וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "אחרי כל הדיבורים עליי, זה ניצחון חשוב". פרנקו: "איבדנו כיוון"

3.5.2018 / 23:30

מאמן מכבי תל אביב, שהגיע לדרבי כשמעמדו מעורער, פרגן לשחקניו לאחר הניצחון: "היום השחקנים הופיעו ועשו את הכי טוב שלהם". מנגד, דני פרנקו ביקר את חניכיו: "הכדור לא זז מספיק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב אמנם הייתה רחוקה מלהבריק גם הפעם, אולם החבורה של נבן ספאחיה השיגה ניצחון ראשון בדרבי בליגה העונה עם 82:90 על האדומים. אלכס טיוס סיים כקלע המוביל של מכבי תל אביב עם 17 נקודות. הפועל תל אביב מנגד, הייתה במשחק במשך שלושה רבעים, אבל נעלמה ברבע האחרון ושילמה על כך בהפסד.

המאמן המנצח נבן ספאחיה שהגיע להתמודדות כשמעמדו מעורער, אמר בסיום: "אני רוצה לברך את הקבוצה שלנו, את המועדון ואת האוהדים על הדחיפה בניצחון הזה, זה היה חשוב לנו. אנשים דיברו כל כך הרבה דברים עלינו, ועליי, אמנם ניצחון אחד לא אומר הכל, אבל זה כל כך חשוב לנצח את המשחק בבית שלנו. נתנו לקבוצות אחרות כל כך הרבה, אבל היום שחקנים הופיעו, עשו את הכי טוב שלהם, וברבע האחרון שיחקנו הגנה טובה מאוד, לקחנו 10 ריבאוונדים יותר מהר, וזה היה המפתח.אני מרוצה מכל ניצחון, אבל במיוחד בדרבי, זה חשוב. אנחנו שמחים אחרי הניצחונות ושמחים בשביל רגב (על התקרית בין רגב פנאן לאוהדי הפועל תל אביב בהמשך הידיעה)".

ספאחיה המשיך ואמר: "צריכים להיות הוגנים עם פייר (ג'קסון), הוא שיחק כל כך הרבה משחקים כרכז היחיד בקבוצה, היה לו משבר קטן בתקופה האחרונה, אבל בהרבה משחקים הוא לקח את המשחק על הכתפיים. ההבדל במשחק באשדוד, זה שפייר היה חסר, והוא משמעותי כי הוא הרכז שלנו".


עוד בנושא

עוד לפני הדרבי: הפועל ירושלים הביסה 65:85 את מכבי אשדוד/באר טוביה
הפיתרון יבוא ממשרד הספורט? ניר אלון פנה לשרה רגב בבקשה למענקים
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 82:90 את הפועל תל אביב בדרבי בהיכל

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה (לא להשתמש כווידאו). ברני ארדוב
"צריכים להיות הוגנים עם ג'קסון". ספאחיה/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנצח דני פרנקו אמר: "מבחינתי הרגע שבו איבדנו כיוון היה שפתחנו את המחצית השנייה מצוין, עלינו ל-54:60 אחרי 6 דקות, ואז התלהבנו יותר מדי, והיינו צריכים לשמור על ריכוז ופחות על התלהבות, לבנות את היתרון שלנו צעד אחרי צעד. שיחקנו עם אנרגיות, אדרנלין ופחות מחשבה, ובמגרש הזה זה לא דבר חכם לעשות. סיימנו את המשחק עם 16 אסיסטים, אז זה לא משחק טוב שלנו התקפית, הכדור לא זז אצלנו מספיק היום. גם כשקלענו טוב מאוד, וייצרנו מצבי קליעה טובים, אז ברבע האחרון פחות מצאנו אחד את השני. היה לנו קשה. חלק מאיתנו היו עייפים. מאט (האוורד) עלה עם זריקה, ובכל זאת לקח 15 ריבאונדים והיה מצוין. ברבע האחרון היו לנו יותר איבודים מאסיסטים.

פרנקו המשיך ואמר: "לא אמרתי לשופט שגמר את המשחק אחרי העבירה של מקי, אמרתי לו שהוא גמר לי את השחקן. הייתה אי הבנה, לא ידענו שסומנה לחובתו עוד עבירה. השופטים התנצלו על אי ההבנה, אבל איבדתי שחקן אחרי שנכנס טוב למשחק, בסוף זה לא מקום שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לוותר על שחקנים מראש".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן כושר מכבי תל אביב רגב פנאן. ברני ארדוב
רגב פנאן מגיב לאוהדי הפועל תל אביב, לפני הדרבי/ברני ארדוב

עוד תקרית בין פנאן לאוהדי הפועל תל אביב

תקרית לא נעימה לפני פתיחת הדרבי בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב ביד אליהו: אוהדי האורחת החלו להקניט את רגב פנאן עם שירים ביניהם "אבא מת" ו"איפה אבא של רגב?". מאמן הכושר של הצהובים ענה להם בתנועות ידיים נבטלות מספר פעמים, מה שהגביר את השירים והצעקות מצד האוהדים האדומים. מנגד, הגיחה קבוצה של כמה עשרות אוהדי מכבי תל אביב על מנת לעודד את פנאן.

כל זה קורה כארבעה חודשים לאחר שהיחסים העכורים בין פנאן לבין אוהדי היריבה העירונית הגיעו לנקודת רתיחה בתום ניצחון ליגה של הפועל תל אביב. מאמן הכושר תקף אז את הפועל תל אביב, את איגוד הכדורסל ואת המנהלת על הטיפול הקלוקל לטענתו בסיטואציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully