וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "אלונה ברקת יכלה לגנות דברים קצת אחרת. שחקן העונה? ברק בכר"

"ברגע שמלמעלה מתנהגים בצורה כזאת וממציאים דברים, אז ככה זה", "הניתוח הקודם שעברתי לא התאים לספורטאי, יש לו קשר לפציעה האחרונה שלי", "אני אחזור לטופ ואנשים ייהנו ממני". מאור בוזגלו בראיון מיוחד. ולא, הוא לא מרגיש צביטה על האליפות של ב"ש

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הראיון של מאור בוזגלו

בבוקר שאחרי הניצחון המוחץ של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים (1:4) שלמעשה חתם את מירוץ האליפות, התראיין היום (ראשון) מאור בוזגלו לתוכנית "טוכמן וחמי" וסיפר על תחושותיו לגבי האליפות השלישית ברציפות של האדומים מבירת הנגב, והראשון מאז שעזב את המועדון בטונים צורמים בקיץ הקודם.

על ההצלחה של באר שבע בלעדיו אמר בוזגלו: "בגלל השיקום, אני קצת אאוט מהכדורגל הישראלי, כמעט לא רואה כדורגל. מגיע כל הכבוד לבאר שבע, יש לי שם הרבה חברים, אני לא אחד שנהיה אנטי, אין לי שום צביטה בלב. הרבה שואלים אותי - אם היו מחזירים את הגלגל אם הייתי עוזב למכבי חיפה? אני אומר שכן. מבחינת ההיסטוריה, הם לא יכולים למחוק את השם שלי מההצלחה, גם אם הם רוצים. חבל שזה הסתיים בצורה כזאת, זה יכול היה להיגמר בצורה מכובדת ויפה, אבל כל שחקן רוצה להרגיש מוערך ושמכבדים אותו, ואני לא הרגשתי את זה, הייתי צריך אתגר חדש וגדול, ומכבי חיפה הייתה כזאת. אתם מדברים על צביטה בלב, אני לא מרגיש את זה. יש הרבה דברים שאנשים לא יודעים. הם שופטים לפי כותרות. אבל זה נגמר. אני שמח בשביל החברים שלי שלוקחים אליפות שלישית ברציפות. זה לא מובן מאליו".

על הגדולה ההיסטורית של הפועל באר שבע: "הכי גדולה בהיסטוריה? לא יודע. עשינו שם דברים גדולים, עשינו קמפיין אירופאי גדול, האליפות השנייה הייתה מאוד מרשימה. לא יודע להגיד אם הכי גדול, אבל אין ספק שאחד הגדולים".

עוד בנושא

בוזגלו: "אם מכבי חיפה הייתה רוצה, כבר הייתה הצעה. אם לא נסתדר, נלך קדימה"
מחוות האליפות האולטימטיבית של באר שבע: ברדה עשוי לחזור למשחק אחד
כך הפועל באר שבע הצילה את הכדורגל הישראלי מאליפות של בית"ר ירושלים

שחקן הפועל באר שבע, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
הפעם הם חוגגים בלעדיו. מאור בוזגלו אשתקד/ברני ארדוב
"הניתוח הקודם לא התאים לספורטאי מקצועי, אלא לאנשים שעובדים עבודות רגילות. הניתוח הזה, התוצאות יותר מעודדות, ניתוח הרבה יותר מורכב, והיו בו הרבה דברים שלא חשבו עליהם לפני. אני מרגיש את זה בגוף שלי"

על ההתאוששות שלו מהפציעה אמר בוזגלו: "אני בסוג של דז'ה וו, מהתקופה שלי לפני הניתוח האחרון. ממשיך לעבוד קשה, ממשיך להתחזק, ממשיך לבלות כמה שיותר עם המשפחה. אם אני יכול לעשות סוג של השוואה לעומת הניתוח הקודם, היום המצב הרבה יותר מעודד. בניתוח הקודם במצב הזה אחרי ארבעה חודשים עבדתי על המגרש יותר אינטנסיבית, אבל בפעם שעברה המצב אחרי הניתוח לא התאים לאדם מבחינה ספורטיבית".

"לפי מה שאני שומע", המשיך בוזגלו. "הניתוח הקודם לא התאים לספורטאי מקצועי, אלא לאנשים שעובדים עבודות רגילות. הניתוח הזה, התוצאות יותר מעודדות, ניתוח הרבה יותר מורכב, והיו בו הרבה דברים שלא חשבו עליהם לפני. אני מרגיש את זה בגוף שלי, מרגיש הרבה יותר חזק. ברור שהניתוח הקודם השפיע עליי. הנזק שנעשה לי היה הרבה יותר גדול. בסופו של דבר נפצעתי מספרינט בצורה ישירה, לא משהו דרסטי. אבל אני לא טיפוס שמסתכל אחורה, אלא בתהליך החלמה ומתרכז בשיקום. אני הלכתי לרופא שהמליצו לי עליו. לא היה מאחוריי מועדון כמו היום מכבי חיפה, שלקח אותי לרופא הכי גדול בגלובוס, כמו שהבטיח לי יעקב שחר. בניתוח הקודם הייתי לבד, עשיתי שיקום לבד, שילמתי כמעט על הכל. כשהיום עומד מאחוריי קבוצה, זה לא מובן מאליו".

שחקנה של מכבי חיפה מאור בוזגלו. ברני ארדוב
"מבחינתי מכבי חיפה היא העדיפות הראשונה, כי אני מרגיש חלק מהקבוצה". מאור בוזגלו/ברני ארדוב
"החזרה למגרשים תהיה אחרי פתיחת העונה. לא יודע כמה משחקים אפסיד. הפעם אני אמור לחזור בשלב מעט מוקדם יותר, בערך באוקטובר-נובמבר. שואלים אותי אם חזרתי מוקדם, ואני יודע שחזרתי חודש וחצי אחרי הזמן המשוער"

על המצב מול מכבי חיפה: "אבא שלי? הוא מעלה פוסט כל 40 דקות. מהבחינה הזאת אני הבן שלו, אבל לא בקיא במשאים ובתנים. אני יודע שמכבי חיפה דואגת לשיקום שלי, ואני יודע שאנחנו מחכים להצעה ממכבי חיפה כדי להמשיך את ההתקשרות. ברגע שנפצעתי, אין לי חוזה במכבי חיפה. לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים, כי עם השחקן לא מדברים. מה שכן, בפגישה שכן נכחתי, אמרו שיגישו הצעה, ולא דיברו על סכומים. מבחינתי היא העדיפות הראשונה, כי אני מרגיש חלק מהקבוצה. יותר מזה, אנחנו מחכים".

על הקאמבק הבא שלו אמר בוזגלו: "החזרה למגרשים תהיה אחרי פתיחת העונה. לא יודע כמה משחקים אפסיד. הפעם אני אמור לחזור בשלב מעט מוקדם יותר, בערך באוקטובר-נובמבר. שואלים אותי אם חזרתי מוקדם, ואני יודע שחזרתי חודש וחצי אחרי הזמן המשוער. העניין הוא שהניתוח לא התאים לי".

על הלחץ שהיה עליו בחזרה למכבי חיפה: "מבחינת המועדון, הם נתנו לי את כל השקט, בלי לחץ, לחזור מתי שאני מרגיש. אין ספק שהייתי סוג של תקווה למועדון, כי כולם רוצים שאחזור לשחק ולמגרשים, כולם רוצים כי משעמם להם בלעדיי, משהו חסר. אף אחד לא מלחיץ אותי. אני יודע שאני מבחינתי עושה את ה-100 אחוז בשיקום".

על המצב של מכבי חיפה: "ברגע שנפצעתי, הייתי אאוט לגמרי, אני לא מסוגל לראות כדורגל, קשה לי לראות דברים מהצד. האינטראקציה שלי עם השחקנים לא גבוהה. אני לא יודע להגיד מה קורה בתוך המועדון. אני כן מרגיש את הווייב של השחקנים, כמה שהם רוצים ומשתדלים. זה לא פשוט, כי הקבוצה כל הזמן מחפשת פתרונות. ההנהלה עושה הכל על מנת להחזיר את מכבי חיפה לגדולתה, אבל זה התליך. אני יודע ששונאים את המילה הזאת וכולם רוצים תוצאות, אבל יציבות זה שם המשחק והתמודדות עם משברים. מי כמוני יודע".

על רמת הלחץ בחיפה, בהשוואה לבאר שבע: "כבר מהרגע הראשון, בחתימה, אתה רואה כמה המועדון גדול. אתה מרגיש את האחריות ואת הלחץ. הדינמיקה בבאר שבע מדהימה, בין השחקנים, עם הקהל, עם ההנהלה, באצטדיון, זה נדיר. כדי לשנות את זה, לוקח זמן. אני נמצא עם שחקנים, רואה כמה הם עובדים קשה, כמה הם מנסים ורוצים, אבל לפעמים זה לא הולך. אחרי שהחליפו 150 שחקנים ועוד שבעה מאמנים, כבר הפסיקו לספור, צריך לשמור על יציבות. אם לשנות, אז בהדרגה, עם חיזוק נוקדתי. עם השחקנים שיש, אני מרגיש בטוח. יש סגל טוב, הדינמיקה לא מספיק טובה. אני מאמין מאוד באנרגיות, תמיד צריך לבוא בשמחה, כי אם אתה כבוי, גם על המגרש תהיה כבוי".

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. ברני ארדוב
בוזגלו מבקר. ברקת/ברני ארדוב
"לא שופט אוהדים, אבל מבחינת אלונה, היא יכלה לגנות דברים בצורה קצת אחרת ולהראות שהקבוצה והאוהדים נותנים כבוד. אבל ברגע שמלמעלה מתנהגים בצורה כזאת וממציאים דברים, אז ככה זה"

על האמונה העצמית: "גם אחרי פציעות קודמות, אף אחד לא האמין שאני אחזור ואגיע שוב לטופ, אבל זה קרה, וגם היום אני מאמין שאחזור ואגיע לטופ, וכן, שייהנו ממני".

על הקללות בטרנר ביום הפציעה: "אני לא שופט אוהדים, אבל מבחינת אלונה, היא יכלה לבוא ולגנות דברים בצורה קצת אחרת ולהראות שהקבוצה והאוהדים נותנים כבוד. אבל ברגע שמלמעלה מתנהגים בצורה כזאת וממציאים דברים, אז ככה זה. אוהדים ניזונים מהתקשורת, וברגע שיש המצאות ולא יוצאים כנגד, אז זה מה שקורה".

על אבא יעקב: "אבא שלי לא יודע עליי כמעט כלום. זה נראה פאתטי, כי היא כל הזמן מדבר והכל, אבל מי שמכיר אותו, יודע כמה הוא רגיש".

מי שחקן העונה? "מה שדיא סבע עשה העונה זה מדהים. המבחן הגדול שיהיה לו זה לנסות לשמר את זה. אני חושב ששחקן העונה מבחינתי הוא ברק בכר, חד משמעית. בצורה אמיתית, והכי כנה, ברק בכר הוא האחראי הישיר לאליפות. אני תמיד מפרגן לו. תמיד הוא היה הכי גבר והכי אמיתי והכי ישיר, וזה מה ששדרג אותי מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully