וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו פרש מנבחרת ישראל: "זו תמיד הייתה זכות גדולה"

8.5.2018 / 11:26

שחקנה בן ה-32 של הפועל ירושלים הודיע על סיום דרכו במדים הלאומיים: "זה תמיד היה מיוחד עבורי. אהיה אוהד של הנבחרת ואני מאחל לה בהצלחה". רשם 140 הופעות וקלע 1,686 נקודות

יוסי ציפקיס

בגיל 32 הודיע היום (שלישי) שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו על פרישה רשמית מנבחרת ישראל. אליהו היה בסגל הרחב של הנבחרת לשני החלונות הראשונים במוקדמות אליפות העולם, אך אחרי שיחה עם המאמן עודד קטש, טרם הגעתו לעמדת המאמן בהפועל ירושלים, ביקש שלא להיות חלק מהסגל הסופי ולא הוזמן לאימונים ולמשחקים.

אליהו מסר: "זו תמיד הייתה זכות גדולה ללבוש את מדי נבחרת ישראל. שיחקתי בכמה קבוצות בקריירה שלי, אבל ללבוש את המדים הלאומיים תמיד היה מיוחד עבורי. אני רוצה להודות לכל מי שאימן או ניהל את הנבחרת בשנים הארוכות שלי בשורותיה ובעיקר לחברי השחקנים. תמיד אהיה אוהד של נבחרת ישראל ואני מאחל לה הצלחה במשחקים הקרובים במסגרת מוקדמות גביע העולם".

עוד בנושא:

בנבחרת מקווים שכספי יתייצב לצמד המשחקים במוקדמות אליפות העולם
אלי רבי מונה כמאמן נבחרת העתודה במקומה של שירה העליון
מוקדמות אליפות העולם: המשחק בין ישראל ליוון הוקדם ל-28 ביוני

שחקן נבחרת ישראל ליאור אליהו. ברני ארדוב
ליאור אליהו במדי נבחרת ישראל/ברני ארדוב

אליהו החל את דרכו בנבחרת ישראל עוד לפני שמלאו לו 21, במשחק ידידות נגד ליטא ביולי 2006. הוא רשם בסך הכל 140 הופעות במדי נבחרת ישראל וקלע 1,686 נקודות כשרק דורון ג'מצ'י, מיקי ברקוביץ ובועז ינאי מקדימים אותו בקלעי כל הזמנים. משחק השיא שלו מבחינת נקודות במדי נבחרת ישראל היה באליפות אירופה 2009 בפולין, כשקלע 31 נקודות נגד נבחרת קרואטיה. את האליפות הזאת סיים כמלך הסלים. במוקדמות אליפות אירופה 2013 רשם טריפל דאבל נדיר נגד סלובקיה כשקלע 18 נקודות, הוריד 12 ריבאונדים ומסר 11 אסיסטים. בסך הכל השתתף ב-6 אליפויות אירופה, כשהישג השיא שלו עם נבחרת ישראל היה באליפות אירופה 2007 וב-2015, בשתיהן סיימה הנבחרת את דרכה בשלב השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully