וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות העולם: המשחק בין ישראל ליוון הוקדם ל-28 ביוני

28.3.2018 / 16:51

איגוד הכדורסל היווני אישר את הקדמת המשחק, שייערך ביד אליהו, משישי לחמישי. ישראל מדורגת במקום השני בבית עם שני ניצחונות ושני הפסדים, וצריכה ניצחון אחד כדי לעלות לשלב הבתים השני

עודד קטש, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
הפעם המשחק לא בדרייב אין. עודד קטש/קובי אליהו

איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) כי משחקה הבא של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם נגד נבחרת יוון הוקדם ביום וייערך ביום חמישי, ה-28 ביוני, במקום בצהרי יום שישי כפי שנערכו שני המשחקים הראשונים במוקדמות אליפות העולם בארץ. המשחק ייערך הפעם ביד אליהו, ולא בדרייב אין, ובאיגוד הכדורסל מצפים לאולם מלא.

"אנחנו רוצים להודיע לכם כי איגוד הכדורסל היווני מאשר את שינוי התאריכים שהצעתם", כתב מזכיר האיגוד היווני פניוטיס טסקרוניס למנכ"ל איגוד הכדורסל יענקל'ה בן שושן, "אנחנו שמחים להודיע כי המשחק בין נבחרות ישראל ויוון ייערך ב-28 ליוני".

נבחרת ישראל מדורגת כרגע במקום השני בבית ח' של מוקדמות אליפות העולם במאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים, אחרי שניצחה את שני משחקי הבית שלה והובסה בשני משחקי החוץ נגד יוון ואסטוניה. בחלון המשחקים הבא, שבו צפויים לשחק גם שחקני ה-NBA, תפגוש ישראל את יוון ביד אליהו ואת נבחרת בריטניה בחוץ, כשניצחון אחד יספיק לנבחרת של עודד קטש כדי להבטיח את מקומה בשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם. למרות זאת, בשל ההפסדים לאסטוניה ויוון, והמצב בבית המקביל, סיכוייה של נבחרת ישראל להעפיל לאליפות העולם מהבית השני נמוכים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully