וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זו יכולה להיות האליפות הכי קשה ומתוקה שלנו"

5.5.2018 / 23:09

מאמן הפועל באר שבע נוגע בתואר שלישי ברציפות: "נחכה עוד שבוע שזה יהיה רשמי, נשארה עוד משימה אחת בעונה כזו מטורפת וקשה". חנן ממן: "אם ניקח, יכול להיות שמגיע לי להיות שחקן העונה"

ברני ארדוב

סיפור האליפות בליגת העל ככל הנראה הגיע הערב (שבת) לסיומו, כשהפועל באר סיפקה קונצרט בטדי, הביסה את בית"ר ירושלים 1:4 והגדילה את הפער בפסגת הטבלה ל-8 נקודות, כשנותרו עוד 9 נקודות בקופה. חן עזרא המשיך את הכושר המצוין שלו (22) אך חאתם עבד אלחמיד (48), חנן ממן (52), בן שהר (64) ואנתוני וואקמה (75) השלימו מהפך אדיר. האלופה בשנתיים האחרונות תוכל לזכות כבר בשבוע הבא באליפות שלישית ברציפות, כשתארח בטרנר את מכבי תל אביב.

"נחכה עוד שבוע כדי שזה יהיה רשמי, תאורטית יש סיכוי שלא נזכה באליפות", אמר ברק בכר המאושר. "עשינו ניצחון גדול במגרש קשה עם קהל מדהים שלנו. בואו נחכה עוד שבוע. ברור שעשינו ניצחון משמעותי, נשארה לנו עוד משימה אחת בעונה כזו מטורפת וקשה. היו דברים פשוטים במהלך המחצית. אמרתי לשחקנים שאנחנו לא משחקים כמו קבוצה אלופה שרוצה לנצח. אמרתי להם שאם נשחק כך, נפסיד ונסתבך. הם הבינו את זה ועלו כמו שצריך. לא קל לעשות מהפך כזה מול קבוצה כמו בית"ר עם קהל כזה".

על חנן ממן אמר המאמן: "ההחלטה להביא אותו עזרה לנו לעשות כמעט אליפות, נקווה שנעשה אותה בשבוע הבא. הוא תרם לנו דברים שהיו חסרים לנו כמו כניסות לעומק ומספרים. אבל ביום כזה אני רוצה לפרגן לכולם. חאתם סוחב פציעה כבר חודש והוא היה מצוין היום וכולם היו טובים. אני לא רוצה להגדיר איזו אליפות היא הכי מיוחדת וכאלה. היא הכי קשה והכי מתוקה, אבל רק בשבוע הבא נגדיר את האליפות".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע פירקה את בית"ר ירושלים עם 1:4 בטדי

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מצטנע. ממן/ברני ארדוב

חנן ממן עצמו הוסיף: "אני שמח מאוד, האליפות קרובה, אבל נשארה עוד עבודה ואני מקווה שנשלים אותה בשבוע הבא. לברק בכר יש המון כריזמה, אנחנו מכבדים אותו מאוד. הוא תמיד יודע איך להרים אותנו וזה עובד לו יופי. זה מועדון עם מסורת, מועדון גדול. אלונה עושה פה פרויקט מדהים ואני מקווה שזה יימשך כמה שיותר. אני שמח שהגעתי למרות שלא תכננתי להגיע בינואר. אם ניקח אליפות, יכול להיות שמגיע לי להיות שחקן העונה, אבל יש פה הרבה שחקנים שעשו עונה גדולה ומגיע להם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לא, רשמי זה לא, אבל ככה בהחלט נראות חגיגות אליפות

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
וואקמה/ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד. ברני ארדוב
אלחמיד/ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע בן שהר/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע מאור מליקסון, ג'ון אוגו, אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
מליקסון, וואקמה ואוגו/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
הנה, זה מגיע/ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
וואקמה/ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. ברני ארדוב
אוגו/ברני ארדוב
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
בכר/ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע מאור מליקסון, גיא חיימוב, בן שהר. ברני ארדוב
חיימוב, שהר ומליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully