וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדי להגיע לפיינל פור נצטרך לנצח באשדוד, ירושלים או יד אליהו"

4.5.2018 / 8:49

הפועל תל אביב יצאה מאוכזבת מהדרבי, ובעיקר מהנפילה ברבע האחרון: "לא יכולים להרשות שחצי מהרוטציה יהיו מתחת לרמתם הרגילה". מכבי תל אביב התנצלה על התקרית בה הותקף הדובר האדום

one

הפועל תל אביב יצאה מאוכזבת אמש (חמישי) מהדרבי התל אביבי ביד אליהו, בו הפסידה 90:82 למכבי תל אביב. האדומים הוליכו במחצית השנייה 54:60, אלא שבשלב הזה איבדו את המומנטום ובפתיחת הרבע האחרון נתקעו על שש נקודות לאורך יותר משמונה דקות, מה שגרם לפתיחת יתרון דו ספרתי של יריבתם, יתרון ממנו לא הצליחו השחקנים של דני פרנקו לחזור.

בסביבת הקבוצה דיברו בסיום המשחק בעיקר על כך שכדי לנצח משחקים מהסוג הזה, הם צריכים יותר שחקנים ביכולת הטובה שלהם, ואמש רק זר אחד - מאט האוורד, הציג את יכולתו הטובה עם 11 נקודות ו-15 ריבאונדים. שלושת הזרים הנוספים היו ביום בינוני ומטה - ג'רל מקניל קלע 10 נקודות ב-4 מ-15 מהשדה, טוני גפני קלע תשע נקודות וטיי מקי הסתבך בבעיית עבירות, גם בשל אי הבנה בין השופטים, המזכירות וספסל האדומים, ושיחק רק חמש דקות. מי שעוד נקלע ליום בינוני היה תומר גינת, שסיים עם חמש נקודות, דווקא לאחר שנבחר לשחקן הישראלי המצטיין של חודש אפריל. "אנחנו לא קבוצה עמוקה במיוחד, ולא יכולים להרשות לעצמנו שחצי מהרוטציה יהיו מתחת לרמתם הרגילה", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 82:90 את הפועל תל אביב בדרבי בהיכל
ספאחיה: "אחרי כל הדיבורים עליי, זה ניצחון חשוב". פרנקו: "איבדנו כיוון"
אלכס טיוס: "נקווה שזאת התחלה של משהו חדש". ג'קסון משבח את בולדן

תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא היה במיטבו. תומר גינת/ברני ארדוב

"היינו עייפים בעיקר, גם צריך לתת קרדיט להגנה של מכבי, אבל בעיקר היינו עייפים", סיכם הקפטן רביב לימונד את הנפילה של קבוצתו ברבע האחרון, דווקא ביום טוב מאוד שלו עם 17 נקודות ושבעה אסיסטים, "לוח המשחקים מאוד עמוס, ואנחנו ברוטציה קצרה ונפלנו מהרגליים, זה משהו שיכול לקרות. אני לא חושב שיש קשר בין לעונה לעונה ובין משחק למשחק, הכל סרט בפני עצמו, יש לנו קבוצה טובה ואנחנו מתרכזים בנו להיות הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים, יש ימים שאנחנו מנצחים ויש ימים שאנחנו מפסידים, אבל אנחנו מסתכלים על הדרך. אני חושב שאני עוד שחקן, שחקן חשוב ברוטציה, כמו כל שחקן, אני עושה את מה שאני צריך לעשות, לפעמים אני אגרסיבי בקליעה, לפעמים אגרסיבי בלמצוא את החברים שלי לקבוצה".

בקבוצה מסמנים את שני המשחקים הקרובים נגד הפועל ירושלים בבית ומכבי אשדוד בחוץ כמשחקים קריטיים להמשך הדרך - "אלה הקבוצות שנפגוש בפלייאוף, ואם אנחנו רוצים להגיע לפיינל פור, נצטרך לדעת לנצח אותם, באשדוד, ירושלים או יד אליהו, אז זה זמן להוכיח משהו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במהלך המשחק הותקף דובר הפועל תל אביב איתי ברגר בידי אחד מאוהדי מכבי תל אביב. הצהובים הגיבו: "בסרטון שהעלה דובר הפועל ת"א מר איתי ברגר לרשתות, וכמו כן הופץ על ידו לעיתונאים, נראה אוהד מכבי יורק לכיוונו וצועק עליו. מכבי ת"א מתנגדת לאירועים מעין אלה, מגנה אותם ומתנצלת. אנחנו נגד כל סוג של אלימות. אין מקום לאירועים מסוג זה במגרשים וצר לנו על הפגיעה ברגשותיו של מר ברגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully