וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוות האליפות האולטימטיבית: אליניב ברדה עשוי לחזור למשחק אחד

6.5.2018 / 7:42

אחרי שהאליפות הובטחה כמעט סופית, באר שבע מרשה לעצמה להתפרק, אלחמיד חושף מה היה הרגע ששינה את העונה, ועוזר המאמן עשוי לעשות קאמבק מרגש. וגם: משפט המחץ של בכר במחצית

ברני ארדוב

1. השחקנים ובכר סוף סוף משתחררים: יש אליפות

הציוץ שפרסמה אלונה ברקת בסיום המשחק אמש (שבת), בו ביקשה "עוד קצת מאמץ", לא מנעה משחקני הפועל באר שבע להפנים: שום דבר כל לא ייקח מהם זכייה באליפות שלישית ברציפות. "ברור שאם לא נזכה באליפות זה יהיה הזוי", אמר אחד השחקנים, "אבל אי אפשר יהיה להשלים את זה בלי לשחק ונגיע מוכנים למשחק הבא כדי לנסות לגמור את זה רשמית".

החגיגות על כר הדשא, בכל מקרה, נראו בהחלט כמו חגיגות אליפות. אנתוני וואקמה אפילו הצליח לשכנע את בכר לחגוג עם הקהל כששאר השחקנים מרימים אותו לשמיים. זמן קצר לאחר מכן, במסדרונות טדי אפשר היה לשמוע שוב שבחים ומחמאות עצומים למאמן. שוב.

עוד בנושא

האליפות בכיס: הפועל באר שבע השפילה את בית"ר עם 1:4 בטדי
בכר ובאר שבע חגגו בסיום: "זו יכולה להיות האליפות הכי מתוקה שלנו"
בן זקן אחרי התבוסה: "אנחנו צריכים להיות גאים במקום בו אנחנו נמצאים"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
גם הוא כבר זנח את הקלישאות והחל לחגוג. ברק בכר בסיום/ברני ארדוב

2. אלחמיד חושף במונולוג נרגש: הרגע ששינה את העונה מקצה לקצה

צמד הבלמים לואי טהא וחאתם עבד אלחמיד, כמו גם אנתוני וואקמה, חנן ממן ובן שהר קיבלו ציון לשבח אמש בחדר ההלבשה. ממן נחשב גם בקרב השחקנים לשחקן העונה אחרי התצוגות מאז הגיע לבאר שבע בחלון ההעברות בינואר. אלחמיד, שגם כבש את הראשון, יצא אחרי שחש כאבים במפשעה ובבאר שבע יצטרכו להחליט אם ישחק גם במשחקים הבאים. כך או כך, הוא משחק כבר תקופה ארוכה כרגיל למרות פציעה בשרירי הבטן, אבל מבהיר שבכוונתו להמשיך לשחק עד שהאליפות תובטח. בשבוע הקרוב יוחלט אם במצב הנוכחי עדיין שווה לסכן את הבלם.

אמש אמר אלחמיד: "הבקעתי שער במשחק מאוד מאוד חשוב. אני שמח ששימחנו את האוהדים שלנו. זה משחק מאוד חשוב בשבילי. בתקופה האחרונה אני מתאמן רק פעם בשבוע ועולה לשחק כי חשוב לי להיות במעמדים האלה. חלמתי על זה כל הזמן. שמח שתפקדתי מצויין בשביל הקבוצה והאוהדים. השער היה הרגע הכי גדול בקריירה שלי. אי אפשר לצפות לשער בכורה בקבוצה יותר חשוב מהשער הזה. היה שווה לחכות לשער הזה ולא להבקיע מתחילת העונה".

על העונה מלאת התהפוכות של באר שבע אמר אלחמיד ש"אני לא רוצה להקטין את מה שכל אחד ואחד מאיתנו עשה. סבלנו העונה מאינספור פציעות ומשברים ופרשיות. הרכב אחד אפילו לא רץ ביחד העונה חוץ מהתקופה האחרונה. ההפסד בליגה נגד קרית שמונה בחוץ, שהיה משחק ממש לא טוב שלנו גרם לנו להבין את המצב ואחרי זה בכל משחק נתנו את הלב והנשמה. אני ולואי עושים משחקים מדהימים. יש בינינו הבנה טובה מאוד. שנינו מהירים עם נתונים כמעט זהים. זה עוזר לנו ואנחנו גם חברים עוד לפני ששיחקנו יחד. היו אנשים שנסחפו ואמרו שמשחקים עכשיו הבלמים הרביעי והחמישי אבל אנחנו כמו מקצוענים. לא נתנו לזה להיכנס לראש שלנו. כל משחק נתנו 200 אחוז".

שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד. ברני ארדוב
איזו עונה. אלחמיד חוגג את "הרגע הגדול בקריירה"/ברני ארדוב

3. משפט המחץ של ברק בכר במחצית

רגע המפנה של המשחק אמש היה ללא ספק הירידה למחצית. בפיגור 1:0, ברק בכר סיפק עוד נאום מעורר השראה בחדר ההלבשה, ומשם האלופה יצאה כמו חדשה, בדרך לאחת המחציות המרשימות שלה בשנים האחרונות. בקבוצה סיפרו כי המאמן לא נזף וגער בשחקנים, אבל הסביר שהוא מאוכזב מחוסר האגרסיביות. אחרי כמה הסברים טקטיים קצרים, הוא סיפק את משפט המחץ. "יאללה, תעלו למגרש ותיקחו אליפות כמו גברים", אמר בכר לחניכיו והצליח להטריף אותם.

אחד השחקנים אמר ש"גם במחצית היה ברור לנו שזה תלוי בנו. באמת רצינו לעשות את זה כמו גברים, והצלחנו".

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
נאום המחצית שינה הכל. שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

4. מחוות האליפות האולטימטיבית: אליניב ברדה עשוי לחזור לשחק

מי שהפך לכוכב החגיגות אתמול למרות לא שיחק כמעט העונה הוא השחקן/הקפטן/עוזר המאמן אליניב ברדה. אחרי שכולם ניסו להרים אותו על הכתפיים וסורבו, וואקמה הכריח אותו לעשות זאת, והקהל הגיב בשירה אדירה לכבודו.

גם במחצית ברדה "כיכב", כשאסף את כל השחקנים לעיגול האמצע והוסיף להם מוטיבציה. כעת, כשהאליפות כמעט הובטחה סופית, הוא עשוי לסגור מעגל מרגש: לוואלה! ספורט נודע שהאפשרות שיחזור למגרשים לכמה דקות באחד מהמשחקים הבאים נשקלת בחיוב. ההחלטה הסופית תתקבל על ידי עוזר המאמן בעצה אחת עם רופאיו, ובכל מקרה ה"קאמבק" לא אמור להיות יותר ליותר מכמה דקות סמליות.

שחקני הפועל באר שבע מהראן ראדי, אליניב ברדה. אדריאן הרבשטיין
סוף הוליוודי לעונה? אליניב ברדה/אדריאן הרבשטיין

4. ראדי יקבל הצעה להארכת חוזה, שיימן בדרך

בקבוצה כבר חושבים גם על העונה הבאה, ולעת עתה עוסקים בעיקר בעתידו של מהראן ראדי שמסיים חוזה. בהנהלה רוצים שהקשר יישאר, ולכן יוצע לו חוזה לעונה נוספת. הצדדים ייפגשו בקרוב ואז תתקבל החלטה סופית. שמואל שיימן צפוי להצטרף גם כן, אחרי שהצדדים ייפגשו כדי לסגור רשמית את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully