וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה את טורונטו, בוסטון כתשה את פילדלפיה, שתיהן ב-0:2

קווין לאב (31 נקודות) חבר ללברון (43 ו-14 אסיסטים) כדי להצעיד את הקאבס לניצחון שמיני רצוף על הראפטורס בפלייאוף, 110:128 בחוץ. הסלטיקס מחקו פיגור של 22 נקודות וניצחו 103:108, בן סימונס אכזב

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס חוגג. רויטרס
טורונטו פשוט לא יכולה לו. לברון/רויטרס

סדרות חצי גמר המזרח ממשיכות לספק דרמות. הלילה (בין חמישי לשישי) עלו קליבלנד ובוסטון ליתרון 0:2 בסדרות שלהן, כשגברו על טורונטו ועל פילדלפיה בהתאמה. הקאבס עשו זאת בצורה משכנעת עם עוד ניצחון חוץ, הסלטיקס עשו זאת עם קאמבק נפלא אחרי פיגור גדול במחצית הראשונה.

עוד בנושא

הניקס ימנו למאמן את דייויד פיזדייל. סיכם לארבע עונות
דיווח בארה"ב: דיוויד בלאט ברשימת המועמדים לאימון מילווקי
ברט בראון הוא סמל התהליך המפרך של פילדלפיה

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס מטביע. רויטרס
תראו מי חזר לחיים פתאום. קווין לאב מטביע/רויטרס

טורונטו - קליבלנד 128:110 (הקאבס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

המספר הנוסף: לברון ג'יימס, שסיים עם 43 נקודות ו-14 אסיסטים, עקף את ג'ורדן, ג'רי ווסט ואוסקר רוברטסון והפך לשיאן המשחקים עם לפחות 40 נקודות ולפחות 10 אסיסטים בפלייאוף, עם ארבעה כאלה.

לכל סדרה יש דינמיקה משלה, ונדמה שזו של הסדרה בין הראפטורס לקאבס הוכרעה כבר במשחק הראשון, כשסגנית האלופה חזרה מהקבר וניצחה את המשחק הראשון בשיניים. הלילה זה כבר היה הרבה יותר קל עבורה מול טורונטו המפורקת והמאכזבת, שספגה הפסד שמיני רצוף לקליבלנד בפלייאוף ושוב הוכיחה שלא משנה איך נראים יחסי הכוחות בעונה הרגילה, כשמגיע המאני טיים היא פשוט לא יכולה ללברון ג'יימס וחבריו.

ג'יימס רשם עוד משחק לפנתאון, אותו סיים עם 43 נקודות, 14 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, כשהוא מציג לראווה את כלי הנשק החדש שלו: קליעות בפיידאווי. לקינג ג'יימס היו הלילה לא פחות משבעה סלים כאלה, מה שמהווה שיא מאז שב-NBA החלו לספור את הקטגוריה הזו. ועכשיו, כשהביטחון חזר לקאבס, גם שאר השחקנים נראים שוב במיטבם. קווין לאב הזכיר נשכחות וסוף סוף סיפק תצוגה התקפית משובחת עם 31 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'יי אר סמית' הוסיף 15 וג'ף גרין תרם 14.

המחצית הראשונה דווקא היתה שקולה ומאוזנת, והראפטורס סיימו אותה ביתרון בן שתי נקודות, כשקייל לאורי ודמאר דרוזן נראים נחושים להחזיר את קבוצתם לחיים בסדרה. ובכן, זה החזיק רק שני רבעים, כי במחצית השנייה הגיעה ההתפרקות. הקאבס רצו 24:37 ברבע השלישי, המשיכו לאמלל את רבבות האוהדים באייר קנדה סנטר ברבע האחרון, וסיימו בניצחון משכנע ב-18 הפרש, שלא מותיר הרבה אופטימיות לפייט של ממש בשני המשחקים הבאים, שייערכו בקליבלנד.

דרוזן הוביל עם הראפטורס עם 24, לאורי הוסיף 21 ו-8 ריבאונדים וגם ליונאס ולנצ'יונאס היו רגעים טובים שעזרו לו לסיים עם 16 נקודות ו-12 ריבאונדים, אבל זה היה מעט מדי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טרי רוז'יר, בוסטון סלטיקס חוגג. GettyImages
המסע הקסום נמשך. רוז'יר חוגג/GettyImages
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס, מאוכזב. GettyImages
העבירה החמישית שלו שינתה את המשחק. אמביד/GettyImages

בוסטון - פילדלפיה 103:108 (הסלטיקס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

המספר הנוסף: בן סימונס סיים את המשחק עם נקודה אחת בלבד וללא סל שדה (0 מ-4). הפעם האחרונה שבה רוקי העונה - תואר אותו סימונס צפוי לגרוף בקרוב - סיים לא סל שדה במשחק פלייאוף הייתה אי שם בשנת 1964, כשג'רי לוקאס סיים עם 0 מ-7 מהשדה.

הסלטיקס ממחישים שוב ושוב כמה ערך יכול להיות לאופי ולרוח לחימה בפלייאוף. אחרי שניצחו את המשחק הראשון בסדרה ללא ג'יילן בראון הפצוע הם קיבלו אותו בחזרה למשחק 2, אבל ראו את פילי פותחת את המשחק בסערה ועולה ליתרון של 22 נקודות, לא פחות ולא יותר, במהלך הרבע השני. אבל קבוצה כמו בוסטון של העונה לא תישבר, והקאמבק הגיע מהר מהצפוי, עם ריצת 1:17 שקיזזה את היתרון לחמש בלבד בירידה להפסקה.

כשהסלטיקס חזרו למחצית השנייה הם שוב נראו אנרגטיים ורעננים יותר, והפכו את התוצאה. פחות או יותר באותה נקודה החליט מאמן הסיקסרס ברט בראון לספסל את בן סימונס המאכזב, שבעיקר עשה נזק, עד אמצע הרבע האחרון. המחליף שלו, טי ג'יי מקונל, עזר לסיקסרס להישאר בחיים והשאיר אותם קרובים לקראת דקות ההכרעה. רגע המפנה הגיע חמש דקות לסיום, כשלג'ואל אמביד הודבקה עבירה חמישית והחל מאותו רגע הסלטיקס תקפו אותו שוב ושוב והשיגו סלים על חשבונו. אל הורפורד היה אחראי על הפעולות החכמות, טרי רוז'יר הבריק עם חמש נקודות רצופות ואסיסט לאלי הופ של ג'ייסון טייטום המבריק לא פחות, ומרכוס סמארט עשה את המהלכים הגדולים בצד ההגנתי, כדי להבטיח לסלטיקס ניצחון חשוב מאוד.

טייטום, בעוד מפגן דומיננטיות מול בן סימונס בקרב הרוקיז, סיים כקלע הבולט של הסלטיקס עם 21. רוז'יר הוסיף 20, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, סמארט תרם 19 והורפורד היה נפלא עם 13, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מנגד, 23 של ג'יי ג'יי רדיק, 22 של רוברט קובינגטון ו-20 ו-14 ריבאונדים של ג'ואל אמביד לא הושיעו את הסיקסרס, שחוזרים כעת הביתה עם פיגור משמעותי, מעשית ומנטלית.

מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס, חוגג. רויטרס
קילר. סמארט/רויטרס
ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, מול בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס. GettyImages
אז מי רוקי מרשים יותר, באמת? ג'ייסון טייטום מול בן סימונס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully