וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מנצ'סטר יונייטד פונים לרונאלדו: "תמנע מליברפול זכייה"

אוהדי השדים האדומים מקווים ששחקנם לשעבר לא יאפשר ליריבה הגדולה לחגוג בגמר: "בשם אלוהים, אסור שזה יקרה. תקרע אותם". קרים בנזמה: "העבודה הקשה משתלמת ברגעים החשובים"

עריכת וידאו: מתן חדד

ביום שבת ה-26.5 עולם הכדורגל יעצור את נשימתו כשריאל מדריד וליברפול ייפגשו בגמר ליגת האלופות בקייב. אלופת ספרד תחפש זכייה 13 במפעל ושלישית ברציפות אשר תסמן דומיננטיות חסרת תקדים בעידן החדש של המפעל. מי שירצה זכייה חמישית אישית במפעל הוא כריסטיאנו רונאלדו, הפורטוגלי בן ה-33, שישמח לעשות זאת על חשבון אחת מהיריבות הגדולות של מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה בה שיחק לפני שעבר למדריד.

אוהדי השדים האדומים, אגב, כבר התחילו לפנות לפורטוגלי ברשתות החברתיות בבקשה שיעשה כל מה שהוא יכול על מנת למנוע מהמייטי רדס לזכות בתואר. "זה יהיה אסון, פשוט אסור שהם יזכו", אמר אחד מהם בטוויטר. "כריסטיאנו, רק אתה יכול למנוע מזה לקרות. בשם אלוהים, תמנע מהחלאות לחגוג", אמר אוהד נוסף. אוהדים אחרים בחרו בגישה אחרת וצייצו: "תראה להם מה זה אדום אמיתי. תקרע אותם", ואוהד נוסף נשא תפילה: "אלוהים, אנא ברך את בריאותו של כריסטיאנו רונאלדו על מנת שימנע את האסון שמאיים על כולנו. אמן".

עוד בנושא:

ליברפול בעננים: "אנחנו יודעים להפוך הכל למעניין, אה?"
מקנדי, דרך בניון ועד רונאלדו: המספרים לקראת גמר ליגת האלופות
בדרך הקשה ביותר: המכשולים והאתגרים של ריאל מדריד עד ההעפלה לגמר

קארים בנזמה, ריאל מדריד חוגג. GettyImages
"המטרה - זכייה שלישית ברציפות". קארים בנזמה/GettyImages

מי שרשם משחק נהדר ב-2:2 עם באיירן מינכן הוא קארים בנזמה. הצרפתי, שסובל כבר תקופה ארוכה מביקורת חריפה מאוהדי הבלאנקוס, דיבר על התחושות: "זה היה משחק מהנה. אני כאן כדי לעבוד קשה, וכשעובדים קשה זה משתלם ברגעים החשובים. אני שמח מאוד עבורי, עבור חבריי לקבוצה, הצוות והאוהדים. עכשיו המטרה היא להגיע לגמר ולזכות בתואר השלישי ברציפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully