וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מקווים שכספי יתייצב לצמד המשחקים במוקדמות אליפות העולם

2.5.2018 / 15:08

הנבחרת של קטש תחל בהכנותיה לקראת שני מחזורי הסיום של המוקדמות מול יוון ובריטניה. כספי, שכרגע ללא קבוצה, עשוי להגיע. היוונים עשויים להגיע לארץ עם יאניס אנטטוקומפו

עומרי כספי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יתייצב לנבחרת? כספי/ברני ארדוב

נבחרת ישראל של עודד קטש תחל את הכנותיה לצמד המשחקים האחרון במסגרת מוקדמות אליפות העולם 2019 בחודש יוני. הנבחרת תפגוש ביום חמישי ה-28.6 את נבחרת יוון ביד אליהו וכעבור ארבעה ימים את בריטניה בגלאזגו. השחקנים שיסיימו את העונה מוקדם יתחילו להתאמן ב-4 ביוני, כשהשחקנים שיגיעו עד לגמר הפיינל פור של ליגת העל יצטרפו ביום ראשון ה-17 בחודש. כמו כן, בנבחרת מקווים שעומרי כספי יתייצב למשחקים.

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקמפו. AP
ביוון מפנטזים שהוא יגיע לישראל. אנטטוקומפו/AP

נבחרת יוון שעדיין לא הפסידה בטורניר, צפויה להגיע ארצה בהרכב שיכלול את שחקני אולימפיאקוס ופנאתינייקוס, שחלקם הגדול לא שיחק בשני החלונות הראשונים, ובנבחרת יוון מקווים שיאניס אנדטוקומבו, הכוכב היווני הגדול של מילווקי באקס, יגיע למשחק משחק וישתף פעולה עם אחיו ת'אנסיס שחקנה של פנאתינייקוס.

נבחרת אוקראינה תקיים משחק אימון נגד הנבחרת ב-21.6, שבוע לפני המשחק נגד יוון וייתכן שיתקיים משחק נוסף. כזכור, נבחרת ישראל מדורגת במקום השני של בית H במאזן 2:2 אחרי ניצחונות ביתיים על אסטוניה ובריטניה והפסדי חוץ ליוון ואסטוניה. שלוש הראשונות מהבית יעלו לשלב הבא שיתחיל כבר בספטמבר ובו יפגשו שלוש נבחרות מהבית המקביל ממנו צפויות לעלות סרביה, גרמניה וגאורגיה. היום נפתחה מכירת הכרטיסים והם ינועו סביב 40 עד 70 שקלים כדי למשוך כמה שיותר אוהדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully