וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "נקווה שזאת התחלה של משהו חדש". ג'קסון משבח את בולדן

4.5.2018 / 7:31

המצטיין בשורות מכבי תל אביב בניצחון 82:90 בדרבי אופטימי: "רצינו לנצח קודם כל בשביל האוהדים, אבל האמת היא שכולנו היינו צריכים את זה". ג'קסון על בולדן: "שחקן מזן אחר, שחקן NBA"

one

מכבי תל אביב סוף יכולה לשחרר אנחת רווחה, אחרי הניצחון 82:90 על הפועל תל אביב אמש (חמישי). היה זה הניצחון הראשון של הצהובים העונה בדרבי, והוא הושג בעיקר בזכות משחק טוב של אלכס טיוס (17 נקודות ו-8 ריבאונדים) ופייר ג'קסון (14 ו-6 אסיסטים).

ג'קסון, שלאט לאט חוזר לכושר ומציג חלקים מהיכולת שהציג בתחילת העונה, הודה ש"מאוד רצינו את הניצחון הזה לאחר ההפסד באשדוד. באופן אישי, טיפלתי בכדור יותר טוב, יכולתי להיות עם 10 אסיסטים אם הייתי מאבד פחות כדורים. הפועל תל אביב קבוצה מעולה, היא נתנה לנו פייט מעולה בשני המפגשים הקודמים, כך שמשמח להשיג ניצחון".

בנוסף, החמיא ג'קסון לג'ונה בולדן שחזר למגרשים אחרי כמה משחקים בהם לא נרשם, וסיפק 9 נקודות ו-9 ריבאונדים. "הוא שחקן שונה, שחקן NBA. הוא עזר לנו מאוד הערב", אמר הגארד.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 82:90 את הפועל תל אביב בדרבי בהיכל
ספאחיה נושם לרווחה: "אחרי כל הדיבורים עליי, זה ניצחון חשוב"
עוד אמש: הפועל ירושלים הביסה 65:85 את מכבי אשדוד/באר טוביה

ג'ייק כהן, אלכס טיוס, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משהו חדש מתחיל במכבי תל אביב? טיוס וכהן חוגגים/ברני ארדוב

אלכס טיוס, שהיה כאמור המצטיין בשורות הצהובים, הוסיף: "זה היה ניצחון שכולנו היינו צריכים. רצינו לנצח בשביל האוהדים, בשביל כל הארגון, זה היה הדבר הכי חשוב. אני מקווה שזאת התחלה של משהו לקראת המשך העונה. היתה לנו תוכנית משחק טובה, נשארנו איתה לאורך רוב המשחק וזה הביא לנו ניצחון".

על הצטרפותו של ג'רמי פארגו לקבוצה אמר השחקן: "אני חושב שההגעה של ג'רמי היא נהדרת, שיחקתי איתו, הוא פליימייקר שיכול גם לקלוע. זה מעולה עבורנו שיהיה עוד שחקן עם ניסיון שמבין מה זה לשחק במכבי תל אביב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully