וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון יבוא ממשרד הספורט? ניר אלון פנה לשרה רגב בבקשה למענקים

3.5.2018 / 19:01

אחרי שהכריזו על סכסוך עבודה, פנה יו"ר ארגון השחקנים לשרת הספורט בבקשה שמשרדה יתמוך כספית בקבוצות שירשמו שלושה זרים או פחות במהלך העונה: "נקודת המוצא של השחקן הישראלי נחותה בהרבה משחקן זר, היות ושחקן ישראלי עולה פי 2.2"

one

המאבק בין ארגון השחקנים למנהלת הליגה קיבל תפנית מעניינת הערב (חמישי) כשיו"ר ארגון השחקנים ניר אלון פנה במכתב לשרת הספורט מירי רגב בבקשה שתתמוך במאבק השחקנים. במכתבו מבקש אלון מהשרה כי משרד הספורט יתגייס במתן מענקים לקבוצות אשר יסתפקו ברישום שלושה שחקנים זרים או פחות בסגלן במהלך העונה. כמו כן קורא אלון במכתב לשרה להתערב בסכסוך ולקיים פגישה בין הצדדים.

"נקודת המוצא של השחקן הישראלי נחותה בהרבה משחקן זר, היות ושחקן ישראלי עולה פי 2.2 מהשחקן הזר. אובדן הזהות פוגע בשחקנים הישראלים, בעיקר הצעירים, שממעטים לקבל דקות משחק ותפקידם במשחק עצמו הופך שולי. השחקנים הישראלים מאבדים את בטחון המשחק שנבנה, אך ורק, בדקות משחק. התופעה המדאיגה פוגעת בנבחרות ישראל וכך גורמת לירידה של פופולאריות הענף עקב חוסר הזהות של האוהדים הישראלים על קבוצות שמורכבות, כמעט כולן, משחקנים בעלי נתינות זרה", כתב אלון לשרה רגב.

ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, ניר אלון. יוסי ציפקיס
שרת הספורט תעזור? ניר אלון/יוסי ציפקיס

כזכור, אמש הכריז ארגון השחקנים על סכסוך עבודה והוא יוכל לפתוח בשביתה החל מה-17 במאי, פתיחת המחזור ה-32 בליגת העל. ארגון השחקנים דורש לשמר את החוק הרוסי, או אף להגביל את מספר הזרים בסגל לשלושה, בעוד במנהלת הליגה דורשים להגדיל את מספר הזרים על המגרש לארבעה, וחמישה בטופס. ייתכן כי הפיתרון שמציע אלון, לפיו קבוצות יקבלו מענק כספי, ככל הנראה משמעותי, יביא לקירוב עמדות בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully