וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דיוויד בלאט ברשימת המועמדים לאימון מילווקי

אחרי שהוכרע כי לא ימונה למאמן פיניקס, הוזכר שמו של מאמן דרושאפקה בן ה-58 גם כאחד המועמדים לבאקס, והוא אמור לעבור ראיון שם. מילווקי הודחה בסיבוב הפלייאוף הראשון על ידי בוסטון

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
יאמן את אנטטוקומפו? בלאט/GettyImages

אחרי שנודע שלא ימונה למאמן פיניקס בשל מינוי של איגור קוקושקוב, שהפך למאמן האירופי הראשון ב-NBA, מוזכר היום (חמישי) דיוויד בלאט כמועמד לג'וב אחר. כתב ESPN אדריאן ווז'נאוסקי פרסם כי מאמן דרושאפקה בן ה-58, יליד בוסטון, הוא בתוך רשימת המועמדים לאמן את מילווקי בעונה הבאה.

עוד בנושא:
איגור קוקושקוב מונה למאמן פיניקס ויהיה האירופי הראשון שמאמן ב-NBA

ווז'נאוסקי פרסם כי בלאט הוא אחד ממספר שמות שהועלו כמועמדים אפשריים, לצד סטיב קליפורד, מייק בודנהולצר, מונטי וויליאמס, דייויד פיצדייל. על פי הדיווח, אותם מאמנים יוזמנו לראיון, כשייתכן כי מועמדים נוספים ייבחנו ויגיעו אף הם לראיון כך שלא מדובר במשהו מחייב מדי.

כזכור, רכז העבר האגדי ג'ייסון קיד פוטר מהבאקס במהלך העונה כשמי שנכנס לנעליו היו עוזרו ג'ו פראנטי. מילווקי סיימה את 2017/18 במקום השביעי במזרח עם מאזן 38:44 והודחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף עם הפסד 4:3 בתום סדרה מותחת וצמודה מאוד מול בוסטון. הכוכב של הבאקס הוא כמובן יאניס אנטטוקומפו כשלצידו מככבים בקבוצה גם מלקולם ברוגדון, תון מייקר, כריס מידלטון, טוני סנל ואריק בלדסו. בקבוצה גם משחק מתיו דלאבדובה, ששיחק תחת בלאט בקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully