וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופציית צ'ונגקינג נפלה: אנדרס אינייסטה בדרכו לליגה היפנית

הקבוצה הסינית הודיעה שקשר ברצלונה לא יגיע, וברדיו קטלוניה טוענים כי סיכם את תנאיו לשלוש עונות בוויסל קובה היפנית, בה משחק גם לוקאס פודולסקי. ראמוס לאינייסטה: "נתגעגע חבר"

one

האם אנדרס אינייסטה נמצא בדרך לליגה היפנית? ברדיו קטלוניה דיווחו הערב (שני) שהקשר שעומד לעזוב את ברצלונה סיכם את תנאיו בוויסל קובה, זאת לאחר שצ'ונגקינג ליפאן הסינית הודיעה שלא תחתים אותו. על פי הדיווח, אינייסטה יחתום לשלוש עונות במהלכן ירוויח 25 מיליון יורו ויחבור ללוקאס פודולסקי במועדון היפני. אחד המתווכים העיקריים בעסקה הוא הירושי מיקיטאני, בעלי קובה שהוא גם מנכ"ל חברת ראקוטן - הספונסרית הראשית של בארסה.

מוקדם יותר הודיעה צ'ונגקינג, שנראתה כמי שתהיה הקבוצה ברת המזל שתקלוט את הקשר הגאון, שאמנם בכוונתה לבסס מולו יחסים מסחריים אך שהוא לא יגיע כשחקן, כנראה בשל פערים במשא ומתן על החוזה. אינייסטה מחזיק בהצעות נוספות בליגה הסינית אך כעת נראה שיעשה את דרכו דווקא למדינה אסייתית אחרת.

עוד בנושא

ליאו מסי תקף וקילל את השופט במחצית, ראמוס: "בגלל זה הוא קיפח אותנו"
היסטוריה עם כוכבית: האם דווקא ברצלונה הנוכחית ראויה לסיים עונה ללא הפסד?
ספרד: ברצלונה וריאל מדריד נפרדו ב-2:2 סוער

אמש הוכיחו ברצלונה וריאל מדריד שמפגש ביניהן עשוי להיות מרתק ומלא באמוציות גם אם אין להן באמת על מה לשחק. הקלאסיקו הלוהט הסתיים ב-2:2, סרג'י רוברטו הורחק, שחקנים נוספים ביצעו עבירות חריפות ונותרו רק במזל על כר הדשא והאווירה הלכה והתחממה. בסיום המשחק, תשומת הלב מצב שתי הקבוצות הלכו בעיקר לעבר צוות השיפוט, שאישר שער של ליאונל מסי אחרי אפילו של לואיס סוארס על אנתוני וארן, ומנגד לא העניק למרסלו פנדל שהגיע לו בבירור.

עם זאת, עדיין היה אדם אחד שהצליח לגרום לשחקנים לשים מעט את הכעסים בצד: אינייסטה. הקשר הוותיק שיחק את הקלאסיקו האחרון בקריירה שלו, זכה לחיבוקים בסיום משחקני ריאל ואפילו החליף חולצות עם סרחיו ראמוס. היום כבר הגדיל קפטן הבלאנקוס לעשות, כאשר צייץ תמונה של אינייסטה במדי בארסה וכתב: "מעבר למה שקרה על כר הדשא, אתמול בלילה ייזכר כקלאסיקו של אינייסטה. אתה קלאסיקו אמיתי. נתגעגע אליך, חבר".

בינתיים, במדריד מדווחים שהפציעה של כריסטיאנו רונאלדו, שהביאה להחלפתו מול ברצלונה אינה חמורה. ב'אס' נטען שהפורטוגלי סובל מנקע בקרסול ויקבל מנוחה בשני המחזורים הקרובים בליגה, מול סביליה וסלטה ויגו, כדי לא להחמיר בטעות את מצבו. הוא אמור לחזור להתאמן ביום שני הבא ואז לשחק במחזור האחרון מול ויאריאל, כדי בכל זאת לצבור כמה דקות משחק לפני רגע האמת - גמר ליגת האלופות מול ליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
ינוח שבוע. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

במסגרת הליגה, לבנטה ניצחה הערב את לגאנס 0:3 בחוץ. צפו בתקציר:

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully