתניה בשבוע שעבר הייסטר אף התעמת עם מספר שחקנים שטענו כי שידר שביעות רצון כאשר נתניה הובילה 0:3 והחל לזרוק לאויר משפטים שהרגיזו את כולם.

הייסטר הסביר לאחר מכן כי היה מתוסכל וגם טען שהייתה הצעה עבורו בינואר ממזרח אירופה ובית"ר סירבה למכור אותו. בכל מקרה, האנטגוניזם נגדו בחדר ההלבשה רק הלך והחריף. למרות זאת, ייתכן שהוא יפתח בגמר הגביע ובקבוצה יעשו את השיקולים לגביו רק בסוף העונה.

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התנהלות בעייתית. הייסטר/ברני ארדוב

4. עזרא, קריאף וסירושטיין עשויים להישאר בעונה הבאה

ומה לגבי העונה הבאה? מעמדו של בני בן זקן ייקבע ככל הנראה עד סוף החודש, וכמובן שלתוצאה בגמר הגביע תהיה חשיבות מכרעת. בית"ר לא תבצע פעולות גם עם שחקנים עד לאחר גמר הגביע, למרות שלמחרת הגמר תפוג האופציה של הקבוצה על חן עזרא לעונה הבאה. כך או כך, בבית"ר צפויים לממש את האופציה והקשר יישאר במועדון עונה נוספת, כמו גם אופיר קריאף ומיקי סירושטיין. לאחר הגמר תחדש הקבוצה את המגעים עם קרלוס קוויאר. גורם במועדון אמר אתמול: "שום דבר לא מעניין חוץ מהגביע, כל מי שנמצא כאן וכל מי שחשוב לו להיות כאן, צריך לעשות הכל כדי שהגביע יישאר בירושלים ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully