וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הניקס ימנו למאמן את דייויד פיזדייל. סיכם לארבע עונות

אכזבה לבלאט: המשרה הנחשקת בתפוח הגדול תאויש על ידי מאמן ממפיס לשעבר, ששכנע את הבעלים ג'יימס דולאן שהוא האיש הנכון לעמוד על הקווים. עוד לפני כן, היה פיזדייל על סף סיכום עם פיניקס

דייויד פיזדייל מאמן ממפיס גריזליס. GettyImages
הועדף על פני מועמדים רבים. פיזדייל/GettyImages

עידן חדש במדיסון סקוור גארדן: דייויד פיזדייל סיכם הלילה (בין חמישי לשישי) לארבע עונות, ויהיה האיש שיחליף את ג'ף הורנסק על הקווים. המאמן בן ה-43, שנחשב למוערך ואהוד בקרב שחקנים ב-NBA זכר לשנים הארוכות בהן שימש כעוזר מאמן מיאמי, פוטר במפתיע במהלך העונה החולפת מממפיס הדועכת, אבל כעת מצא את הדרך חזרה לקדמת הבמה מהר מאוד.

הניקס הכריעו לטובתו לאחר סדרת פגישות איתו, עם מייק בודנהולצר, דייויד בלאט, מארק ג'קסון, ג'וואן הווארד, ג'יימס בורגו, ג'רי סטקהאוס, ג'יי לראנגה ומייק וודסון. הפור נפל, ככל הנראה, בעקבות פגישה בין פיזדייל לבעלי הניקס ג'יימס דולאן, שנתן אור ירוק למנותו למאמן. פיזדייל צפוי להמריא בשבועות הקרובים ללטביה כדי להיפגש עם מי שאמור להיות הפנים של הניקס בשנים הקרובות, קריסטאפס פורזינגיס.

ב-ESPN דווח כי בטרם סיכם עם הניקס, פיזדייל היה על סף סיכום עם פיניקס. בסופו של דבר הוא בחר לחכות לניקס וקיבל את המשרה, בעוד הסאנס מינו את עוזר מאמן יוטה, איגור קוקושקוב. כך או כך, פיזדייל ינסה להכניס מעט יציבות במועדון הקפריזי מהתפוח הגדול, שהחליף לא פחות מ-11 מאמנים מאז תחילת עונת 2001/02, ולא פחות מחמישה מאז תחילת העשור.

עוד בנושא

קליבלנד הביסה את טורונטו, בוסטון כתשה את פילדלפיה
דיווח בארה"ב: דיוויד בלאט ברשימת המועמדים לאימון מילווקי
ברט בראון הוא סמל התהליך המפרך של פילדלפיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully