וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "אתלטיקו מדריד גדולה ממני, היא הכל בשבילי"

החלוץ בן ה-34 שהודיע בחודש שעבר שיעזוב בתום העונה, סיפר על תחושתיו ל"מארקה": "החלום הגדול ביותר שלי היה לשחק כאן". דיווחים באנגליה: עשוי להתאחד עם רפא בניטז בניוקאסל

one

אחרי שהודיע בחודש שעבר שיעזוב, חלוצה של אתלטיקו מדריד, פרננדו טורס, התראיין ל"מארקה" וסיפר על תחושתיו בנוגע לעזיבה. החלוץ בן ה-34 צפוי לקבל תפקיד במועדון אחרי שיפרוש, למרות שעל פי השמועות הוא מעוניין להמשיך לשחק בשנים הקרובות. על אף גילו, טורס היה בתכניות של דייגו סימאונה העונה וכבש שמונה שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות. הוא יקווה לסיים את העונה עם תואר והיום (חמישי) יפגוש עם קבוצתו את ארסנל בגומלין חצי גמר הליגה האירופית (1:1 במשחק הראשון בלונדון).

טורס, שכבש 38 שערים ב-110 הופעות במדי נבחרת ספרד איתה זכה במונדיאל (2010) ופעמיים ביורו (2008, 2012) סיפר: "אני תמיד שם את אתלטיקו לפניי, המועדון הוא הדבר החשוב והגדול ביותר. החלום הגדול ביותר שלי כילד היה לשחק כאן, זה מה שהכי רציתי. זאת הפעם השנייה שאני עוזב וגם בפעם הקודמת זה היה לטובת המועדון, כי זה הכניס סכום כסף גדול. המועדון הוא הכל בשבילי והוא תמיד יהיה בליבי".

עוד בנושא:

דייגו סימאונה: "סומך על בורגס, מקווים שהקבוצה תהיה מוכנה"
דיווח בספרד: ברצלונה השלימה עם עזיבת אומטיטי ורוצה את לנגלה
חואקין קפארוס יאמן את סביליה בחינם: "אין צורך שהמועדון ישלם"

פרננדו טורס אתלטיקו מדריד חוגג. AP
מה יהיה הצעד הבא? פרננדו טורס/AP

"אל ניניו" עזב את קבוצת נעוריו ב-2007 לטובת ליברפול האנגלית, ובהמשך שיחק גם בצ'לסי ובמילאן לפני שחזר הביתה בשנת 2015. באנגליה מדווחים בשבועות האחרונים על איחוד אפשרי של טורס עם מאמנו בליברפול ובצ'לסי, רפא בניטז, בניוקאסל. דיווחים נוספים קישרו אותו למעבר לדליאן יפאנג הסינית או שיקגו פייר מליגת ה-MLS האמריקאית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully